Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2003, 18:03
kate_temp
kate_temp is offline
Hey Hey. Het is nu zomer en ik ga binnenkort op vakantie. Maar ik wil graag een beetje eens trak buikje voor zodirect in mijn bikini. Ik wil niet echt blokjes, maar wel gewoon iets strakker. Van die sit-ups, krijg ik het gevoel alleen maar een dikkere buik te krijgen (je weet wel zo'n opgezet gevoel) Iemand andere goed oefeningen? Of andere tips?
Oud 26-07-2003, 18:24
Breg
Breg is offline
tip: 2 weken voordat je op vakantie gaat beginnen helpt niet. Of je moet 24/7 bezig zijn.
Oud 26-07-2003, 18:48
Marshall
Marshall is offline
nou ja.. je kan t wel iets aanstrakken maar dan moet je wel 100% bezig zijn met je buikje... dus eten, slapen en sporten...

zwemmen & alle buikoefeningen... situps, crunches..blablabla
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 18:58
WE$T$IDE
WE$T$IDE is offline
je kan er nog wel iets aan doen, gewoon paar keer per dag buikspieroefeningen doen, en steeds iets opbouwen, bijv eerst 20, dan 25 enz. en opletten wat je eet
Oud 26-07-2003, 22:26
js0-
js0- is offline
je moet veel fietsen etc. daarvan gaat het vet rondom en op je buik weg en dan kan je het nog lekker strak maken met oefeningen
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 12:06
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 26-07-2003 @ 20:00:
Ik gok zomaar dat dit verplaatst gaat worden naar Lichaam & Gezondheid
ontopic: ijdele hoop, het is te laat. (sorry )
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 12:26
ekki
ekki is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 26-07-2003 @ 20:00:
Ik gok zomaar dat dit verplaatst gaat worden naar Lichaam & Gezondheid
goed gegokt .

en ohja: daar had je veeeeeeeeeeeeel eerder mee moeten beginnen.
Oud 27-07-2003, 17:12
pinhead
pinhead is offline
koop de abtronic. één sessie van 10min staat gelijk aan 100.000 situps!!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 18:38
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Een beetje een rond buikje staat juist heel leuk bij een meisje (vind ik dan).
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 20:38
joekeldoekel
joekeldoekel is offline
Je moet vet kwijtraken dat is de enige manier om zichtbare buikspieren te krijgen. Hoe sterk en groot je buikspieren ook zijn met vet ervoor ziet niemand ze. Dus dat wordt joggen vrees ik.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 12:43
Freestyler*
Freestyler* is offline
..ja..dat wilde ik ook een paar weken voor de vakantie..

MAAr tot nu toe is het mij nog niet gelukt...
joggen lukt
sit ups lukt
maar dat eten he.....daar heb ik het nog een beetje moeilijk mee
niet dat ik nu zo dik ben hoor...maar toch..

najah...een echt wasbordje vind ik trouwens maar eng.. en ja: ook bij jongens...

maar toch succes
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 22:07
Verwijderd
Als je een strakke buik wilt dan hebben crunches e.d. weinig zin. Dan kan je beter duursporten zoals fietsen, hardlopen en zwemmen gaan doen.
Daarmee verbrand je vet en krijg je een strakker lichaam. Van deze sporten ontwikkel je ook nog spieren.

Als je alleen maar buikspier gerichte oefeningen gaat doen, ontwikkel je je buikspieren en krijg je blokjes, die dan onder het vet zitten.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 09:55
Boef
Boef is offline
1e.Ga op de grond liggen met opgetrokken benen. Leg je linkervoet op je rechterknie. Leg je linkerarm op de grond, je rechterhand breng je achter je hoofd zodat de elleboog naar buiten wijst. Kom nu schuin omhoog, ga met de rechterelleboog richting linkerknie en zak weer terug zonder je hoofd op de grond te leggen. Herhaal deze oefening vijftien keer en wissel hierna van kant.

2e.Ga op de grond liggen met opgetrokken benen en de handen naast je oren, de ellebogen wijzen naar buiten. Strek nu je rechterarm recht omhoog naar het plafond en kom twee keer een stukje omhoog. Wissel nu van arm. Herhaal de oefening tien keer.

3e.Ga op de grond liggen met opgetrokken benen. Leg je handen in de nek en kom kleine stukjes omhoog, zodat je schouders van de grond zijn. Houd dit twee tellen vast en ga weer liggen. Herhaal dit tien keer en als het lukt twintig keer. Belangrijk is dat tijdens de oefening je onderrug op de grond blijft!

4e.Ga op de grond liggen met opgetrokken benen. Strek je rechterbeen zo dat het horizontaal gestrekt boven de grond hangt. Reik met je handen naar voren en kom nu tien keer met je schouders kleine stukjes van de grond. Leg tussendoor niet je schouders terug op de grond, maar hou ze omhoog zodat je buikspieren gespannen blijven.

5e.Ga op de grond liggen met opgetrokken knieen. Laat je knieen naar links vallen. Breng je handen naast je oren met de ellebogen naar buiten wijzend en kom nu twaalf keer kleine stukjes met de schouders van de vloer. Wissel hierna van kant.

En als laatste nog even voor: Stevige borsten.

1e.Ga op je rug liggen met de benen opgetrokken en gewichtjes van 1 kilo in je handen. Strek je armen opzij. Breng ze in een grote boog naar elkaar toe tot ze elkaar boven je borst bijna raken. Spreid ze weer zijwaarts. Herhaal dit twintig keer. Je armen zijn tijdens de hele oefening net niet gestrekt.

2e.Ga staan met je benen net iets uit elkaar, de knieen een tikje gebogen. Strek je armen naar voren en bal je vuisten. Maak nu dertig keer kleine snelle schaarbewegingen met je armen.

3e.Ga in kleermakerszit zitten met gewichtjes van 1 kilo in je handen. Strek je armen zijwaarts op schouderhoogte. Buig ze tot je onderarmen een hoek van negentig graden met je bovenarm vormen. Breng de armen naar voren tot de ellebogen elkaar raken en breng ze weer terug. Houd je armen steeds op schouderhoogte. Herhaal dit twintig keer.

4e.Een licht soort opdrukken: steun op handen en knieen, laat de onderbenen op de grond. Zorg ervoor dat je bovenlichaam en bovenbenen een rechte lijn vormen door buik en billen aan te spannen. Zak nu door de ellebogen, strek dan de armen weer. Doe dit acht keer en voer het aantal langzaam op tot zestien.

5e.Ga op je rug liggen met de benen opgetrokken. Pak met beide handen een gewichtje vast van 1 kilo en strek je armen naar het plafond zodat ze recht boven je borst zijn. Beweeg je armen over je hoofd naar achteren zodat het gewichtje bijna de grond raakt en til het met een krachtige beweging weer terug tot boven je borst. Dit twintig keer herhalen.

succ6 & fijne vakantie!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 21:27
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
Breg schreef op 26-07-2003 @ 19:24:
tip: 2 weken voordat je op vakantie gaat beginnen helpt niet. Of je moet 24/7 bezig zijn.
nee, 24 uur per dag helpt echt niet hoor, want als je je spieren geen rust geeft kunnen ze zich ook niet ontwikkelen.

Regels voor berichten