Advertentie | |
|
![]() |
|
Flauw en daarom heel erg leuk.
"Op mijn verrekijker staat 'vergroot acht keer', maar ik heb er ook een negende keer door gekeken en toen deed ie het ook nog." Ik had um ook al gezien. Deel twee is nog beter, volgende week wordt ie echt lachen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (van zijn website) "In 1 sinaasappel zitten net zoveel vitaminen als in 60 zakken patat. Conclusie: ik eet veel te weinig patat" Hij is trouwens leuker in het Twents. Maar ja, dan moet je het wel kunnen verstaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mh hij's altijd cool ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kan niet echt goed Twents spreken, wel plat. Lezen gaat ook nog wel, maar dat kost me wel moeite. Twents schrijven moet je me niet laten doen, want daar komt niks goed uit (Kiek'n waj zegt). Ik kan zonder al te veel moeite Twents verstaan, dat ontdekte ik voor het eerst bij Heanig an en rap wat (Kalm aan en rap een beetje voor de niet-twentenaren ![]() Laatst gewijzigd op 27-06-2002 om 15:56. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Plat is hetzelfde als dialect? Of bedoel je een beetje tussenin (met zo'n lomp accent)? Dat doe ik ook nogal es als ik met plat pratende mensen praat... Kan het ook niet echt praten, doe het in ieder geval nooit, omdat ik Nederlands sprekend opgevoed ben ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Aaanywayz... *raakt lekker offtopic* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Cabaret DVD's Emoboy | 42 | 19-04-2005 21:34 | |
Films, TV & Radio |
Show Your DVD Collection Kubstudent | 39 | 07-01-2004 12:20 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] Wat vind je van de naam, avatar en signature van de persoon boven je? II Dminor | 494 | 31-05-2003 16:30 | |
Muziek |
Hoeveel albums heb jij (ongeveer) in je CD-collectie? Severus | 87 | 30-10-2002 15:23 | |
Muziek |
witte reus, wast een berg kost een beetje. *wat luister je nu?* jnieuwelaar | 243 | 09-09-2002 19:13 | |
Muziek |
Aanvulling Collectie 86dagreed | 102 | 01-09-2002 23:26 |