Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2002, 16:35
Verwijderd
1) Hoe kun je je borsten "vergroten" op de natuurlijke manier ???
2) Hoe vermager je het best een je buik ? ( niet met dieet want als je gaat vermageren vermager je ook aan je borsten )
3) En aan je billen ??

geef me eens wat tips ?

-XXX- *muah*
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 16:50
Sciza
Sciza is offline
Citaat:
raindrup schreef:
1) Hoe kun je je borsten "vergroten" op de natuurlijke manier ???
2) Hoe vermager je het best een je buik ? ( niet met dieet want als je gaat vermageren vermager je ook aan je borsten )
3) En aan je billen ??

geef me eens wat tips ?

-XXX- *muah*
1 -> geen idee, sorry...
2 -> spieren trainen, buikspier oefeningen doen dus!
3 -> ook spieren trainen!
Oud 21-06-2002, 17:01
Puffie
Puffie is offline
Klink misschien wel stom. Maar ga naar een fitnesscentrum en vraag daar of ze ook bbbb lessen geven. Dit zijn lessen op muziek waarbij je 1 je borst 2 je buik 3 je billen en als extraatje je benen. Niet dat je borsten er veel groter van worden. Maar voor de andere regios zal het zeker helpen. Succes er mee!!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 18:02
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
borsten 'groeien' wel degelijk als je je borstspieren traint, die zitten onder je borsten en daardoor worden ze wat opgedrukt. Prachtig resultaat als ik het als jongen moet beoordelen.

Verder staan op websites van de yes, libelle of margriet vaak tips voor bbb sessies.
Oud 21-06-2002, 21:55
Lindansje
Lindansje is offline
als je een paar kilo aankomt, gaat er zeker te weten ook een deel naar je borsten

maar ik geloof dat dit niet de perfecte oplossing voor probleem 2 en 3 is
Oud 21-06-2002, 22:10
miep
miep is offline
1. voorgevoerde/ push up bh's dragen
2. niet snoepen, niet vet eten (wel gezond en genoeg) veel sporten (=calorieen verbranden=vet weghalen=ook vet bij je buik weghalen) en natuurlijk buikspier oef doen om het allemaal wat strakker te maken, bij.v sit ups of crunches.
3. niet snoepen, niet vet eten (wel gezond en genoeg) veel sporten (=calorieen verbranden=vet weghalen=ook vet bij je billen weghalen) en natuurlijk bilspier oef doen om het allemaal wat strakker te maken, bij het "hondje"

ik heb het zelfde probleem als jij alleen heb ik niet een dikke kont (jij misschien ook niet, alleen dat vind je zelf) ik heb niet zulke grote borsten en wel een dikke buik, dat vet van m'nb uik naar m'n borsten halen, tsja dat kan nou eenmaal niet, dus ik ben gewoon gaan lijnen en ja m'n buik werd platter!! en ja m'n borsten ook maarja boeiend ik droeg gewoon goede bh's)
Oud 21-06-2002, 22:48
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
borsten 'groeien' wel degelijk als je je borstspieren traint, die zitten onder je borsten en daardoor worden ze wat opgedrukt. Prachtig resultaat als ik het als jongen moet beoordelen.

ja, dus niet he... als jij gaat trainen, dan raak je je vet kwijt, en dat maakt plaats voor spieren. ik weet niet of je het weet, maar borsten is ook een vorm van vet. wil je echt nog een beetje borsten hebben van spieren, dan moet je echt een bodybuildster zijn, want je tieten zijn eraf voordat je er erg in hebt!!!
Oud 22-06-2002, 00:08
Markiex
Markiex is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
En ik weet niet of je ooit wel eens borsten van een bodybuildster hebt gezien op tv.....jek

Regels voor berichten