Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2006, 11:27
Dennis15
Dennis15 is offline
Hallo,

Ik ben al een tijdje verliefd op een meisje wat bij mij op school zit. Alleen het probleem is, ik durf er niet echt naar toe te gaan om dat te zeggen. Heeft iemand tips zodat ik met haar in contact kan komen..?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2006, 12:30
Verwijderd
Zit ze in een andere klas?
Zie je haar vaak?
Misschien kun je sowieso beginnen met hoi zeggen als je langsloopt?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 13:08
Verwijderd
Bots een "per ongeluk" op de gang tegen haar op (niet te hard natuurlijk).
En vraag dan of je haar na school een kop koffie aan mag bieden om het goed te maken. Glimlach hier uiterst charmant bij
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 13:28
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
15-jarige meisjes paai je eerder met breezer dan met koffie, dunkt mij
Oud 21-01-2006, 14:23
Verwijderd
lol
ook goed
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 15:28
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 21-01-2006 @ 14:28 :
15-jarige meisjes paai je eerder met breezer dan met koffie, dunkt mij
Niet alle vijftienjarige meisjes.
Oud 21-01-2006, 15:29
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Dennis15 schreef op 21-01-2006 @ 12:27 :
Hallo,

Ik ben al een tijdje verliefd op een meisje wat bij mij op school zit. Alleen het probleem is, ik durf er niet echt naar toe te gaan om dat te zeggen. Heeft iemand tips zodat ik met haar in contact kan komen..?
Veel oogcontact maken en lachen naar d'r enzo Zo deed ik dat vroeger altijd, ghehe
En misschien dan toch een keer de moed bij elkaar rapen om naar haar toe te gaan en vragen of ze een keertje met je naar de bioscoop ofzo wil Niet geschoten is altijd mis he?
Oud 21-01-2006, 17:06
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Oogcontact maken en veel naar haar kijken. En je kunt proberen achter haar nummer te komen en haar dan een smsje te sturen.
Oud 21-01-2006, 18:15
Dennis15
Dennis15 is offline
Dat oogcontact is een goede, probeer dat maar eens eerst.. en kan iemand die haar kent dus zal het email adres eens vragen..

Bedankt
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 18:26
welle
welle is offline
Volgens mij kan je het beste een beetje 'klein' beginnen, dus eerst eens vragen hoe is het met je? enzo, en haar dan een beetje leren kennen, en niet haar meteen mee naar de film vragen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Dennis15 schreef op 21-01-2006 @ 19:15 :
Dat oogcontact is een goede, probeer dat maar eens eerst.. en kan iemand die haar kent dus zal het email adres eens vragen..

Bedankt
viavia mailadressen vragen en dan stiekem toevoegen op msn oid heb ik nooit leuk gevonden. ik vind het een beetje schending van de privacy wanneer mensen andere mensen hun mailadressen zomaar doorgeven... zeker met dergelijke bedoelingen. ok, misschien blijkt dat dat meisje jou ook leuk vindt, en dan is er niks aan de hand, maar misschien heeft dat meisje dezelfde mening als ik en wil ze helemaal niet dat vreemde gozers hun zomaar toevoegen of mailen - ook al is dat met de beste bedoelingen - en heb je het bij voorbaat verkorven.

bots inderdaad gewoon lekker tegen haar op, excuseer je en bied aan iets te gaan drinken
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 20:32
CSN
CSN is offline
Ik zou het vervelender vinden als een jongen expres tegen me op zou botsen dan als hij me zou toevoegen op msn
Oud 21-01-2006, 22:21
Verwijderd
Citaat:
CSN schreef op 21-01-2006 @ 21:32 :
Ik zou het vervelender vinden als een jongen expres tegen me op zou botsen dan als hij me zou toevoegen op msn
Inderdaad

tsja je kan natuurlijk gewoon op haar afstappen, vragen of jeh aar email adres of nummer mag hebben.
Je kan ook aanpappen met een vriendin van dr, die emailadres krijgen en dan vragen om het email adres van dat meisje. Maar ik vrees dat je dan vriendinnen van haar een beetje gebruikt.
Viavia sneaky is een manier.

Heb je ook al die sites als Cu2 en Hyves enzo geprobeerd? Een berichtje van: 'heeee ik zocht op mensen uit onze woonplaats en jij zit bij mij op school, hoe is het met je?' willen ook nog wel eens iets opleveren.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 22:51
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Anneka schreef op 21-01-2006 @ 23:21 :
Heb je ook al die sites als Cu2 en Hyves enzo geprobeerd? Een berichtje van: 'heeee ik zocht op mensen uit onze woonplaats en jij zit bij mij op school, hoe is het met je?' willen ook nog wel eens iets opleveren.
Als je dan toch niet rechtstreeks een emailadres wil vragen, en het viavia doet, kan je het beter via een vriendin doen dan via een domme website. Ik zou het bijna een belediging vinden (en compleet onaantrekkelijk) als iemand via een stoeme website met belachelijke foto's en invullijstjes met mij in contact wil komen. Liever dat iemand met mij wil babbelen omdat ze me op school zien rondlopen, dan omdat een zoekmachine zegt dat ik in dezelfde stad woon of op dezelfde school zit...
Oud 22-01-2006, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Al Murphy schreef op 21-01-2006 @ 23:51 :
Ik zou het bijna een belediging vinden (en compleet onaantrekkelijk) als iemand via een stoeme website met belachelijke foto's en invullijstjes met mij in contact wil komen.
als je zo'n site hébt met belachelijke foto's en invullijstjes vrààg je daar toch om?

maar verder ben ik het wel volledig met je eens.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 12:42
Verwijderd
Citaat:
CSN schreef op 21-01-2006 @ 21:32 :
hij moet ook niet te hàrd botsen
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 16:12
Verwijderd
Jeetje... wat is er gebeurt met mens-tot-mens contact?
Het lijkt wel alsof internet de meest gangbare manier van contacten onderhouden en aangaan is geworden...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 16:49
Magican
Magican is offline
Naakt met een stijve lul op haar aflopen
Oud 22-01-2006, 16:59
Anaïs
Anaïs is offline
Fiets haar achterna met een superlieve brief... Zo deed mijn eerste vriendje het toch op mijn 14de

Als je dat niet durft, doe dan wat ze al gezegd hebben: maak oogcontact, lach lief naar haar als ze passeert, zeg eens 'hallo', ... Zo'n dingen. Zorg dat ze tenminste al weet dat je bestaat.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 17:52
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 22-01-2006 @ 13:41 :
als je zo'n site hébt met belachelijke foto's en invullijstjes vrààg je daar toch om?
(c: Er zit precies een fout in mijn redenering.
Oud 22-01-2006, 17:59
SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
Citaat:
Magican schreef op 22-01-2006 @ 17:49 :
Naakt met een stijve lul op haar aflopen
Subtiel
Oud 22-01-2006, 19:00
Magican
Magican is offline
Citaat:
SkYRyDEr schreef op 22-01-2006 @ 18:59 :
Subtiel
Jeweet
Oud 22-01-2006, 19:03
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Dennis15 schreef op 21-01-2006 @ 12:27 :
Hallo,

Hoe kan je nou verliefd worden op iemand die je geeneens kent? Maargoed.. oogcontact is stap 1. En je moet goed opletten tijdens pauzes en in de les.. er komt eens in de zoveel tijd een soort situatie voorbij waar je iets mee kan doen (kan van alles zijn, bv je hoort haar klagen over haar enorme hekel aan bepaalde leraar of wat dan ook). Dan stap je naar voren en maak je er een opmerking over..dan kan je je gesprekje beginnen en na tijdje stel je je nog even voor. Ze weet dan wie je bent en je zal makkelijker met haar kunnen praten. Daarna vraag je een keer haar email adres en eventueel haar nummer.. Take it slow dennis.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 18:25
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
gwn bij dr in de buurt gaan zitten tijdens een schooluur, en dan aan iedereen email vragen (ook aan haar dus, heel onopvallend )
Oud 23-01-2006, 19:38
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Gewoon in de pauze vlakbij haar in de buurt gaan zitten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten