Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2002, 18:34
luckyleo
luckyleo is offline
Je hebt een relatie met iemand en daarvoor heb je ook al eens een relatie gehad. Denk je dan in je nieuwe relatie weleens terug aan je ex? Op de manier vandat je gaat vergelijken je ex met jehuidige vriendin en dat je je ex beter vond in de meeste dingen (cadeau's geven, sex enz.). Dat je eigenlijk wel weer terugverlangd naar je ex, omdat dat toch beter was.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2002, 18:37
sunnevot
sunnevot is offline
Ik denk er wel eens aan terug. Maar niet op de manier die jij beschrijft. In mijn huidige relatie ben ik veel gelukkiger en voel ik me veel fijner. Mijn ex was dus zeker niet beter...
Oud 19-06-2002, 18:42
little lady
little lady is offline
ja, weleens gehad

maar kwam denk ik doordat ik dan met een jongen had, terwijl ik mnog steeds niet over mijn ex heenwas...
Oud 19-06-2002, 18:45
GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
Dat je eigenlijk wel weer terugverlangd naar je ex, omdat dat toch beter was.

Lekker dan voor je huidige vriendin. (als je die hebt)
Die loop je gewoon te bedriegen bij wijze van spreken. En voor de gek te houden.
Als je zulke gedachten hebt, kan je het beter uitmaken... proberen verder te gaan met je leven.. je ex vergeten.. etc.

Je verdoet zo de tijd van je huidige vriendin.
Oud 19-06-2002, 20:07
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
GeNeVa schreef:

Die loop je gewoon te bedriegen bij wijze van spreken. En voor de gek te houden.
Als je zulke gedachten hebt, kan je het beter uitmaken... proberen verder te gaan met je leven.. je ex vergeten.. etc.

Ik heb die gedachten op dit moment niet (een vriendin wel), maar ik heb ze weleens gehad.
Nu heb ik deze gedachten omgekeerd. Mijn vriendin is in alle opzichten beter dan mijn ex.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 20:24
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
sunnevot schreef:
Ik denk er wel eens aan terug. Maar niet op de manier die jij beschrijft.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 22:07
Verwijderd
Citaat:
GeNeVa schreef:

Ja idd!

Mijn vriend heeft ook anderhalf jaar een andere vriendin gehad, en vraag wel eens of ie vaak terugdenkt aan z'n ex. En hij denkt er wel eens aan. Maar ik ben inderdaad heel erg benieuwd hoe hij mij nou ziet. Ik zou het vreselijk vinden als ie terugverlangd naar z'n ex. Of mij 'slechter' vindt dan zijn ex..

Maar ik geloof wel dat ie niet op die manier aan dr denkt. Onze relatie is heel anders dan die van hem en z'n ex. Dat valt op geen enkele manier te vergelijken. Het enige dat ie kan vergelijken is de seks, en gelukkig vind ik (en hij ook) seks niet het belangrijkste in een relatie. Dus ook al zou ze beter zijn, dan boeit me dat niets
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 08:17
miro
miro is offline
Citaat:
sunnevot schreef:
Ik denk er wel eens aan terug. Maar niet op de manier die jij beschrijft. In mijn huidige relatie ben ik veel gelukkiger en voel ik me veel fijner. Mijn ex was dus zeker niet beter...
helemaal mee eens.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 08:42
DJken
DJken is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
Je hebt een relatie met iemand en daarvoor heb je ook al eens een relatie gehad. Denk je dan in je nieuwe relatie weleens terug aan je ex? Op de manier vandat je gaat vergelijken je ex met jehuidige vriendin en dat je je ex beter vond in de meeste dingen (cadeau's geven, sex enz.). Dat je eigenlijk wel weer terugverlangd naar je ex, omdat dat toch beter was.

Aan uw vraag te zien... ben je volgens mij nog verliefd op uw ex...

greetz

DJken
Reageren

Regels voor berichten