![]() |
harlopen
Is er iemand die zelf wel eens hardloopt.rondjes van 5 of 10 km ofzo.En dat wel samen met iemand anders zou willen doen.Of doet er iemand mee aan wedstrijden "op de weg"met afstanden van 5-10 km
|
Tip: verander de topicnaam in hardlopen.
Ik zou wel wat meer willen hardlopen, vind er alleen niet te tijd/zin voor. Ik heb op zich best een goede conditie. Ik heb vorig jaar aan de zevenheuvelenloop(15 km) meegedaan, deed dat binnen de 1.13, daar was ik best tevreden mee. |
Citaat:
|
Ik ben ook weer begonnen met hardlopen, maar meer om de conditie weer wat meer op peil te krijgen.
|
Ik loop ook hard maar dan ietts van 2/3 km. Als er zomerstop van basketbal ingaat loop ik meestal wel meer hard, maar niet voor wedstrijden ofzo
|
Aankomende zaterdag (12-03-06) de laatste LOKO loop. Je kan dan kiezen voor de 5 of 10 km. De kosten zijn volgens mij rond de € 3,50. Het is altijd een leuke wedstrijd, gezellig en goed bezocht.
Inschrijven : http://www.inschrijven.nl/ Meer info is vast wel ergens te vinden op tvz-zeewolde.nl |
als het mooi weer is loop ik in een actieve week iets van 18/20 km per week: 1 keer 8 km rechte weg, 1 keer 8 km door het bos, en dan nog een snel rondje van 2 of 4 km door het bos. Momenteel alleen even langs de weg hobbelen. Ik vind het hardlopen zelf niet echt geweldig leuk maar het is mijn manier om net onder de 70kg te blijven ivm taekwondocompetitie.
|
Ik hardloop om mijn conditie een beetje op peil te houden, streetdance alleen vind ik niet genoeg. Meestal ren ik dan 5 km, das precies een rondje bij ons om het meer heen, van huis en weer terug. En dat één keer per week, in de vakanties als ik meer tijd heb, dan twee keer per week. Ik vind het echt leuk om te doen :D
|
Ik ben sinds gisteren weer begonnen met hardlopen. Vooral om conditie op te bouwen voor de Batavierenrace. Met een paar flatgenoten een rondje van een minuut of 20 over de campus (Enschede)
|
Citaat:
welke afstand ga je lopen? en hoe hard? |
Citaat:
|
Ik loop ongeveer 15-20 km per week hard. 's winters in sportschool en daarna gewoon buiten!.
vind het altijd wel leuk/lekekr om te doen! |
Citaat:
maar loop wel aardig, train er ook voor :) 10km in 42 en 5 in 18.30 ongeveer... ik loop 8,4 met Bata444! :D |
Ik loop ook een aantal keer in de week, en in het weekend een lange duurloop. Ik kan de halve marathon lopen en ben aan het trainen om het wat harder te lopen, in ong. 1 uur en 40 minuten.
|
Doet er nog iemand mee aan de 24uurs in Apeldoorn eind mei dit jaar?
|
hee:D
Ja ik ben ook een fanatiek hardloopster.. 3 a 4 x per week, een kilometer of 6, 7, van de zomer meer omdat ik dan meer tijd heb (langer licht en warm, fijner om te lopen). En qua wedstrijden; ik loop dan 5 km, redelijk tevreden over mijn tijden (rond de 21.30), maar moet beter :) En ja, het is héérlijk om te doen (y) -- maar die 24 uursloop gaat me net iets te ver ;) |
Hebben jullie nooit last van kramp. Ik heb de laatste tijd zoveel kramp dat ik na 1,5 km echt nietmeer verder kom :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Veel water.. |
Ik loop heel soms, af en toe een stuk 5 km hard..
nouja.. of t hard is.. weet k niet [a] xx |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik loop elke zondag met mn broertje hard en dat is zo'n 6 km denk ik...hij wil altijd verder dan ik, heeft ook een beter conditie dan ik :D hij wil alleen niet in zijn eentje lopen anders zou hij wel 8 km kunnen doen denk ik. We proberen iedere week een klein stukje verder te gaan, om het op te bouwen. (alleen is zijn idee van stukje wat anders dan dat van mij :D )
|
Voor mij ff geen hardlope, werd afgelope zaterdag wakker met pijn in mn knie. Irritatie van een aanhechting.. Weekje of 2 rust.. :(
|
ik zit op atletiek en loop dus regelmatig hard, maar niet echt 5 of 10 kilometers. We hebben dan eerder op wedstrijden de 1000 meter. Maar als ik er voor zou trainene zou ik denk ik wel de 5 kunnen lopen.
|
Het gaat steeds beter bij mij. Ik kan inmiddels al zeker een uur lopen zonder écht tot het uiterste te hoeven gaan. Dat is dus iets meer dan 10 km. Ik loop dus alleen nog niet echt hard. Ik ben ook nog te zwaar, dus daar moet ik aan blijven werken. En dan wat meer intervaltraining op hogere snelheden.
Ik denk dat ik over een jaar wel op het gewenste niveau ben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |