Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Het is dus vanwege die flyer en wegens de texten van kickback...
Echt ontzettend gay, vooral om dat op zo'n korte termijn opeens te cancellen. Kortom, protestmails naar info@tagrijn.nl ! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Jammer, wilde er graag heen. |
![]() |
|
dat is wel gaaf. als er een keer een band optreed die ik heel kut vind, ga ik gewoon wat flyertjes drukken, om ze lekke rte fucken
![]() nahja. beetje kansloos. kvond de flyer ook nog wel grappig.
||
![]() |
Citaat:
Dat emo vs. hardcore gedoe is nou ook wel weer leuk geweest.
||
Citaat:
Dus als we nou voor DJ Dana de zaterdag erna een flyer maken waarop ze de hitler groet uitbrengt en die op een willekeurig forum plaatsen cancellen ze de bende ook? Beetje hypocriet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar het is idd nogal hypocriet om dan maar alles af te blazen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En nou, ja. Daar zou ik geen problemen mee hebben. De mensen die die flyer maken steken er alleen tijd in omdat ze die bands willen supporten. Als dat dan een flyer wordt die ethisch gewoon onverantwoord is dan zullen ze daar zelf de verantwoording voor moeten dragen en dat is precies wat de Tagrijn nu doet. Jammer dat die daar dan geld door mislopen.
||
Citaat:
Vreemd. Volgens mij heeft het overigens weinig met ethiek te maken, maargoed. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik vind het doodschieten van iemand verre van ethisch verantwoord en het is zeker ook niet mijn idee van een grap. en dan ook nog: Weinig met ethiek te maken? .. jongen. Je weet niet waar je over praat. Nu ben ik toch echt klaar met deze discussie. Zoveel is het me nou ook weer niet waard.
||
Citaat:
Nee, de ethiek reden is onzin eerste klas. Kom maar met wat beters, of inderdaad, wees maar klaar met deze discussie. |
![]() |
||
Citaat:
Nee, onethisch vind ik het niet. Eerder komisch. Er bestaat een woord voor, Fictie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|