![]() |
Borsten , buik en billen
1) Hoe kun je je borsten "vergroten" op de natuurlijke manier ???
2) Hoe vermager je het best een je buik ? ( niet met dieet want als je gaat vermageren vermager je ook aan je borsten ) 3) En aan je billen ?? geef me eens wat tips ? :rolleyes: -XXX- *muah* |
Citaat:
2 -> spieren trainen, buikspier oefeningen doen dus! 3 -> ook spieren trainen! |
Klink misschien wel stom. Maar ga naar een fitnesscentrum en vraag daar of ze ook bbbb lessen geven. Dit zijn lessen op muziek waarbij je 1 je borst 2 je buik 3 je billen en als extraatje je benen. Niet dat je borsten er veel groter van worden. Maar voor de andere regios zal het zeker helpen. Succes er mee!!
|
borsten 'groeien' wel degelijk als je je borstspieren traint, die zitten onder je borsten en daardoor worden ze wat opgedrukt. Prachtig resultaat als ik het als jongen moet beoordelen.
Verder staan op websites van de yes, libelle of margriet vaak tips voor bbb sessies. |
als je een paar kilo aankomt, gaat er zeker te weten ook een deel naar je borsten
maar ik geloof dat dit niet de perfecte oplossing voor probleem 2 en 3 is :D |
1. voorgevoerde/ push up bh's dragen
2. niet snoepen, niet vet eten (wel gezond en genoeg) veel sporten (=calorieen verbranden=vet weghalen=ook vet bij je buik weghalen) en natuurlijk buikspier oef doen om het allemaal wat strakker te maken, bij.v sit ups of crunches. 3. niet snoepen, niet vet eten (wel gezond en genoeg) veel sporten (=calorieen verbranden=vet weghalen=ook vet bij je billen weghalen) en natuurlijk bilspier oef doen om het allemaal wat strakker te maken, bij het "hondje" ik heb het zelfde probleem als jij alleen heb ik niet een dikke kont (jij misschien ook niet, alleen dat vind je zelf) ik heb niet zulke grote borsten en wel een dikke buik, dat vet van m'nb uik naar m'n borsten halen, tsja dat kan nou eenmaal niet, dus ik ben gewoon gaan lijnen en ja m'n buik werd platter!! en ja m'n borsten ook maarja boeiend ik droeg gewoon goede ;) bh's) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |