![]() |
aan welk spel ben jij zeer verslaafd???
ik aan HALO op de Xbox. is zo'n cool spel. echt heftug!!!
|
Chrono Trigger.
Is daar nog uitleg bij nodig? :D |
Jedi Knight II atm :o
Meest verslavende spel ooit was FF3 |
Citaat:
|
Diablo 2
|
Citaat:
volgens mij FFIII US |
Citaat:
|
/me wijst naar vroige posts...
cookies van me zus :rolleyes: heel irri!! |
1=gta 3
|
Renegade, op dit moment...maar ik wil GTA3 binnenkort eens gaan kopen denk ik...
|
op dit moment niet echt 1tje
WAS verslaafd aan starcraft diablo 2 |
Citaat:
|
Counterstrike en Day of Defeat
|
Mechwarrior 4,
kijk maar op www.mmad.nl (in de maak) :D verder ben ik ook soort van verslaafd aan homeworld : cataclysm ,deze speel ik vaak voor het slapen gaan |
Hyrio No Ken Twin : Shaolin Sumaisen Shigoto Shimasu Ka!
:D |
UNREAL TOURNAMENT natuurlijk dom vraag
|
Citaat:
Welke naam heb je bij HW:C? (ik is HW speler) |
|
morrowind :o
|
mijn naam in hwc =
MAD_HansOlo ook op de msn gaming zone is dit mijn naam trouwens. groetjes |
Emperor: Battle for Dune
GTA3 allebei topspellen :) |
Citaat:
|
Citaat:
spacer???? |
UNREAL TOURNAMENT (y)
|
Morrowind :)
|
Op dit moment (al enkele maanden trouwens) geen :(.
En ik wil wel een verslaving! Dus.. Nog tips? |
Citaat:
|
Citaat:
't Ziet d'r wel leuk uit.. |
Divine Divinity?
Kan je beter voor Dungeon Siege gaan denk ik, of Morrowind ofzo.. De graphics van Divine Divinity doen echt pijn aan je ogen, niet te geloven... |
alle age of empires
|
Citaat:
Download de demo maar, en speel het ff... De graphics zijn mooier dan in de screenshots! |
Dachtut niet, ik ben al aan teveel spelletjes verslaafd!
Gameplay of niet, ik blijf toch echt maar ff clean van Divine Divinity :) Aan de andere kant is het trouwens wel zo dat gameplay niet heel hard meer vooruit gaat de laatste tijd. En als je het over opties hebt, dat heeft Morrowind in overvloed. Plus dat je daar nog een enorme dosis graphics bij krijgt. Ik moet overigens wel toevoegen dat ik de m'n review van Divine Divinity niet echt ingekeken heb, dus ik weet niet echt wat voor vernieuwende aspecten hij heeft.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
momenteel UO maar het spel waardoor ik min of meer geobcedeerd was is toch wel C&C red alert (de eerste)
|
the sims alleen heb ik nou de sims op vakantie maar kan hem niet instaleren omdat ik de code niet heb heeft iemand de code of weet iemand hoe ik eraan kom mail me dan ff boozyfroozy@hotmail.com alvast bedankt!!!!!
|
Wat denk je! Mijn eigen post is gesloten, dus laat ik het hier maar neer zetten!? (deze sluiten ze toch niet zo snel!)
Koen! sluiten die hap, of in ieder geval zijn bericht verwijderen er is er weer een hardleers. |
Citaat:
|
Op dit moment dit spel (jaja :D) en de UT2003 beta, fantastisch spel (y)
|
Tot nu toe, sonic op de gamecube (trouwens alles vanmiddag gekocht, ben er niet van weg te slaan)
|
GTA 3
midtown madness 1+2 --> nog steeds ja! wel met force feedback stuurtje en zelfgebouwde auto's. Hitman codename 47 speel 'k ook nog vrij vaak. en Red Faction, maar dan alleen online. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jedi knight II: Jedi Outcast... de multiplayer
is zoooooooooo verslavend :D |
Citaat:
ik won bij de 2e poging met 21-17 van die duitser, de rest os nog niet gelukt :\ |
Warcraft III
|
op dit moment, ga ik toch voor PGR.
Maar goldeneye op de n64 heeft toch vele uurtjes van mn leven opgeslurpt. Denk dat halo, mn nieuwe verslaving wordt wanneer we (lees: Xbox-gamers) online gaan :p |
nu morrowind
ik speel het echt fucking veel |
nu aan Warcraft 3
Maar na mijn computer upgrade deze zomer waarschijnlijk Morrowind en UT2k3... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42. |