![]() |
Wat weet jij over deze plaats?
En degene boven je mag een plaatsnaam verzinnen.
Alphen aan den Rijn |
Lightrail verbinding met Gouda.
Wuppertal. |
Dat is toch een halteplaats van de ICE? Stad in Duitsland, een paar honderdduizend inwoners, in de deelstaat Noordrijn-Westfalen.
Vlaardingen. |
Citaat:
|
Citaat:
- glazen stadhuis die in de fik kan - avifauna die kan fikken - archeon woehoeee - alphen. nu :cool: - de bekende uitgaans straat - thuiszorg groot-rijnland - het ziekenhuis die in t weekend niet eens open is.. kan nog wel wat doorgaan opzich.. on: Wuppertal. wtf :| helemaal niets :o vlaardingen wel eens van gehoord, maar sorry daar blijft t bij :o |
Citaat:
Eindhoven |
Niks
Rotterdam |
Citaat:
yeah enschede |
Citaat:
Praag! |
Citaat:
|
we gaan verder met praag!
|
Citaat:
Ik heb niet eens een idee op welke straat je doelt, laat staan dat ie er bekend om staat :D |
Citaat:
|
Citaat:
ROME! |
Het trevifontein. :cool:
Paramaribo |
Citaat:
Met Paramaribo heb ik niet zoveel en weet ik niet zoveel over, ligt in Suriname... Bamberg. |
Nog nooit van gehoord, niets dus.
Hasselt. (NL) |
Boernndorp aan het Zwarte Water waar een heleboel christelijke mensen wonen, uch :o .
Zwolle |
Begin- en eindpunt van één van de drie (?) diesellijnen van de NS en een station uitgevoerd in Waterstaat Eerste Klasse.
Hoek van Holland. |
Citaat:
Citaat:
Hoewel avifauna-brand vast ook op alphen.nu heeft gestaan, jij zit ook daarop? Om je rijtje nog even af te maken trouwens: Oude chocoladefabreik die kan fikken, Poolcentrum en een of ander restaurant dat kan fikken... |
Citaat:
Vertrekpunt voor boten naar het VK. Axel (Zeeuwsch-Vlaanderen) |
Het ligt in Zeeuws-Vlaanderen. :D
Windas |
Citaat:
Hazeldonk |
Een vriend van me heeft het altijd over de Hazeldonk trofee, heeft iets met honden te maken.
Enschede? |
De binnenstad van Enschede wordt steeds leuker. Het lijkt haast wel een echte stad te worden.
Mariaparochie. |
Herman Finkers had het een keer over Mariaparochie (waarom weet ik dat?).
Heerhuchowaard |
Citaat:
Sneek. |
Heeft een Modelspoormuseum in het station zitten. :cool:
Stuttgart. |
Is een van de speelsteden van het WK.
Carentan. |
6,899 inwoners
Oorschot |
ik weet wel dat er in NL een burgemeester is die Hein van Oorschot heet.
Verder even melden dat 'oorschot' sterk gelijkt op de fonetische uitspraak van de Vlaams-Brabantse Stad 'Aarschot' (http://www.aarschot.be). In het plaatselijk dialect zegt men: 'osschot'. nieuwe: Brasschaat (oke, is Belgisch, geef dat alvast mee, maar het is werkelijk onmogelijk dt er hier geen hollanders bij zitten die deze gemeente niet kennen....... er wonen er duizenden!!! :d |
Nou, het is Belgisch en er wonen duizenden nederlanders. En ze zijn allemaal te laks om dat even te vertellen op DK.
Rasquert. |
Citaat:
ik wacht liever op een reactie van een uitgeslapen hollander:d Brasschaat (zie: boven) |
Brasschaat.... euh dat ligt in Belgie (maar misschien ook in NL???) Voor de rest helemaal niets.
Genk |
Genk in Vlaanderen? Kan ik helaas niet zoveel over vertellen...
Parimaribo! |
Veel Surinamers!
Almelo! |
Dat ze niet kunnen voetballen, maar wel grappige coaches hebben: Aaaalmelóóóóóóóó, dooooooorlopéééééén!
Middelburg |
Ligt dat in Zeeland...? Sorry, ik weet er niet veel vanaf.
Hardinxveld |
Onbekende boerendorp? :confused:
Almere |
Wordt groter en groter en groter en ligt eigenlijk gewoon in zee
Helmond |
Citaat:
ik ben trouwens iets heeeel heeel heeel belangrijks vergeten :| het VAKANTIESPEL!! duh *dom* en ja geboren en getogen alphenaar en ja tis de julianastraat... waar kan je anders uit in alphen.. behaklve kasteel dan nog :s -------- helmond: uh ben ik vast een keer geweest.. maar het spijt me weet er weinig over (damn slechte topo kennis!!) next -> Dordrecht en als je nog iets weet over helmond :D |
Pffffff Dordrecht.. Ik geloof dat het enigszins in de buurt van Rotterdam ligt.. Ik geloof dat ik met een wedstrijd ooit eens in een sporthal genaamd papendal heb gespeeld.. Volgens mij was dat in Dordrecht :o
Zwolle :p |
Oude Hanzestad, heeft een paar oude stadspoorten, maar is verder behoorlijk saai. Zetel van de Windesheimhogeschool.
Tinte |
Een plaats waar voornamelijk incest bedreven wordt.
Nijverdal. |
Citaat:
Nijverdal: Ik ken het niet m'n moeder wel maar die weet er niet zoveel van. Op de vraag waar het dan ligt: "gelderland, of eeh overijsel dat kan ook..." Woerden? |
Tussen Amersfoort en Zwolle, stoppen geen Intercity's.
Edit, voor Nijverdal. Voor Woerden, tussen Utrecht en Rotterdam, provincie Utrecht, stond vroeger bij het station het welkbekende pakje smeerkaas. Hannover. |
Belangrijke ICE-stop, hoofdstad van de provincie ehm... Nedersaksen. Bekend van de mislukte EXPO 2000.
Rozenburg zh. |
Vroeger een eiland, nu bedwelmt door de petro-chemische industrie van onderandere de Shell.
Berlin. |
Citaat:
Valkenswaard. |
Hoofdstad van Duitsland. In 1990 weer èen geworden. Groot S- en U-bahnnet. :cool:
Urk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18. |