![]() |
site hulp nodig => geocities
hey, Ik had een vraagje ik heb een site en ik zou daar graag een filmke op willen zetten dat is opgeslaan op mijne computer het is 1 MB. Het kan ik dat filmke nu uploaden op geocities zodat ze het zien? als ik het upload komt er te staan failed error not right extenion. Is er nu een manier om dat filmke toch te laten zien oip mijn site?
site: http://Www.geocities.com/charming_tvserie |
geocities blokeert dat
en 1MB is veel, ik weet neit hoeveel hun je geven ofzo.. je kunt de file nauurlijk renamen naar .zip ofzo |
Idd, 1 mb is ietsje teveel voor een filmpje, of hij kent het bestandstype niet. Met een .zip bestand heb ik eens een bestand van 5 mb in mijn geocities account gezet.
|
Citaat:
|
en las ik dat heb geziped wat moet ik dan doen? het uploaden op geocities en dan?
|
Citaat:
:D |
Denk eraan dat je
1) slechts 15 mB hebt. Dat lijkt veel, maar als je filmpjes van 1 mB gaat maken, dan ben je er zo doorheen en 2) slechts een heel beperkte datatransfer hebt. als het filmpje te vaak wordt gedownload, dan ben je daar zo doorheen en is je site tijdelijk niet meer bereikbaar. (correct me if I'm wrong ;)) |
correctie ik heb 75 MB ik heb charming_tvserie, Charmed_tvserie1,2,3 en 4 :D data transfer is wel juist maar ik ga toch upgraden
|
Citaat:
|
gebruik toch www.brinkster.com of www.downfire.com :mad:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36. |