![]() |
Paaspop 2006
Paaspop 2006 (y)
Ik weet nog niet hoe duur het word, maar als het onder de 50 zit ga ik wel, kan ik eindelijk eens van dik hout live zien :o (weg scene points) |
Het wordt gegarandeerd duurder dan 50 euro, vorig jaar was iig 57 geloof ik. Ik werk er dus gelukkig is het voor mij gratis. Vorig jaar Dillinger Escape Plan, Nile, Agnostic Front en Textures bij me op het podium gehad dus ik hoop dat ze er dit jaar ook weer wat moois van maken (y)
|
ik hoorde dat Derek Taal and the Coins er speelde.
kan ook een hoax zijn. |
Ik weet niet...Paaspop...Weer zo iets waar je heen gaat als alle interessante festivals te duur zijn.
|
Als ik er op de fiets naar toe kan en ze nog een leuke entree prijs vragen ga ik daar nogsteeds naar toe.
Beetje lowlands op z'n brabants |
Citaat:
|
Weinig boeiends tot nog toe. Wel een leuk festivalletje, goede sfeer. (Y)
|
gabriel rios
dropkick murphys racoon vive la fête zz |
ik voorzie een hoop rose drinkende meisjes dit jaar.
|
Als je hiervoor moet betalen vind ik dat tamelijk onbeschoft :(.
|
lekker door de blubber lopen in het mooie schijndel
|
Bevestigde namen
Klik op de namen voor meer info De Dijk Dead Elvis & His One Man Grave Dropkick Murphys (USA) Enge Buren Gabriel Rios (PR) Guido Weijers La Kinky Beat (ES) Less Than Jake (USA) No Use For A Name (USA) Probably Robbie (UK) Racoon Ramallah (USA) T. Raumschmiere (D) The Real McKenzies (CAN) The Reverend Horton Heat (USA) The Slackers (USA) Van Dik Hout Vive La Fête (B) Reverend Horton Heat! Hoe vet! |
Wanneer word bekend wat de ticketprijs zal worden?
|
pff, wat flut lineup, ramallah is dan nog wel cool; de rest geloof ik wel. Niet van de partij tenzij gratis.
|
Citaat:
De voorverkoop start woensdag 15 februari. Ik denk dan. |
Citaat:
|
uiteraard ben ik er weer bij :cool: 7e jaar alweer :D
meeting op de camping?!?!?! |
ticketprijs wordt gegarandeerd 60 euro of meer.
|
Citaat:
|
ik werk bij paaspop, 1 dag is idd rond de 37 euro. 2 dagen is zeker 60 euro.
|
voor alleen the slackers en real mckenzies ga ik niet half nederland door, ze zullen vast ook dichter bij huis spelen
|
Citaat:
|
nohh daar ga ik dus echt niet heen.. veel te veel geld.. ik zoek wel wat goedkopers of iets met betere line up enzo
|
Grote kans dat Sick of it All dit jaar komt, aangezien deze touren met Dropkick Murphy's \m/
|
Citaat:
|
Citaat:
Powervice is toegevoegd aan de line-up. |
Waarschijnlijk gaan we wel weer met Live-XS :)
zin in iig! |
Peter Pan Speedrock, Intwine, Powervice, Kraak & Smaak en Steve Rachmad zijn aan de line-up van Paaspop Schijndel toegevoegd. Ook André Manuel zal als cabaretier te zien zijn. Woordvoerder Maarten van Hooft maakte dit dinsdagavond bekend in NightLiveXS. De voorverkoop zal half februari starten. Pas dan wordt ook de entreeprijs bekend gemaakt
Eerder werd al bekend dat Paaspop momenteel een kwart van haar programma bij elkaar heeft met De Dijk, Dead Elvis & His One Man Grave, Dropkick Murphys (USA), Enge Buren, Gabriel Rios (PR), Guido Weijers, La Kinky Beat (ES), Less Than Jake (USA), No Use For A Name (USA), Probably Robbie (UK), Racoon, Ramallah (USA), T. Raumschmiere (D), The Real McKenzies (CAN), The Reverend Horton Heat (USA), The Slackers (USA), Van Dik Hout en Vive La Fête (B). Paaspop vindt plaats op 15 en 16 april 2006. Meer informatie via http://www.paaspop.nl BRON: livexs.nl PPS!!! daar ga ik zaterdag naartoe. Mocht de prijs van Paaspop niet te hoog uitvallen ben ik zeker vd partij :) |
Ik ben er zowiezo bij
|
Mij lijkt Paaspop een leuk festival met meestal een aardige line-up, maar het is echt absurd duur voor wat ze bieden. Voor die 3 bands die ik meestal echt wil zien vind ik die 60 euro wel erg veel.
|
mwah wederom veel te duur dus ik ga niet
|
Ik vind de line up niet je van het.
Maar gelukkig is er nog een paaspop in het dorp naast me. Niet dat ik daarheem ga want daar zijn alleen zuipende boeren en 14jarige meisje. |
ik ben er sowieso weer bij (Y) anouk komt trouwens ook maar dat is vast al gezegd.
|
dillinger escape plan plz.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie sick of it all dan lekker wel op groez en hopen dat van dik hout dit jaar op parkpop komt ofzo Als je dit ziet wel raar dat iedereen dan klaagt over de prijs van bijvoorbeeld Lowlands :| |
Citaat:
|
voor 60 euro kun je ook naar het Dour festival. 4 dagen lang en meestal een erg goede line-up.
|
Citaat:
|
dep is bijna klaar met een amerikaanse tour die nog onderdeel was van de Miss Machine gets Pregnant tour. ik geloof dat ze eerst weer de studio ingaan of al bezig zijn met een nieuw album, een tour zie ik pas weer komen als dat album uit is :) .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je betaalt relatief gezien gewoon veel te veel geld voor die bands. ik ben best bereid > 100 euro neer te tellen als ik de line up zo veel waard acht. dat het gezellig is, nou geweldig. ik kan met 60 euro ook gezellig thuisblijven. sfeer maak je zelf.
|
nathan fake bevestigd
|
Citaat:
Hoewel schijndel heel dichtbij mij is dus qua reiskosten maakt het voor mij niets uit maar ik heb het er niet voor over. |
Citaat:
|
quoted for truth
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wtf wannabeatles spelen ook overal tegenwoordig
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13. |