![]() |
Verliefd
Hallo,
Ik ben al een tijdje verliefd op een meisje wat bij mij op school zit. Alleen het probleem is, ik durf er niet echt naar toe te gaan om dat te zeggen. Heeft iemand tips zodat ik met haar in contact kan komen..? |
Zit ze in een andere klas?
Zie je haar vaak? Misschien kun je sowieso beginnen met hoi zeggen als je langsloopt? :) |
Bots een "per ongeluk" op de gang tegen haar op (niet te hard natuurlijk).
En vraag dan of je haar na school een kop koffie aan mag bieden om het goed te maken. Glimlach hier uiterst charmant bij :D |
15-jarige meisjes paai je eerder met breezer dan met koffie, dunkt mij :p
|
lol
ook goed :D |
Citaat:
|
Citaat:
En misschien dan toch een keer de moed bij elkaar rapen om naar haar toe te gaan en vragen of ze een keertje met je naar de bioscoop ofzo wil :) Niet geschoten is altijd mis he? |
Oogcontact maken en veel naar haar kijken. En je kunt proberen achter haar nummer te komen en haar dan een smsje te sturen.
|
Dat oogcontact is een goede, probeer dat maar eens eerst.. :) en kan iemand die haar kent dus zal het email adres eens vragen.. :cool:
Bedankt (y) |
Volgens mij kan je het beste een beetje 'klein' beginnen, dus eerst eens vragen hoe is het met je? enzo, en haar dan een beetje leren kennen, en niet haar meteen mee naar de film vragen.
|
Citaat:
bots inderdaad gewoon lekker tegen haar op, excuseer je en bied aan iets te gaan drinken (y) |
Ik zou het vervelender vinden als een jongen expres tegen me op zou botsen dan als hij me zou toevoegen op msn :o
|
Citaat:
tsja je kan natuurlijk gewoon op haar afstappen, vragen of jeh aar email adres of nummer mag hebben. Je kan ook aanpappen met een vriendin van dr, die emailadres krijgen en dan vragen om het email adres van dat meisje. Maar ik vrees dat je dan vriendinnen van haar een beetje gebruikt:p. Viavia sneaky is een manier. Heb je ook al die sites als Cu2 en Hyves enzo geprobeerd? Een berichtje van: 'heeee ik zocht op mensen uit onze woonplaats en jij zit bij mij op school, hoe is het met je?' willen ook nog wel eens iets opleveren. |
Citaat:
|
Citaat:
maar verder ben ik het wel volledig met je eens. |
Citaat:
|
Jeetje... wat is er gebeurt met mens-tot-mens contact?
Het lijkt wel alsof internet de meest gangbare manier van contacten onderhouden en aangaan is geworden... :s |
Naakt met een stijve lul op haar aflopen (y)
|
Fiets haar achterna met een superlieve brief... Zo deed mijn eerste vriendje het toch op mijn 14de ;)
Als je dat niet durft, doe dan wat ze al gezegd hebben: maak oogcontact, lach lief naar haar als ze passeert, zeg eens 'hallo', ... Zo'n dingen. Zorg dat ze tenminste al weet dat je bestaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gwn bij dr in de buurt gaan zitten tijdens een schooluur, en dan aan iedereen email vragen (ook aan haar dus, heel onopvallend :P)
|
Gewoon in de pauze vlakbij haar in de buurt gaan zitten
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |