![]() |
|
![]() |
Klink misschien wel stom. Maar ga naar een fitnesscentrum en vraag daar of ze ook bbbb lessen geven. Dit zijn lessen op muziek waarbij je 1 je borst 2 je buik 3 je billen en als extraatje je benen. Niet dat je borsten er veel groter van worden. Maar voor de andere regios zal het zeker helpen. Succes er mee!!
|
![]() |
|
![]() |
borsten 'groeien' wel degelijk als je je borstspieren traint, die zitten onder je borsten en daardoor worden ze wat opgedrukt. Prachtig resultaat als ik het als jongen moet beoordelen.
Verder staan op websites van de yes, libelle of margriet vaak tips voor bbb sessies.
|
1. voorgevoerde/ push up bh's dragen
2. niet snoepen, niet vet eten (wel gezond en genoeg) veel sporten (=calorieen verbranden=vet weghalen=ook vet bij je buik weghalen) en natuurlijk buikspier oef doen om het allemaal wat strakker te maken, bij.v sit ups of crunches. 3. niet snoepen, niet vet eten (wel gezond en genoeg) veel sporten (=calorieen verbranden=vet weghalen=ook vet bij je billen weghalen) en natuurlijk bilspier oef doen om het allemaal wat strakker te maken, bij het "hondje" ik heb het zelfde probleem als jij alleen heb ik niet een dikke kont (jij misschien ook niet, alleen dat vind je zelf) ik heb niet zulke grote borsten en wel een dikke buik, dat vet van m'nb uik naar m'n borsten halen, tsja dat kan nou eenmaal niet, dus ik ben gewoon gaan lijnen en ja m'n buik werd platter!! en ja m'n borsten ook maarja boeiend ik droeg gewoon goede ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vraag: vingeren, wat kan ik nog meer doen? anoniemert | 141 | 15-01-2017 16:22 | |
Seksualiteit |
borsten - wat vind jij? Dylan AFCA | 272 | 23-05-2011 20:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
Mooie/Lelijke lichaamsdelen. Bongalientje | 52 | 21-06-2007 16:49 | |
Verhalen & Gedichten |
De man die de wereld naast zijn ontbijtbord legde en dan rustig de krant las. Touché | 21 | 07-04-2005 11:48 | |
Verhalen & Gedichten |
[ verhaal ] -Melody- | 290 | 15-08-2004 14:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
buikspieren?! kate_temp | 13 | 06-08-2003 21:27 |