![]() |
Seksuele spanking
Ik vind het echt bloedgeil om te spanken, natuurlijk moet het voor haar wel leuk blijven. Wat vinden jullie van spanking (billenkoek), op seksueel gebied? Ervaring ermee en misschien wel tips? Wat zijn de do en don'ts? Het gaat nadrukkelijk niet om mishandeling ofzo, maar het geven van billenkoek, wat seksuele gevoelens oproept.
Edit: ik had het een beetje verkeerd omschreven. Het leek net zoals het voor mij een 'droom' is, maar het gaat om mij om het uitwisselen van ervaringen. |
Ik zou zeggen: ga eens op zoek. ;)
Ik vind pijnprikkelingen bij de seks vaak best leuk (bij genoeg opwinding), maar ik ga niet voor de blauwe plekken. |
Pijnprikkels tijdens de seks kan ik heel fijn vinden en kunnen heel hevig bijdragen aan mijn gevoel - mits de opwinding op dat moment groot genoeg is - tijdens de seks vind ik spanking over het algemeen dan ook geen probleem, maar als ik in m'n lievige buitjes ben (en dus ook zin heb in lieve seks) hoeft vriendlief het echt niet te proberen, simpelweg omdat ik dan geheid een klap terug geef.
Ik denk dat je zulke dingen dan ook het best even kunt overleggen met je vriendin, zodat ook zij haar voorkeuren en momenten uit kan spreken, en zodat jullie beide weten hoever jullie kunnen gaan. Tenminste, dat lijkt mij persoonlijk wel zo wijs. Pas btw wel op met hoe hard je slaat, mijn vriend deed het vorige maand gewoon als geintje en ik kon s'avonds serieus niet meer normaal zitten - blauw ja, haha :| -. Overigens ben ik wel van mening dat spanking enkel leuk kan zijn tijdens de seks zelf, als ik gewoon voorbij loop om bijwijze van wat te drinken te pakken hoef ik echt geen klap op m'n kont te krijgen. Sterker nog; Ik vind het op zulke momenten gewoon hoogst irritant... (N) |
Dat lijkt me nou echt iets dat zo 'bereikbaar' is dat je, als je een vriendin hebt, het zeker wel aan haar kan voorstellen met een goede kans dat ze 't wel eens wil proberen :).
Ik vind er zelf niet zo veel aan, maar heb 't dus wel geprobeerd :P |
Citaat:
|
Ik heb vaak wel de neiging om het te doen, maar ben bang haar teveel pijn te doen.
Behalve natuurlijk als de chick in kwestie al aangegeven heeft dat ze het bloedjegeil vindt gespankt te worden. |
Citaat:
Zoals ik al zei: Hij deed het als geintje. En geloof me, als je 1x goed gericht slaat heb je best kans dat je, net zoals mij, dus echt even een stuk minder lekker zit. Daar zijn echt geen herhaaldelijk, harde klappen voor nodig. :) |
maar je hebt wel teruggeslagen toch?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me altijd af waaróm mensen zulke dingen nou geil vinden? Kijk, iemand die behoorlijk macho doet en me op het bed smijt ofzo, daar kan ik inkomen. Maar iemand die mij over de knie wil leggen? Kom nou, ik ben geen klein kind :\
|
Citaat:
Overigens, slaan is niet de enige optie. Denk eens aan iemand die zijn nagels in je rug zet, daar krijg je misschien minder foute associaties bij. ;) |
Citaat:
|
Post amice Zweepje niet meer?
|
Voor 'billenkoek' ben ik niet zo in (heb een bloedhekel aan elke vorm van slaan of dingen die ik daarmee associeer, dus misschien komt het daar wel vandaan), maar harde seks, nagels, bijten en stevig bij mijn haar vastgepakt worden kan ik we erg geil vinden (y) Zowel om te doen als om te ontvangen zegmaar.
Net als seks uit woede waarbij vrij hardhandig met elkaar om gegaan wordt. Kan ook erg opwindend zijn. Heb gister de film 'Unfaithfull' gezien en damn, daar zitten een paar mooie van dat soort scenes in! |
Eerst gewoon een paar keer rustig proberen, waarbij je telkens aan haar vraagt van hoe het gaat en hoe zij het ervaart. Zo merk je of je goed/te hard/ te zacht slaat. En misschien kan je keertje afwisselen in materiaal, bijv keer zweepje ipv hand of liniaal, pingpongbletje. (zover als je fantasie gaat...)
Het belangrijkste is gewoon dat je goed naar elkaar luistert, dat je stopt als zij stopt zegt. :) Don't judge by age |
Citaat:
|
Citaat:
Hm, kweet het niet, dat hele schoolmeester-idee is gewoon absoluut geen turn-on voor mij. Maar goed, doe gewoon wat je niet laten kan, verder. :P |
Je legt iemand toch ook niet over de knie? Je geeft gewoon een tik terwijl je bezig bent.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*doet denken aan een aflevering van sex and the city* :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die beschrijving komt al iets meer in een seksuele richting. Maar dan nog zou het voor mij niet opwindend kunnen zijn, ik denk om de reden die ik al eerder heb genoemd.
Ik vind het fijn als hij aan mijn billen zit en er af en toe zachtjes in knijpt of zijn nagels erin zet, maar om daar geslagen te worden? Nee, dat is echt niks voor mij, ik zou me dan heel goedkoop en gebruikt voelen. En die rol kan ik (tot op heden) niet aannemen :) |
Raven naamzoek
|
Citaat:
|
Ik heb wel is iemand een klap gegeven omdat ie dingen deed waar ik geen zin in had, maar dat is heel wat anders:D.
Ot: nog nooit geprobeerd eigenlijk, het lijkt me ergens wel spannend. |
Citaat:
|
Citaat:
Als je het op huid probeert, dus een persoon kan je aan de reactie van de huid ook al de impact van de slag zien, als het in een keer rood wordt heb je dus te hard geslagen. Ook kan je het merken aan de temperatuur van de huid, of die warmen wordt. Als de huid soort van dikker aanvoelt sla je ook te hard. (Je moet trouwens niet schrikken als de volgende ochtend kleine blauwe plekjes ziet, terwijl je die avond redelijk had geslagen. Ligt aan de gevoeligheid van de huid.) En je moet wel heel erg hard slaan om een pingpongbletje kapot te slaan... Ik denk juist dat je met een bletje eerder harder slaat dan met een zweepje. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Er is een heel scala aan zweepjes te vinden. Je hebt zwepen met meerdere strengen eraan dat verdeelt ook de kracht. Je hebt ook hardere zwepen zoals "bullwhip"... Gaat er om wat je gewoon leuker/fijner vind, een bletje kan dezelfde impact hebben als zweepje. Hangt eraf hoe hard je ermee slaat. |
Citaat:
Maar weet je hoe duur die krengen zijn??? |
Citaat:
Tjah helaas zijn zweepjes vrij duur, maarja je moet er wat voor over hebben hè :p |
Citaat:
|
Wat mij trouwens wel gaaf lijkt is een zweepje met van die veertjes. Iemand helemaal gekmaken en vastbinden en bewerken ooh *droomt verder*.. maar goed dat hoort niet echt in dit topic thuis:o.
Als ik alles lees moet er volges mij best wel veel plezier te beleven zijn aan seksuele spanking. Ik hoop het ooit nogi s te proberen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Af en toe n klap tijdens t neuken kan heel heet zijn, maar als ie me over de knie zou leggen zou ik me rot lachen en ook ongemakkelijk voelen. en ik zou inderdaad de neiging hebben om hem een klap terug te geven of in zn been te bijten ofzo. nogal belachelijk.
|
Af en toe kan leuk zijn.. maar NIET elke keer.. :)
|
Citaat:
|
Vrouwenbillen zijn niet zo heel gevoelig, het is een laagje spek, spier en een paar zenuwuiteinden. In staat van opwinding wordt vanalles aangemaakt aan chemische/hormonale blijmakers en pijnstillers. Dus als de dame lekker opgewonden is kan je meestal wel kletsen. Een mooie klets hoeft trouwens sowieso geen pijn te doen, het hangt allemaal af van de vorm van de hand.
Van tevoren spanken of voor een rollenspel is iets heel anders, en dan is de link idd zoals al werd genoemd te onduidelijk. Ik ben alleen voor zacht spanken tijdens seks & opwinding. Ja en misschien als grapje een keertje zacht slaan tussendoor. |
Goede uitleg (y)
|
Ik ben pro meppen (y). Maar dan gelieve niet op mijn kont maar op mijn rug. Dat gaat wel eens tot blauwe plekken. Met een leren riem, of van die ijzeren bolletjes touwtjes. Het gaat me dan om het machtsspel wat erbij hoort en een soort endorfinekick. Maar dat is waarschijnlijk te extreem voor TS.
|
I love it!! :p
moet natuurlijk niet elke keer gebeuren, dan wordt t te gewoon, maar k vind 't heerlijk om onverwacht een klets op mn kont te krijgen. k word dr bloedgeil van. kan niet precies beschrijven wat ik voel maar heb een beetje de drang om nog sneller en harder door te gaan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:27. |