Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mechwarrior 4,
kijk maar op www.mmad.nl (in de maak) ![]() verder ben ik ook soort van verslaafd aan homeworld : cataclysm ,deze speel ik vaak voor het slapen gaan
||
Citaat:
![]() Welke naam heb je bij HW:C? (ik is HW speler)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() 't Ziet d'r wel leuk uit.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Download de demo maar, en speel het ff... De graphics zijn mooier dan in de screenshots! |
![]() |
|
Dachtut niet, ik ben al aan teveel spelletjes verslaafd!
Gameplay of niet, ik blijf toch echt maar ff clean van Divine Divinity ![]() Aan de andere kant is het trouwens wel zo dat gameplay niet heel hard meer vooruit gaat de laatste tijd. En als je het over opties hebt, dat heeft Morrowind in overvloed. Plus dat je daar nog een enorme dosis graphics bij krijgt. Ik moet overigens wel toevoegen dat ik de m'n review van Divine Divinity niet echt ingekeken heb, dus ik weet niet echt wat voor vernieuwende aspecten hij heeft..
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
the sims alleen heb ik nou de sims op vakantie maar kan hem niet instaleren omdat ik de code niet heb heeft iemand de code of weet iemand hoe ik eraan kom mail me dan ff boozyfroozy@hotmail.com alvast bedankt!!!!!
|
![]() |
|
Wat denk je! Mijn eigen post is gesloten, dus laat ik het hier maar neer zetten!? (deze sluiten ze toch niet zo snel!)
Koen! sluiten die hap, of in ieder geval zijn bericht verwijderen er is er weer een hardleers.
|
GTA 3
midtown madness 1+2 --> nog steeds ja! wel met force feedback stuurtje en zelfgebouwde auto's. Hitman codename 47 speel 'k ook nog vrij vaak. en Red Faction, maar dan alleen online.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik won bij de 2e poging met 21-17 van die duitser, de rest os nog niet gelukt :\
|
|