Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik wil alleen maar zeggen dat je blij mag zijn als je met 16kb/s download. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Pak het uit en lees dan de "help" die er bij die proggies zitten. Is geen Nederlands, maar wel meer info en/of uitleg. En dan zou je er moeten komen ![]() |
![]() |
|
Het is me gelukt om een server te maken, maar hoe moeten mensen erop inloggen?? ik heb het met een ander ftp programma geprobeerd (3D-ftp) om in loggen, maar wat moet ik intypen bij:
FTP host address: ? Site name: ? FTP user name: ? Locoal init dir : ? remote init dir: ? kortom, ik wil gewoon uitproberen hoe het werkt! vraag: hoe zorg ik dat ik bijv. dat iemand anders wilt kijken, hoe doet hij dat?
|
![]() |
ftp host address: uw ip invullen
ftp username : user name van de account die je wil gebruiken ftp password: pass van die account (accounts moet je instellen in je ftp server prog) Oh en als je wilt connecten, zorg dan wel dat ook je ftp server aanstaat he
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Helemaal niet gezien wat je nog méér erbij krijgt met een fijn UPC-abonnementje. Anyway, lekker offtopic :> |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Hoe verzend ik een groot bestand? Wielrenner_R | 26 | 09-06-2004 21:38 | |
Software & Hardware |
Site uploaden op FTP-server? Lil' Phoenix | 30 | 15-04-2004 20:19 | |
Software & Hardware |
[Router] Port forward voor FTP W00t@n00bs | 27 | 02-03-2004 11:03 | |
Software & Hardware |
[FTP] FTP server achter router kikkerkut | 6 | 30-07-2003 14:40 | |
Software & Hardware |
FTP server opzetten? micra | 55 | 01-02-2003 21:27 | |
Software & Hardware |
[netwerk] bestanden delen met vrienden Dr HenDre | 11 | 08-01-2003 22:38 |