![]() |
Heel vervelend gevoel..
Hallo,
Misschien weet een van jullie wat het kan zijn, het zit zo, ongeveer twee jaar geleden kreeg ik een schimmelinfectie en ben ik ermee naar de dokter gegaan, daarvoor heb ik van die eitjes gekregen. Dat heeft me niks geholpen, toen kreeg ik er tabletjes voor en als laatst van die inbreng hulzen wat dus ookal niet hielp! Ik heb ook glymidia testen gedaan, dat is het niet. Ik heb nu elke keer na dat ik seks met mijn partner heb gehad hele erge pijn, jeuk, branderig gevoel, opgezwollen en veel afscheiding. En ook scheurtjes en hele kleine bultjes lijken het wel bij mijn vagina en anus. En krijg er ook pijn van aan mijn lies (rechter). En het doet pijn!! Dan gaat het weer over na een tijdje, maar na het seks hebben komt het weer terug. Ik heb nu al 2 jaar een relatie, dus het kan niet komen omdat ik elke keer seks heb met een ander. Nou ga ik volgende week een afspraak maken bij de huisarts, maar ik vroeg me af of iemand verder hier nog last van had of mij er iets over kan vertellen. Liefs. |
Ik zou in ieder geval beginnen met even geen seks meer te hebben. Dat zou ik sowieso niet doen bij iets dat lijkt op een schimmelinfectie, ook al doe je het met een condoom.
Naar de dokter en laat je grondig onderzoeken. Kan je niet allergisch zijn voor iets? Glijmiddel? Latex? |
Citaat:
|
Trouwens als ik dan daar last van heb dan heb ik het gevoel alsof ik de hele dag moet plassen..
|
Citaat:
|
Ik zou overigens verder gewoon dat onderzoek maar afwachten als ik jou was, en gewoon nog even tot die tijd geen seks hebben.
|
Misschien heeft je vriend ook een schimmelinfectie en besmet hij jou telkens opnieuw?
|
Als je het gevoel hebt dat je de hele dag moet plassen, kan het dan niet zijn dat je blaasontsteking hebt? Dat kan je ook krijgen van de seks.
|
Is jouw vriend wel behandeld voor die schimmel infectie? Anders besmet hij jou elke keer weer opnieuw! Dit zou ik zeker bespreken met je huisarts! (en hij met zijn huisarts).
Ik zou sowieso even geen seks meer hebben, ookal wil je wel. Dan geef je je lichaam wat tijd om te genezen totdat er een oplossing is gevonden. |
Citaat:
Nee me vriend heeft geen schimmelinfectie, daar zijn we allebei al tegen genezen met een pil. Ik zal idd het onderzoek maar moeten doen en tot die tijd even geen seks. Of het proberen om een keer zonder condoom te doen om te zien of het wel een latex alergie is? Maar het is misschien beter om helemaal geen seks te hebben even.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De dokter heeft 2 testjes gedaan, die waren allebei negatief, dus het is geen soa. Het bleek WEER een schimmelinfectie te zijn. Volgens mijn dokter hebben sommige meisjes dat gewoon 1 keer in de maand of gewoon heel vaak. Iemand ervaring mee?
Maargoed er kan dus niets aan gedaan worden. |
Citaat:
Succes ermee! |
Ik wil je niet bang maken ofzo, maar vooral wat je zegt over die pijn in je lies, dat is een symptoom van herpes genitales. Ook de bultjes, afscheiding, en jeuk zijn dat. Ik weet niet of een SOA-test ook daarop test, maar ik zou het zeker vragen aan de dokter. En vooral van die bultjes afblijven iig, je weet nooit wat het is en of het besmettelijk is.
|
Citaat:
|
Oei, dat is inderdaad echt totaal niet fijn, ik hbe nu ook net weer een blaasontsteking gehad, en datw as echt niets, maar met al die andere dingen klinkt het bij jou inderdaad toch als meer... Misschien een keer een homeopaat of wtf alternatieve mensen bezoeken? Want dit is niets zo...
|
Citaat:
Hoe bedoel je alternatieve dingen? Therapeuten ofzo? |
Citaat:
Er is een test gedaan op Glymidia en Gonorroe, en de dokter heeft er zelf goed naar gekeken dus daarom heeft hij deze testjes afgenomen, ik denk dat hij wel zou zien of het herpes is of niet.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je zou ook eens kunnen kijken bij de apotheek voor lactacyd spoelvloeistof. Dat kreeg ik van de huisarts voorgeschreven nadat ik steeds schimmelinfecties had. Let wel op dat de lactacyd uit de apotheek anders is dan die van de drogist.
|
Citaat:
|
Honingzalf (Mesitran, verkrijgbaar bij de apotheek) schijnt ook goed te helpen tegen schimmelinfecties. Maar het brandt wel als je het op doet. En of het helpt...
|
Citaat:
Op aanraden van de huisarts een week of 2 soort vaginale zalf gebruikt, terwijl mijn vriend zich ook moest behandelen met diezelfde zalf. Anders is er kans dat je het gewoon opnieuw aan elkaar doorgeeft... Neem je trouwens antibiotica of zo? Want dat is ook absoluut af te raden als met een schimmelinfectie te kampen hebt. |
Citaat:
Lactacyd heb ik ook gebruikt daar werd het niet beter op. Ik neem trouwens geen antibiotica.. Maar ik zal idd even kijken of er geen natuurlijke dingen voor zijn wat er misschien bij kan helpen, maar volgens mijn huisarts is er echt niets aan te doen en is het gewoon heel vervelend dat het niet te genezen is. Maar ik zal nog even kijken wat er aan te doen valt.. |
Ik geloof niet dat er niets aan te doen is. Je moet alleen iets vinden dat bij je past en dat kan best een zoektocht zijn. Ik zou het wel over hebben voor deze klacht geloof ik.
|
|
Citaat:
Ik herken er dingen in ja, alleen begrijp ik het niet zo goed :s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50. |