![]() |
ex nooit vergeten
Heb je een ex waaraan je op de dag van vandaag nog altijd aan denkt? Zo ja, wat maakt hem zo bijzonder?
Ik ging vanaf me 16de tot mijn 18de met een jongen, maar hij ging meer dan 5 keer vreemd. Elke dag moet ik nog aan hem denken wat voor klootzak hij was/is ! :eek: |
Ja, eentje. Maar die is overleden, vandaar.
|
In principe is elke ex iemand die je 'nooit meer vergeet'. En het bijzondere daaraan is simpelweg het feit dat je een stuk leven met elkaar hebt gedeeld. Eigenlijk geldt dat dus voor alle mensen waarmee je een relatie hebt gehad, ongeacht wat voor relatie.
Het is een stukje verleden, en je kunt niet bewust zomaar stukken uit je leven vergeten. Dus ik vrees dat dit topic weinig discussiewaarde heeft.... |
Ik heb een ex die me heel erg veel pijn heeft gedaan tijdens de relatie, maar waar ik altijd enorm van onder de indruk was. Meer dan goed was. Aan hem denk ik nog regelmatig, maar ik kan eindelijk zeggen dat ik wel over hem heen ben.
Daarnaast date ik nu met mijn handjevasthouvriendje van toen ik 13 of 14 was, daar denk ik dus ook regelmatig aan :p |
Ik heb er maar 1 en ja, daar denk ik nog vaak aan. Kan het niet uitzetten. Waarom? Omdat hij de eerste was denk ik.
|
Ja ik denk ook nog geregeld aan mijn ex. Op zich ben ik veel vergeten van die tijd. Omdat het al 2 jaar geleden is, maar toch denk ik er nog veel aan. Helemaal omdat ik zijn nieuwe vriendin geregeld zie. Maar ik heb een nieuwe vriend waar ik heel gelukkig mee ben en wil er helemaal niet aan denken.
Dus ik probeer mezelf dan altijd een beetje af te leiden! |
Citaat:
|
Ligt er aan wat je met 'aan denken' verstaat. Ik bedoel; vergeten zal ik ze niet compleet .. maar ik denk echt niet dagelijks aan ze. Meer eens in de zoveel .. weken .. ofzo :S of maanden zelfs .. Ze zijn verleden tijd en ik ben er mee klaar; er valt weinig meer over te denken.
|
De ene denk je nog wel een paar keer per week aan, andere echt nog maar heel weinig. Ligt net aan de persoon en hoe vaak je ze nog ziet.
|
Heb er maar een waar ik liever niet meer aan terugdenk, maar het niet kan helpen omdat ik er altijd aan moet denken wat een bitch ze wel niet is :o
|
Ik denk wel elke dag aan 't meisje waarvan ik graag wilde dat ze m'n vriendin zou zijn... :bloos:
|
mn enige ex, nu 4 en een halve maand uit, denk er om de dag aan denk ik...
tis gewoon allemaal niet goed gelopen, maar heb nog nooit zo veel van iemand gehouden...(we hebben 4 jaar en 8 en halve maand een relatie gehad, wel bijna een kwart van mn leven) vind t gewoon heel jammer dat er nu echt helemaal niks meer is, ook geen vriendschap dus...was wel de bedoeling, maar ik kan niet normaal met em omgaan, omdat ik eigenlijk nog steeds kwaad ben...en kan zn nieuwe vriendin niet uitstaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik nog niet over 'm heen ben, helaas, al heeft ie ondertussen een ander :o |
De één heeft meer bij mij losgemaakt dan de ander, terwijl het uiteindelijk niet eens zo heel lang heeft geduurd. het verschilt natuurlijk per persoon. En vergeten zal ik het nooit.
|
Ik denk nog regelmatig aan m'n ex. Ze was m'n eerste echte liefde en ik was echt heel erg dol op haar. Mijn periode met haar heeft echt veel impact op me gehad en ze was echt gewoon geweldig. Helaas had ze ook haar schaduwzijde, waar het moeilijk mee omgaan was.
|
Dat ligt eraan wat je precies bedoelt met 'nog altijd', hè. Voorts vind ik jouw verband tussen 'nog altijd' aan je ex denken (wat dat ook is) en het 'bijzonder' zijn van je ex vrij vergezocht.
|
ik denk nog af en toe aan mijn ex, maar eigenlijk weet ik zelf niet waarom. het is niet alsof we zo'n bijzondere relatie hadden.
|
m'n recente ex denk ik nog regelmatig aan, maar dat is logisch, tis net pas uit...
Verder heb ik gewoon een hoop fijne herinneringen aan hem, heb lang met hem gehad, dus 2,5 jaar geschiedenis waar hij ook een groot deel van uitmaaktte, hoop dingen die ik met hem gedaan heb, vakantie gedeeld, dus daar ontkom ik niet altijd aan :)... en het vergelijken met nieuwe kandidaten, dat is minder, maar misschien geeft dat aan, dat ik ernog niet klaar voor ben ofzo of dat ik m'n ex nog niet goed uit m'n hoofd heb gezet... Verder. Eigenlijk niet echt. Wel eens kort aan een vervelende ex, maar meer dat ik blij ben dat ik niet meer met hem heb of als ik iets herken of denk: dit wil ik volgende relaties niet meer... m'n 1e liefde denk ik wat vaker aan, maar dat is geen ex, heb ik nooit wat mee gehad :p |
Mwah, af en toe. Maar dan meer omdat ik aan die mislukte acties denk.
|
Ja, nog redelijk vaak zelfs. Aan allebei mijn exen. De eerste wel wat meer dan de tweede, maar met de eerste heb ik dan ook 3 jaar gehad. En met de tweede ex is het nog niet zo heel erg lang geleden uit gegaan, dus vandaar.
|
Nee, zou niet goed zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk ook nog dagelijks aan mijn ex hoor. Het gaat met periodes. De ene periode denk ik vrij vaak aan hem (zoals met kerstmis), de andere periode denk ik soms dagen niet aan hem. En dat zal ook zo blijven als ik een nieuwe vriend heb. En daar vind ik niet mis mee. Mijn ex hoort bij mijn verleden, bij wie ik ben, bij mijn herinneringen. Als ik voorbij een straat kom waar we hebben staan kussen, dan denk ik daaraan, maar da's toch niet slecht voor een nieuwe relatie? Je gaat met je nieuwe vriend evengoed zo'n herinneringen maken :)
|
Citaat:
Er gaan dagen voorbij dat ik niet aan hem denk, en veel dagen dat ik wel aan hem denk. Maar bijzonder is dat niet. Dan schiet even een gedachte of herinnering door mijn hoofd en vaak is dat in de trant van: Goh, wat ben ik blij dat ik daar geen relatie meer mee heb. :D En andere exen denk ik ook nog wel eens aan. Al is het alleen maar wanneer hun msnnaam in beeld verschijnt :D |
Citaat:
|
In het begin dacht ik er wel aan, maarja dat is ook logisch als het net uit is, lijkt mij.
Maar nu denk ik er eigenlijk nooit meer aan. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De vraag was of ik nog een ex heb waar ik regelmatig aan denk en het antwoord daarop is ja. Wat hem zo bijzonder maakte is dat hij mijn eerste liefde was en dat ik veel met hem gedeeld heb. De meesten hier denken nog regelmatig aan hun ex, en die zijn er ook allemaal overheen. |
Citaat:
|
mn eerste zie ik alleen als vriend, en mn tweede ex als leuke jongen en vriend.. maar denk niet zo vaak meer aan 'die goede oude tijd'.
als et uit zou gaan met mn huidige vriend.. daar zou ik wel veel langer last van hebben :) |
Ja, omdat hij niet meer leeft.
|
Heel soms, maar dan denk ik niet aan mijn exen maar meer aan het verleden waar zij ook in thuis horen.
|
Ik denk niet dat ik ze snel zal vergeten. Ze komen zeer regelmatig eens voorbij vliegen in m'n gedachtes. Ik ben ervan overtuigd dat ze tot je verleden behoren en dat je het verleden niet kunt en mag vergeten; het blijft altijd op de (stille) achtergrond meespelen.
|
1
|
ik denk nog vaak aan mn ex, meestal als ik 's avonds in bed lig, dan komt alles weer een beetje boven.
maar het is nu zo'n beetje drie maanden uit, dus dat is allemaal dan nog wel logisch. maar wat ik de laatste tijd wel gemerkt heb, is dat ik meer denk aan de tijd die ik met hem heb gehad, en niet meer aan hem persoonlijk. dit klinkt een beetje gek, maar hij maakt nu gewoon uit van mnverleden, net zoals wanneer vriendschappen overgaan, en ik weer aan die mensen terugdenk : ). maar ik denk dat ik nog wel heel lang aan hem blijf denken, want het was mn eerste échte vriend, waarmee het gewoon heel erg leuk was. dus ik denk dat ik dat niet vergeet, en dat ik later dan nog denk, he ja (,....) was mn eerste vriend, wat een leuke tijd was dat. blabla. |
Exen vergeet je nooit dunkt me
dat zijn toch belangrijke personen in je leven geweest, en mensne die belangrijk zijn geweest vergeet je over het algemeen niet |
met 2 exen ben ik nog bevriend dus in dat opzicht zal ik ze niet vergeten.
maar 1 ex zal ik nooit vergeten omdat hij simpelweg mn eerste 'grote liefde' was. of hoe je dat dan ook wilt zien. De eerste jongen waar ik echt godvergeten veel om gegeven heb. sukkel die ik ben:) |
Citaat:
|
Nee, eigenlijk niet. Af en toe wil ik nog wel aan een ex denken, maar echt niet elke dag.
|
Citaat:
|
Heel soms komt hij even mijn gedachten in
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31. |