![]() |
Herman Finkers' Kalm aan en rap een beetje
Oke, hij komt wat laat (te laat), maar goed. Net is deel 1 (de bergrede) van Kalm aan en rap een beetje afgelopen. Volgende week deel 2 (Weer met beide benen op de grond). Ik zou zo zeggen: kijkt allen, want ook na 4 keer is hij nog leuk (ben er naartoe geweest)
|
:cool::D
jammer dat ie ziek is :(, maar hij komt er wel weer bovenop :) |
Citaat:
Hij is trouwens alweer aan het werk voor een nieuwe show, ik ga dan kijken of ik een paar kaartjes kan bemachtigen :D |
Citaat:
ook de vara-gids? :p;) |
ik heb het gezien. flauw. heeeeel flauw, maar best leuk :)
|
Flauw en daarom heel erg leuk.
"Op mijn verrekijker staat 'vergroot acht keer', maar ik heb er ook een negende keer door gekeken en toen deed ie het ook nog." Ik had um ook al gezien. Deel twee is nog beter, volgende week wordt ie echt lachen. |
Citaat:
(van zijn website) "In 1 sinaasappel zitten net zoveel vitaminen als in 60 zakken patat. Conclusie: ik eet veel te weinig patat" Hij is trouwens leuker in het Twents. Maar ja, dan moet je het wel kunnen verstaan :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
heb ook allemaal mp3'tjes van m :cool: (y)
|
Citaat:
CD "Het meisje van de slijterij" CD "Geen spatader veranderd" Cd/boek "Zijn minst beroerde liedjes" boek "Finkers op 'n hoop" (bundel van zijn eerste 4 boeken) |
Waarom zou ik jou niet discrimineren en een ander wel :D:D:D:
Hij was best wel leuk, iig stukken leuker dan verwacht :) |
Citaat:
|
Citaat:
levensverwachting met CLL is 15 jaar en ontopic: hij is echt geweldig :D jamer alleen dat ik geen twents versta :o |
Sinds ik wist dat het weer op tv. zou komen (een paar maanden geleden) leefde ik ernaar toe. Eindelijk iets leuks op tv.
|
Citaat:
Mh hij's altijd cool :D:D *komt wel uit Twente en verdedigt de Twentse eer :p* |
Citaat:
Ik kan niet echt goed Twents spreken, wel plat. Lezen gaat ook nog wel, maar dat kost me wel moeite. Twents schrijven moet je me niet laten doen, want daar komt niks goed uit (Kiek'n waj zegt). Ik kan zonder al te veel moeite Twents verstaan, dat ontdekte ik voor het eerst bij Heanig an en rap wat (Kalm aan en rap een beetje voor de niet-twentenaren :D) |
die vent heeft echt humor :p al moet ik zeggen da ik urbanus beter vind,maja.
|
Citaat:
|
Citaat:
Plat is hetzelfde als dialect? Of bedoel je een beetje tussenin (met zo'n lomp accent)? Dat doe ik ook nogal es als ik met plat pratende mensen praat... Kan het ook niet echt praten, doe het in ieder geval nooit, omdat ik Nederlands sprekend opgevoed ben :( |
Plat is idd een beetje 'halftwents'. Ik kan ook gewoon ABN (misschien met klein accent), maar dan moet ik me wel concentreren...
|
Citaat:
Aaanywayz... *raakt lekker offtopic* |
Dat liedje over Lassie met die hijgende trekharmonica vond ik ook goed :D
|
Citaat:
|
kheb die show nu al 4 keer gezien en kheb het boek ervan maar hij blijft wel leuwk :)
|
Hij was leuk zonet. :D
|
Citaat:
|
Bij deze grap heb ik een half uur naast mijn bed gelegen van t lachen;
"Als de paartijd voorbij is, gaan de ganzen trekken" :o Leuke show, maar echt niet 1 van zijn beste.. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
zijn broer domineert echt, met die hoed :D (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eerste deel was stukken sterker vond ik...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58. |