Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Moet je daar toch even langsgaan. En zwarte rozen hebben ze ook niet allemaal, maar daar kunnen ze denk ik wel aan komen als je wil. (edit) Ik heb nog even voor je nagezocht (toegang tot een database met alle aangemelde bloemensoorten die verhandeld worden ![]() Hier zou je dus naar kunnen vragen bij een bloemenwinkel of iig naar kunnen zoeken. Succes Laatst gewijzigd op 01-02-2006 om 14:14. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zo heb je idd blauwe rozen (kleur komt van nature idd niet voor), rozen met glitters en bijv. blauwe of heel vaag groene chrysanten ![]() Zelf ben ik dus nooit zo voor geverfde bloemen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat wizkid bedoelde dat ze ze dan in water met inkt zette. Heb ik ook weleens gedaan met een witte bloem. Toen werd ie idd ook blauwachtig, maar verwelkte ook heel snel. Er is volgens mij wel bloemenverf te koop, maar ik zou even niet weten waar. Of anders is een spuitbusje met een verf op waterbasis misschien een idee. Maar heb je al gekeken of ze toevallig bij je in de buurt te koop zijn? Edit: Is zo te zien ook een i-netbloemenwinkel die een zwarte verkoopt Link Wordt alleen wel dure hobby. Minimaal 10 afnemen en minimaal 2,50 per stuk ![]() Laatst gewijzigd op 01-02-2006 om 17:55. |
![]() |
||
Citaat:
maar ik ga eens zoeken naar die bloemenverf |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
MIsschien bij een tuincentrum ofzo. |
![]() |
||