![]() |
Breadcrumbs onder aan de pagina
Zou dat mogelijk zijn, om de breadcrumbs die nu boven verschijnen ook onder aan de pagina te laten zien. Zeker in fototopics is het voor sommige computers/browsers nogal een opgave om naar bovenkant van de pagina te scrollen, extra breadcrumbs onderaan zouden dat makkelijker maken.
(breadcrumbs zijn dus bv "Index / Beleidszaken", zeg maar waar je je op het forum bevind.) |
Dat vind ik persoonlijk wel interessant. Al is Home natuurlijk ook snel gebruikt.
|
Er is toch een heel mooi dropdownmenu?
|
Maar dat werkt niet als het erg druk is.
|
Ik ben voorstander, dropdownmenu is niet altijd even handig als je gewoon terug naar BZ wilt.
|
Wat is er mis met de home knop?
|
Of de backspace toets?
|
Niks scrollen, gewoon op HOME drukken op je toetsenbord.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Men zou de backspace toets echt eens moeten ontdekken.
|
Citaat:
Of die grote "Back" knop linksboven in je window. |
Citaat:
|
of je drukt rechtsboven op die rode knop met het witte kruis en leest een goed boek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder vind ik het een interessant voorstel van de ts-er (y) |
Citaat:
Ik stem sowieso voor mensen meer snelkoppelingen op te dringen (y) |
De home knop gebruiken was natuurlijk al wel in mij opgekomen, het feit is alleen dat ik een laptop gebruik en dat de homeknop een bijna spatische toetsencombinatie vereist. Het dropdown menu is wel aardig natuurlijk, maar werkt ook niet super snel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gast, ik weet heus wel dat het zo ook allemaal werkt. Fact is dat veel andere fora wel breadcrumbs onderaan de pagina hebben en dat dat erg fijn werkt, daarom vroeg ik me af of ze dat hier ook niet aan zouden kunnen zetten. Ik vroeg niet om een les in het gebruik van sneltoetsen, daarvoor heb ik al 4 jaar ICT gestudeerd.
Anyway, ontopic. Zijn dit soort veranderingen uberhaupt mogelijk, of gaat het op de grote hoop met ideeen en duurt het dan jaren voor het doorgevoerd wordt? |
Citaat:
|
Citaat:
Een hoop FB's is leuk maar een wat grotere tech-crew zou geen slechte zaak zijn dunkt me. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23. |