![]() |
rozen
weet iemand waar zwarte rozen te koop zijn?
en losse roosblaadjes, daar ben ik ook naar op zoek... iemand die iets weet? tnx alvast |
Losse rozen blaadjes kun je volgens mij bij de xenos halen:p weet niet zeker
|
oh een crosspost met onzin :nono:
|
Ik denk dat je gewoon even moet kijken bij een bloemenwinkel. Anders zou ik het ook niet weten.
Maar waarom zwarte rozen? Die komen volgens mij niet echt positief over. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet je daar toch even langsgaan. En zwarte rozen hebben ze ook niet allemaal, maar daar kunnen ze denk ik wel aan komen als je wil. (edit) Ik heb nog even voor je nagezocht (toegang tot een database met alle aangemelde bloemensoorten die verhandeld worden :o ). Echt zwarte rozen zijn er niet. Zijn er wel een paar die zo donkerrood zijn dat het tegen zwart aanzit. Dit zijn: Tattoo, Black beauty, Black Baccara (hele bekende) en Black Jack. Hier zou je dus naar kunnen vragen bij een bloemenwinkel of iig naar kunnen zoeken. Succes |
Citaat:
|
maar ik hoorde trouwensdat sommige kleuren rozen gewoon zo gemaakt word dmv een of andere stof. want ik heb ook een keer blauwe rozen gehad, en die bestaan toch ook niet?
|
Ik weet niet of het bij rozen ook zo werkt, maar ik heb wel eens gehoord dat een tulp verkleurd als je hem in verfwater zet.
|
Citaat:
Zo heb je idd blauwe rozen (kleur komt van nature idd niet voor), rozen met glitters en bijv. blauwe of heel vaag groene chrysanten :s Zelf ben ik dus nooit zo voor geverfde bloemen. |
Citaat:
|
Ik zou niet weten waar je zwarte rozen krijgt. Wat ik wel weet is dat ik vroeger wel eens witte rozen in de inkt zette, waardoor ze ook een beetje blauwig werden. Maar zo zal het in het echt niet gaan :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat wizkid bedoelde dat ze ze dan in water met inkt zette. Heb ik ook weleens gedaan met een witte bloem. Toen werd ie idd ook blauwachtig, maar verwelkte ook heel snel. Er is volgens mij wel bloemenverf te koop, maar ik zou even niet weten waar. Of anders is een spuitbusje met een verf op waterbasis misschien een idee. Maar heb je al gekeken of ze toevallig bij je in de buurt te koop zijn? Edit: Is zo te zien ook een i-netbloemenwinkel die een zwarte verkoopt Link Wordt alleen wel dure hobby. Minimaal 10 afnemen en minimaal 2,50 per stuk :s |
Citaat:
maar ik ga eens zoeken naar die bloemenverf |
Citaat:
MIsschien bij een tuincentrum ofzo. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04. |