Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
- glazen stadhuis die in de fik kan - avifauna die kan fikken - archeon woehoeee - alphen. nu ![]() - de bekende uitgaans straat - thuiszorg groot-rijnland - het ziekenhuis die in t weekend niet eens open is.. kan nog wel wat doorgaan opzich.. on: Wuppertal. wtf ![]() helemaal niets ![]() vlaardingen wel eens van gehoord, maar sorry daar blijft t bij ![]()
||
Citaat:
Eindhoven |
![]() |
||
Citaat:
yeah enschede
||
Citaat:
![]() Praag!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb niet eens een idee op welke straat je doelt, laat staan dat ie er bekend om staat ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ROME!
||
Citaat:
Met Paramaribo heb ik niet zoveel en weet ik niet zoveel over, ligt in Suriname... Bamberg.
|||
Citaat:
Citaat:
Hoewel avifauna-brand vast ook op alphen.nu heeft gestaan, jij zit ook daarop? Om je rijtje nog even af te maken trouwens: Oude chocoladefabreik die kan fikken, Poolcentrum en een of ander restaurant dat kan fikken...
Laatst gewijzigd op 29-12-2005 om 21:54. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vertrekpunt voor boten naar het VK. Axel (Zeeuwsch-Vlaanderen) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hazeldonk |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sneek. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik weet wel dat er in NL een burgemeester is die Hein van Oorschot heet.
Verder even melden dat 'oorschot' sterk gelijkt op de fonetische uitspraak van de Vlaams-Brabantse Stad 'Aarschot' (http://www.aarschot.be). In het plaatselijk dialect zegt men: 'osschot'. nieuwe: Brasschaat (oke, is Belgisch, geef dat alvast mee, maar het is werkelijk onmogelijk dt er hier geen hollanders bij zitten die deze gemeente niet kennen....... er wonen er duizenden!!! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik wacht liever op een reactie van een uitgeslapen hollander ![]() Brasschaat (zie: boven) |
![]() |
||
Citaat:
ik ben trouwens iets heeeel heeel heeel belangrijks vergeten ![]() het VAKANTIESPEL!! duh *dom* en ja geboren en getogen alphenaar en ja tis de julianastraat... waar kan je anders uit in alphen.. behaklve kasteel dan nog ![]() -------- helmond: uh ben ik vast een keer geweest.. maar het spijt me weet er weinig over (damn slechte topo kennis!!) next -> Dordrecht en als je nog iets weet over helmond ![]()
||
Citaat:
Nijverdal: Ik ken het niet m'n moeder wel maar die weet er niet zoveel van. Op de vraag waar het dan ligt: "gelderland, of eeh overijsel dat kan ook..." Woerden?
||
Citaat:
Valkenswaard. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat weet jij over deze plaats? deel 2 Cherry Springs | 73 | 03-02-2006 13:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
>> Geloven in God << Lord Dolphin | 378 | 17-11-2005 22:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |