![]() |
geen woorden voor
best mensen
ik ben opzich eenheel nuchter persoon als het om mystieke dingen gaat maar k heb duidelijk een probleem en k weet geen raad meer en ik hoop dat iemand hier van het forum mij kan vertellen wat er aan de hand is. ik heb nu al vijf nachten achterelkaardat k wakker word ,en dat iemand me gezicht met een hand helemaal me kussen indrukt probeer k weerstand te geven dan drukt diegene alleen maar harder totdatk in 1x me gezicht weer recht zet en dan is het weg. dit kan geen droom zijn want in dromen kan je niet voelen en k voel zeer zeker ben er100% van overtuigd dat k de druk voel van dat wat tegen mij drukt ,, dit gebeurt 2x achter elkaar per nacht en het eindigd met een 3xmaar dan legt het als ware een hand op me nek en krijg ik geen lucht meer,de eerste 4 nachten durfde ik niks en wachte tot het op hield vannacht toen het gebeurde verzette k me met me gezicht en bij de 3x toen drukte k met mijn hand diegene zn hand van me nek af en hield het op, k herhaal dit is geen flauwe grap k weet mijn god niet meer naar wie k me moet keren,k hoop alleen dat iemand met een verklaring kan komen ik dank u zeer.. --nee ik ben neit aan de drugs or whatso ever nee k ben geestelijk 100% goed en ben geen labiele idioot die zich dingen inbeeld.. wat is er de laastte tijd verandert in me huis ,,k heb mn gouden kruis af gedaan want k heb een gouden kroatische wapenschild gekocht voor aan me ketting(ben kroatisch) sinds dien begon het (eind augustus ) met 1nacht per maand, verder heb k elke dag zowat ruzie met me moeder vanwege gedrag en verdere dingen,, een meisje zei dat k msichien door het ruzie maken negatieve energie in het huis heb laten komen en daardoor diegen of what het ook in godsnaam is een kans geef,, en nee k geloof er niet in dus k ben ook niet zo'n iemand die het heel graag wil inbeelden.. b.v.d cao |
Tja, hm... op je rug slapen? Licht aanlaten? Je omdraaien?
Kussen over je hoofd? Succes... en weltrusten iig :o |
Citaat:
|
Weet je 100% zeker dat je wakker bent? In dromen kan je ook 'voelen', tenminste, je hersens kunnen de illusie hebben dat ze iets voelen. Probeer op het moment dat het net opgehouden is op je horloge of een klok te kijken, een boek te lezen, wat dan ook. Als je droomt, zal je merken dat er iets niet klopt.
|
Drink je? Ik weet dat je geen drugs or whatso ever gebruikt, maar ik kan echt vaag gaan dromen van rum en sommige andere dranken drink.
|
Het kan ook een slaapstoornis of iets dergelijks zijn. Kan weinig kwaad om even naar de huisarts te gaan, lijkt me.
|
Citaat:
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming |
Citaat:
|
Citaat:
|
[QUOTE]legatus schreef op 13-01-2006 @ 11:16 :
[B]Waarom zou je in dromen niet kunnen voelen? ze zeggen toch altijd knijp me even k denk dat k droom, dus k dacht dat je in dromen geen pijn of andere kunt voelen. |
Citaat:
|
volgens mij kan je in dromen wel voelen, want als ik heel hard val in een droom voel ik dat wel :s en als ik een klap krijg ook.
Ik denk dat je een slaapprobleem hebt, misschien slaapverlamming ofzoiets ja. Of ademhalingsproblemen. Dat kan zich uiten in dromen dat iemand tegen je aan drukt. |
Waarschijnlijk hypnagogische hallucinaties, heb ik ook gehad. Soms als ik wakker werd zit er iemand op me, waardoor het voelt alsof ik stik.
Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming voor meer informatie. Citaat:
|
Citaat:
Ik zie net dat de link hierboven ook al gegeven is. EDIT: Ik zie net dat dit geen edit is maar een quote. :s |
Citaat:
Zelf heb ik ook wel eens sporadisch een hypnogogische hallucinatie en die dienen zich meestal aan in spinvorm. Soms zijn er een paar hele grote, andere keren honderden kleine. Ik kan me dan overigens uitstekend bewegen en vlieg praktisch m'n bed uit. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Weer een probleem uit de wereld.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46. |