Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2002, 08:44
Apomes
Apomes is offline
hey, Ik had een vraagje ik heb een site en ik zou daar graag een filmke op willen zetten dat is opgeslaan op mijne computer het is 1 MB. Het kan ik dat filmke nu uploaden op geocities zodat ze het zien? als ik het upload komt er te staan failed error not right extenion. Is er nu een manier om dat filmke toch te laten zien oip mijn site?
site: http://Www.geocities.com/charming_tvserie
Oud 24-06-2002, 08:54
Verwijderd
geocities blokeert dat
en 1MB is veel, ik weet neit hoeveel hun je geven ofzo..

je kunt de file nauurlijk renamen naar .zip ofzo
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 09:08
Verwijderd
Idd, 1 mb is ietsje teveel voor een filmpje, of hij kent het bestandstype niet. Met een .zip bestand heb ik eens een bestand van 5 mb in mijn geocities account gezet.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 09:26
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef:
Idd, 1 mb is ietsje teveel voor een filmpje, of hij kent het bestandstype niet. Met een .zip bestand heb ik eens een bestand van 5 mb in mijn geocities account gezet.
Ik heb filmpje op m'n site van 3,5mb, bij kennisnet. Vond de leraar niet zo leuk die hem moest uploaden. Ik had echt een grote site gemaakt in verhouding met de andere
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 13:37
Apomes
Apomes is offline
en las ik dat heb geziped wat moet ik dan doen? het uploaden op geocities en dan?
Oud 24-06-2002, 14:22
Verwijderd
Citaat:
charmedboy schreef:
en las ik dat heb geziped wat moet ik dan doen? het uploaden op geocities en dan?
En dan kun je naar dat .zip bestand een link zetten, zodat mensen het filmpje kunnen downloaden, en dan uitpakken en bekijken maar

Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 14:46
Verwijderd
Denk eraan dat je
1) slechts 15 mB hebt. Dat lijkt veel, maar als je filmpjes van 1 mB gaat maken, dan ben je er zo doorheen en
2) slechts een heel beperkte datatransfer hebt. als het filmpje te vaak wordt gedownload, dan ben je daar zo doorheen en is je site tijdelijk niet meer bereikbaar.
(correct me if I'm wrong )
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 16:46
Apomes
Apomes is offline
correctie ik heb 75 MB ik heb charming_tvserie, Charmed_tvserie1,2,3 en 4 data transfer is wel juist maar ik ga toch upgraden
Oud 24-06-2002, 17:01
Verwijderd
Citaat:
charmedboy schreef:
correctie ik heb 75 MB ik heb charming_tvserie, Charmed_tvserie1,2,3 en 4 data transfer is wel juist maar ik ga toch upgraden
zo kan ik het ook
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 19:32
Darkened Sky
Darkened Sky is offline
gebruik toch www.brinkster.com of www.downfire.com
Reageren

Regels voor berichten