![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Nee me vriend heeft geen schimmelinfectie, daar zijn we allebei al tegen genezen met een pil. Ik zal idd het onderzoek maar moeten doen en tot die tijd even geen seks. Of het proberen om een keer zonder condoom te doen om te zien of het wel een latex alergie is? Maar het is misschien beter om helemaal geen seks te hebben even.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Succes ermee!
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoe bedoel je alternatieve dingen? Therapeuten ofzo? Laatst gewijzigd op 01-02-2006 om 19:11. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er is een test gedaan op Glymidia en Gonorroe, en de dokter heeft er zelf goed naar gekeken dus daarom heeft hij deze testjes afgenomen, ik denk dat hij wel zou zien of het herpes is of niet.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Op aanraden van de huisarts een week of 2 soort vaginale zalf gebruikt, terwijl mijn vriend zich ook moest behandelen met diezelfde zalf. Anders is er kans dat je het gewoon opnieuw aan elkaar doorgeeft... Neem je trouwens antibiotica of zo? Want dat is ook absoluut af te raden als met een schimmelinfectie te kampen hebt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Lactacyd heb ik ook gebruikt daar werd het niet beter op. Ik neem trouwens geen antibiotica.. Maar ik zal idd even kijken of er geen natuurlijke dingen voor zijn wat er misschien bij kan helpen, maar volgens mijn huisarts is er echt niets aan te doen en is het gewoon heel vervelend dat het niet te genezen is. Maar ik zal nog even kijken wat er aan te doen valt.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik herken er dingen in ja, alleen begrijp ik het niet zo goed ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meisje is heel onduidelijk in haar gevoelens. Wat nu? Studerende | 5 | 08-11-2010 18:29 | |
De Kantine |
Heb jij ervaringen met geesten? Ceespop | 94 | 16-12-2006 22:50 | |
Psychologie |
gevoel (een raar iets...?) dark princess | 16 | 13-02-2006 18:43 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Algemene schoolzaken |
M'n lerares is vervelend bezig SuperSanne | 15 | 08-03-2003 12:56 | |
Liefde & Relatie |
ingewikkeld JustMissingYou | 1 | 21-08-2002 21:08 |