![]() |
19-5: KICKBACK(fr),BACKFIRE!,RISE AND FALL(be),I-REJECT,SAMARITAN. Tagrijn Hilversum
Vrijdag 19 mei
BACKFIRE + KICKBACK(fr) + RISE & FALL + I-REJECT + SAMARITANS Zaal open: 20.00-01.00 uur Zaal € 9 Vvk € 8 Vette line up (Y) |
Ik moet zelf spelen, anders was ik komen chillen.
|
nu Eduard weer terug is bij Samaritan wil ik ze wel nog eens zien maar hilversum is me wat te ver
|
Hmm, aangezien het zo dichtbij is is het misschien wel het uitchecken waard :)
|
Ik ben benieuwd of Gayduard ooit weer preken over de RAF gaat houden enzo... iig niet in een band met Marijn denk ik, haha.
|
Citaat:
|
Zal es kijken. Lijkt me wel gezellig.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
harde show
|
Dope, jammer dat het in Hilversum is.
|
|
Kickback in Tagrijn? Beter, ga proberen om te komen. Ik moet die band zien!
|
zandneger!\m/
|
ah hier ga ik heen :)
|
ge-cancelled vanwege de flyer, damn.
|
Citaat:
|
organisator van die show poste dat zojuist op asice. tagrijn gaf zelf "geluidslekkage problemen" als reden op maar dat is dus niet het geval.
|
gvd
|
las het allmeaal toevallig net, raar verhaal, ik had die show nog wel als potentieel staan eigenlijk..
|
Het is dus vanwege die flyer en wegens de texten van kickback...
Echt ontzettend gay, vooral om dat op zo'n korte termijn opeens te cancellen. Kortom, protestmails naar info@tagrijn.nl ! |
Ook nogal gay omdat ik Kickback daar al eens heb gezien haha.
|
Citaat:
|
Citaat:
Jammer, wilde er graag heen. |
de tagrijn is echt hopeloos, ik hoop dat het een keer afbrand met de organisatie erbij.
|
Citaat:
Ze cancellen het dus wegens een onofficiele flyer.. WTF... |
die flyer is ook niet echt smaakvol te noemen, maar het gaat wel ver om heel die show maar te cancellen. zeker omdat er door de organisatie veel eigen geld in is gestoken.
|
Als ik her en der kijk wat voor n flyers en gemaakt worden, vind ik deze wel mee vallen hoor. En humor herkennen ze ook niet echt geloof ik he? (n)
|
Komt u maar naar Hoogeveen. Tagrijn, sufferds. (n)
|
wat een gejank
|
dat is wel gaaf. als er een keer een band optreed die ik heel kut vind, ga ik gewoon wat flyertjes drukken, om ze lekke rte fucken (y)
nahja. beetje kansloos. kvond de flyer ook nog wel grappig. |
THE REVENGE OF FASHIONxCORE.
|
Citaat:
Dat emo vs. hardcore gedoe is nou ook wel weer leuk geweest. |
Citaat:
Dus als we nou voor DJ Dana de zaterdag erna een flyer maken waarop ze de hitler groet uitbrengt en die op een willekeurig forum plaatsen cancellen ze de bende ook? Beetje hypocriet. |
Citaat:
maar het is idd nogal hypocriet om dan maar alles af te blazen |
Citaat:
En nou, ja. Daar zou ik geen problemen mee hebben. De mensen die die flyer maken steken er alleen tijd in omdat ze die bands willen supporten. Als dat dan een flyer wordt die ethisch gewoon onverantwoord is dan zullen ze daar zelf de verantwoording voor moeten dragen en dat is precies wat de Tagrijn nu doet. Jammer dat die daar dan geld door mislopen. |
Citaat:
Vreemd. Volgens mij heeft het overigens weinig met ethiek te maken, maargoed. |
Citaat:
En ik vind het doodschieten van iemand verre van ethisch verantwoord en het is zeker ook niet mijn idee van een grap. en dan ook nog: Weinig met ethiek te maken? .. jongen. Je weet niet waar je over praat. Nu ben ik toch echt klaar met deze discussie. Zoveel is het me nou ook weer niet waard. |
Citaat:
Nee, de ethiek reden is onzin eerste klas. Kom maar met wat beters, of inderdaad, wees maar klaar met deze discussie. |
Er wordt iemand onder schot gehouden -> geweld -> ethiek. Boeiend wie erbij staat. Als ik iemand vermoord met Barbapappa erbij is het alsnog moord.
|
Citaat:
Nee, onethisch vind ik het niet. Eerder komisch. Er bestaat een woord voor, Fictie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
te fucking gay voor woorden dit
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26. |