![]() |
Trippen in je eentje
Hallo allemaal,
ff een vraagje: zelf ben ik heel geïntresseerd in tripmiddelen e.d. maar ik ben er wel voorzichtig mee. Ik heb 2 keer paddo's geprobeerd, en ook af en toe geblowd, en salvia lijkt me ook wel interesting om een keer te proberen. Maar mijn vrienden zijn niet echt van die blowers of trippers. Ik zou het dan denk ik alleen doen. Ik heb weleens in m'n eentje geblowd (wat ik overigens best chill vond), maar nog nooit alleen getript (ik deed het toen met iemand samen, maar die persoon is nu geen optie meer). Trippen jullie weleens alleen? Ik zou het op zich wel leuk vinden met iemand samen... maar binnen mijn vriendenkring lukt dat dus zeker niet... dus dan zou ik het alleen moeten doen. Ik ben benieuwd of jullie dat weleens alleen doen... en of jullie misschien tips voor me hebben. In ieder geval bedankt he!! Caspar |
Euhm ja, ik trip wel zonder gezelschap. Ik vind het vaak juist fijn om niet al dat gepraat en geloop rondom me te hebben zodat ik op mijn manier optimaal van mijn trip kan genieten. Soms word ik ook opgefokt als een medetripper vaag zit te doen :o :D
Gewoon een lekker muziekje erbij, fles drinken, kussens, papier :) |
Trippen in je eentje kan heerlijk relaxt zijn, en als je het telefoonnummer van iemand (die van de hele zut weet) al klaarlegt om te bellen mocht er iets fout gaan, dan is er geen probleem.
Dat had ik iig gedaan. En wat gezonds klaarzetten, wat zoete dingen klaarzetten, etc. Even kijken wat helpt bij de soort drug die je gaat doen. Maar als je tript in je eentje kan je een lekker diepe, innerlijke trip hebben. En dat is heerlijk :) Ik ben niet zo'n trip-ervaren persoon, maar alleen trippen vond ik heerlijk, even alle rust in mezelf opzoeken, en ik kan het dus alleen maar zeer aanraden. |
Ik zou het met salvia niet snel doen, of er op zijn minst een bewaker bijhouden. Stel dat je bad gaat, in je eentje is dat nog veel kutter dan met vrienden.
|
Citaat:
Daarbij, salvia werkt (als het überhaupt al werkt) maar 2 minuten. (Ja, technisch gezien zou je binnen 2 minuten uit een raam kunnen springen maar dat terzijde) |
in je eentje is eigenlijk een grote no-no, zeker voor onervaren gebruikers. Niet doen dus. Telefoonnummer is niet genoeg als het raam al open is, weetjewel. Ik geloof zo dat het een fijne trip kan opleveren, heel anders als in een groepje, maar iemand in de buurt moet je eigenlijk gewoon hebben.
|
Ik wil dolgraag eens een keer in m'n eentje paddoën, aangezien ik dan makkelijk de hele setting kan controleren en dus de trip makkelijker kan sturen. Tripervaring is geen probleem, sterker nog, die ervaring leert dat ik me vaak zorgen ga maken om het welzijn van de mensen om me heen, dus 't zou nog plezanter kunnen zijn ook. En dan met een telefoonnummer erbij, inderdaad. (Hint, hint, de mensen die eens in hun eentje gepaddeld hebben moeten er meer over vertellen, vind ik. (y))
|
ik ben tegen trippen in je eentje, omdat het gevaarlijk KAN zijn en met meerdere gewoon volop gezellig is :D
(plus dat ik mezelf ken, en als ik ga beginnen aan trippen in me eentje is het einde zoek :p) |
Citaat:
ik zou alleen trippen alleen doen als je erg ervaren bent of met een lage dosis. |
valt wel mee.
kheb al op lsd alléén getripped en dat viel heeeel goed mee, en het was tevens ook één van men eerste keren dat ik ooit tripte. het hangt er gewoon van af of je je goed voelt of niet. zorgen dat je ouders niet elk moment kunne binnestapen :), en maak het gewoon gezelllig. |
Ik wil ook wel eens een keer trippen alleen, maar meestal als ik trip is het juist fijn dat er andere mensen zijn. Ik moet me paddo gevoel aan iemand kwijt kunnen. Ook de aanwezigheid alleen al van andere is fijn.
Mja misschien uiteindelijk gewoon maar een keer proberen (y) |
alleen trippen is gaaf. enige ervarenheid lijkt me wel aan te raden
|
Citaat:
LSD is bij uitstek een hallucinogeen dat je NIET alleen moet gebruiken als weinig- of onervaren trippert. 'Zorgen dat je ouders niet kunnen binnenstapen', 'hangt er gewoon vanaf of je je goed voelt of niet' en tot twee keer toe vermelden dat 't wel meevalt' is het onopzichtig bagatelliseren van de risico's van risicovol gebruik en daarmee een naere streek. :) |
Citaat:
Overigens lijkt een eentje me vrij klein om in te trippen. |
Met Salvia irriteer ik me doorgaans verschikkelijk aan andere mensen en bovendien zorgen die er voor dat mijn trip eerder is afgelopen. Tripmiddelen die voor een langere trip zorgen lijken mij echter niet echt veilig in je eentje. Geen ervaring mee verder.
|
Citaat:
|
trippen in je eentje is vaak dat je meer in jezelf gekeerd raakt, veel gaat nadenken, de trip gaat wat dieper.
trippen met anderen wordt je vaak afgeleid en is vaak meer lachen... |
Citaat:
|
Ik heb wel aardig wat in m'n eentje getript. Eerste keer paddo's deed ik volgens mij alleen. Eerste keer salvia, eerste keer DXM en eerste keer LSA sowieso alleen gedaan, mss nog meer. Niet dat dat wil zeggen dat trippen in je eentje bij iedereen zo goed zal werken.
Maar ik ga ook Tips... naast de standaardtips die je sowieso moet volgen bij elke trip niet veel meer dan hier gezegd is. Telefoonnummertje, indien mogelijk onder sneltoets van je telefoon oid. |
Bedankt voor alle tips. Eigenlijk zou ik liever samen met iemand trippen, maar ik zou dus niet weten met wie. Ik voel me de laatste tijd best alleen op zich... (ik kan dit soort dingen niet echt met iemand delen uit mijn omgeving... en ik heb niet echt een "buddy" op 't moment). Kennen meer mensen dit? Wat wel een angst is, is als ik zo'n trip maak dat ik dan last krijg van allerlei eenzaamheid gevoelens etc. Is het verstandig om te wachten totdat ik bijv. klaar ben met school (over half jaar als het goed is), en dat ik wat minder aan m'n hoofd heb?? Op zich ben ik wel heel nieuwsgierig, en zou ik het wel graag proberen (ik wil het alleen niet totaal verknallen).
Ik zou het wel leuk vinden om wat andere trippers ontmoeten (ik ken er maar weinig)... misschien eens op msn praten?? Tnx he voor alle replies!! |
mja, trippen is rielekst, maar je moet het niet doen als je denkt van ik voel me niet chill of goed genoeg enzo :)
|
Kheb nog maar 1 keer getript, dat was op paddo's, samen met 2 vrienden waarvan er eentje nuchter bleef. Ik vond het wel relax zo. Dan heb je tenminste iemand dichtbij die nuchter is en die in kan grijpen mocht het fout gaan, en je hebt er eentje die lekker mee tript enzo.
In je eentje kan ook wel relax zijn.. |
Citaat:
|
Als je alleen gaat trippen moet je er rekening mee houden dat je vaak veel sterker reageert. Neem dus een lagere portie dan je normaal zou doen. Tevens zorgt de lagere dosis er ook voor dat je niet gelijk zo van de wereld bent dat je je als een mongool gaat gedragen. Begin dus met paddestoelen gewoon weer meer een halve portie, en ga dan op basis van die reactie kijken of je hogere dosisen aankan.
Zorg er voor dat je niet gestoort kunt worden, en de tip die eerder aangegeven is dat er iemand is die je kunt bellen en ook bereid is je te helpen als dat nodig is, is zeker handig! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |