Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Terugverlangen/terugdenken naar je ex (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=133020)

luckyleo 19-06-2002 18:34

Terugverlangen/terugdenken naar je ex

Je hebt een relatie met iemand en daarvoor heb je ook al eens een relatie gehad. Denk je dan in je nieuwe relatie weleens terug aan je ex? Op de manier vandat je gaat vergelijken je ex met jehuidige vriendin en dat je je ex beter vond in de meeste dingen (cadeau's geven, sex enz.). Dat je eigenlijk wel weer terugverlangd naar je ex, omdat dat toch beter was.

sunnevot 19-06-2002 18:37

Ik denk er wel eens aan terug. Maar niet op de manier die jij beschrijft. In mijn huidige relatie ben ik veel gelukkiger en voel ik me veel fijner. Mijn ex was dus zeker niet beter...

little lady 19-06-2002 18:42

ja, weleens gehad

maar kwam denk ik doordat ik dan met een jongen had, terwijl ik mnog steeds niet over mijn ex heenwas...

GeNeVa 19-06-2002 18:45

Citaat:

luckyleo schreef:
Dat je eigenlijk wel weer terugverlangd naar je ex, omdat dat toch beter was.

Lekker dan voor je huidige vriendin. (als je die hebt)
Die loop je gewoon te bedriegen bij wijze van spreken. En voor de gek te houden.
Als je zulke gedachten hebt, kan je het beter uitmaken... proberen verder te gaan met je leven.. je ex vergeten.. etc.

Je verdoet zo de tijd van je huidige vriendin.

luckyleo 19-06-2002 20:07

Citaat:

GeNeVa schreef:

Die loop je gewoon te bedriegen bij wijze van spreken. En voor de gek te houden.
Als je zulke gedachten hebt, kan je het beter uitmaken... proberen verder te gaan met je leven.. je ex vergeten.. etc.

Ik heb die gedachten op dit moment niet (een vriendin wel), maar ik heb ze weleens gehad.
Nu heb ik deze gedachten omgekeerd. Mijn vriendin is in alle opzichten beter dan mijn ex.

Piccola 19-06-2002 20:24

Citaat:

sunnevot schreef:
Ik denk er wel eens aan terug. Maar niet op de manier die jij beschrijft.

~Dark Voice~ 19-06-2002 22:07

Citaat:

GeNeVa schreef:

Ja idd!

Mijn vriend heeft ook anderhalf jaar een andere vriendin gehad, en vraag wel eens of ie vaak terugdenkt aan z'n ex. En hij denkt er wel eens aan. Maar ik ben inderdaad heel erg benieuwd hoe hij mij nou ziet. Ik zou het vreselijk vinden als ie terugverlangd naar z'n ex. Of mij 'slechter' vindt dan zijn ex..

Maar ik geloof wel dat ie niet op die manier aan dr denkt. Onze relatie is heel anders dan die van hem en z'n ex. Dat valt op geen enkele manier te vergelijken. Het enige dat ie kan vergelijken is de seks, en gelukkig vind ik (en hij ook) seks niet het belangrijkste in een relatie. Dus ook al zou ze beter zijn, dan boeit me dat niets :p

miro 20-06-2002 08:17

Citaat:

sunnevot schreef:
Ik denk er wel eens aan terug. Maar niet op de manier die jij beschrijft. In mijn huidige relatie ben ik veel gelukkiger en voel ik me veel fijner. Mijn ex was dus zeker niet beter...
helemaal mee eens.

DJken 20-06-2002 08:42

Citaat:

luckyleo schreef:
Je hebt een relatie met iemand en daarvoor heb je ook al eens een relatie gehad. Denk je dan in je nieuwe relatie weleens terug aan je ex? Op de manier vandat je gaat vergelijken je ex met jehuidige vriendin en dat je je ex beter vond in de meeste dingen (cadeau's geven, sex enz.). Dat je eigenlijk wel weer terugverlangd naar je ex, omdat dat toch beter was.

Aan uw vraag te zien... ben je volgens mij nog verliefd op uw ex...

greetz

DJken

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27.