![]() |
Hoe eigen ftp-server maken?
Hoe moet je een ftp-server maken zodat mensen iets bij je kunnen downen??
greetz |
Wat dacht je ervan om eens op download te gaan zoeken? Ik wil je best directe linkjes geven, maar je mag er heus zelf wel wat voor doen.
|
|
Leuk bedacht, maar als je kabel hebt dan heb je nog maar een upstream van +/- 16 Kb/s wil je dat je downloaders aan doen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien heeft ie wel ADSL, of een E1 verbinding.. |
Citaat:
Sommige mensen zijn gewoon te verwend... |
Ik heb inderdaad kabel, ik wou vooral muziek op mijn ftp server zetten, maar het is dus niet aan te raden heb ik begrepen?
|
Citaat:
Cool_D: Je kunt best een server draaien. Wij hebben Chello, dus een upstreamcap van 16kB/s, en zelf heb ik redelijk goede ervaringen met maximaal één connectie op een cap van 5kB/s. Dan kun je zelf ook nog het e.e.a. doen op internet, en degene die wil downloaden zal 9 van de 10 keer toch kabel hebben, dus in principe maakt 't niet uit hoe lang-ie er mee bezig is. Binnenkomen doet 't toch wel. |
|
Citaat:
Ik wil alleen maar zeggen dat je blij mag zijn als je met 16kb/s download. |
Citaat:
Pak het uit en lees dan de "help" die er bij die proggies zitten. Is geen Nederlands, maar wel meer info en/of uitleg. En dan zou je er moeten komen http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
Het is me gelukt om een server te maken, maar hoe moeten mensen erop inloggen?? ik heb het met een ander ftp programma geprobeerd (3D-ftp) om in loggen, maar wat moet ik intypen bij:
FTP host address: ? Site name: ? FTP user name: ? Locoal init dir : ? remote init dir: ? kortom, ik wil gewoon uitproberen hoe het werkt! vraag: hoe zorg ik dat ik bijv. dat iemand anders wilt kijken, hoe doet hij dat? |
Heb je de help gelezen?
Zoja, dan snap ik niet waarom je dit vraagt. Zoniet, ga dat dan maar eens doen. |
sorry hoor maar ik snap er echt nix van
|
3d ftp geeft telkens timedout wat mot ik hier nou weer mee?
|
Citaat:
|
inderdaad
|
ftp host address: uw ip invullen
ftp username : user name van de account die je wil gebruiken ftp password: pass van die account (accounts moet je instellen in je ftp server prog) Oh en als je wilt connecten, zorg dan wel dat ook je ftp server aanstaat he |
Citaat:
Helemaal niet gezien wat je nog méér erbij krijgt met een fijn UPC-abonnementje. Anyway, lekker offtopic :> |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05. |