Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2006, 15:21
pietervdb
pietervdb is offline
Hallo beste lezer,

Ik heb een probleempje met Norton (hij blokt eigenlijk te veel).WANT
Ik wel voor een bepaald programma aangeven dat hij alle mogelijke verbindingen tot stand mag brengen, maar er wordt gevraagd wat wil je met dit programma doen?(eenmaal toestaan of niet) om te verbinden en ik klik "eenmaal toestaan" .. En jahoor het programma nog niet verbinding maken met internet..GRRR

"An error occered while opening TCP/IP connection"

ik weet zeker dat het aan norton ligt en niet aan het programma zelf want op mijn oude pc zonder internet aansluiting en dus ook zonder virusscanner (geen internt>geen virusscanner nodig

ik gebruik overigens Norton Internet Security 2005.

Vreselijk dit gedoe met programma's die Norton niet wil laten verbinden...KAn iemand me helpen? Waar moet ik dit instellen?Of waar kan ik per programma alle verbindingen toestaan?

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2006, 15:24
M@rco
M@rco is offline
Norton maakt meer kapot dan je lief is. Kun je niet gewoon de ingebouwde firewall in Windows XP SP2 gebruiken, als dat tenminste je OS is? Geeft een heel stuk minder gezeik.
Oud 07-03-2006, 15:26
pietervdb
pietervdb is offline
Hoi ben ik het helemaal mee eens, Norton blokt gewoon te veel en het programma maakt het veel te gecompliceerd, ik vind het een handige tip om even Norton uit teschakelen en de firewall van windows even te gebruiken (ik heb Service pack 2 wel)

Had er zelf nog niet aangedacht om dat te doen

bedankt!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 15:42
namnatulco
namnatulco is offline
het is misschien verstandig om windows firewall te combineren met een goede virusscanner. Ik kan zelf avast aanbevelen
Oud 07-03-2006, 15:44
pietervdb
pietervdb is offline
Hey bedankt voor de tip! ik ga hem eens proberen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten