![]() |
[Norton 2005] Norton blokt een programma die verbinding moet maken met initernet grr
Hallo beste lezer,
Ik heb een probleempje met Norton (hij blokt eigenlijk te veel).WANT Ik wel voor een bepaald programma aangeven dat hij alle mogelijke verbindingen tot stand mag brengen, maar er wordt gevraagd wat wil je met dit programma doen?(eenmaal toestaan of niet) om te verbinden en ik klik "eenmaal toestaan" .. En jahoor het programma nog niet verbinding maken met internet..GRRR "An error occered while opening TCP/IP connection" ik weet zeker dat het aan norton ligt en niet aan het programma zelf want op mijn oude pc zonder internet aansluiting en dus ook zonder virusscanner (geen internt>geen virusscanner nodig :) ik gebruik overigens Norton Internet Security 2005. Vreselijk dit gedoe met programma's die Norton niet wil laten verbinden...KAn iemand me helpen? Waar moet ik dit instellen?Of waar kan ik per programma alle verbindingen toestaan? Alvast bedankt |
Norton maakt meer kapot dan je lief is. Kun je niet gewoon de ingebouwde firewall in Windows XP SP2 gebruiken, als dat tenminste je OS is? Geeft een heel stuk minder gezeik.
|
Hoi :) ben ik het helemaal mee eens, Norton blokt gewoon te veel en het programma maakt het veel te gecompliceerd, ik vind het een handige tip om even Norton uit teschakelen en de firewall van windows even te gebruiken (ik heb Service pack 2 wel)
Had er zelf nog niet aangedacht om dat te doen :) bedankt! |
het is misschien verstandig om windows firewall te combineren met een goede virusscanner. Ik kan zelf avast aanbevelen :)
|
Hey bedankt voor de tip! ik ga hem eens proberen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26. |