|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Zoals ik al zei: Hij deed het als geintje. En geloof me, als je 1x goed gericht slaat heb je best kans dat je, net zoals mij, dus echt even een stuk minder lekker zit. Daar zijn echt geen herhaaldelijk, harde klappen voor nodig.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
. Goede kletsen uitdelen mag dan wel een lekker geil gevoel geven, als zij er niet blij mee is, zou ik er geen probleem van maken om er wat zachtere klapjes van te maken. Het gaat er ook om dat zij zich min of meer op dat moment zich aan jou onderwerpt en dat dat jou een kick kan geven. Misschien geilt het haar ook flink op, zegmaar als voorspel eens lekker over de knie
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
. Als je te hard slaat is de lol voor haar er misschien wel af, waardoor je helemaal geen kletsen meer uit mag delen. Liever iets dan niets . Je kunt natuurlijk ook zegmaar met gewonen kracht slaan maar dan veel meer kletsen uitdelen, waardoor het toch nog wel wat pijnlijk wordt.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Overigens, slaan is niet de enige optie. Denk eens aan iemand die zijn nagels in je rug zet, daar krijg je misschien minder foute associaties bij.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hm, kweet het niet, dat hele schoolmeester-idee is gewoon absoluut geen turn-on voor mij. Maar goed, doe gewoon wat je niet laten kan, verder.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
. Seks met dieren vind ik absoluut niks. Als jij klappen op je blote kont krijgt van je vriend, doet dat op seksueel gebied dan helemaal niks met jou?
|
||
|
|
||
|
Citaat:
*doet denken aan een aflevering van sex and the city*
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het heeft in mijn belevenis gewoon helemaal niets met seks te maken. Als ik klappen op mijn blote kont zou krijgen van een eventuele vriend, dan zou ik hem waarschijnlijk verbijsterd aankijken en vervolgens heel hard lachen of hem terugslaan. Die koppeling zit er bij mij gewoon niet.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
. Waar het ook omgaat bij spanking is dat er een soortemet seksuele spanning opgebouwd wordt die je later natuurlijk met lekkere seks doorbreekt. En ik kan je vertellen, dat is voor beide lekker (als je er beide natuurlijk van houdt ).
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Als je het op huid probeert, dus een persoon kan je aan de reactie van de huid ook al de impact van de slag zien, als het in een keer rood wordt heb je dus te hard geslagen. Ook kan je het merken aan de temperatuur van de huid, of die warmen wordt. Als de huid soort van dikker aanvoelt sla je ook te hard. (Je moet trouwens niet schrikken als de volgende ochtend kleine blauwe plekjes ziet, terwijl je die avond redelijk had geslagen. Ligt aan de gevoeligheid van de huid.) En je moet wel heel erg hard slaan om een pingpongbletje kapot te slaan... Ik denk juist dat je met een bletje eerder harder slaat dan met een zweepje.
Laatst gewijzigd op 03-04-2006 om 19:49. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Er is een heel scala aan zweepjes te vinden. Je hebt zwepen met meerdere strengen eraan dat verdeelt ook de kracht. Je hebt ook hardere zwepen zoals "bullwhip"... Gaat er om wat je gewoon leuker/fijner vind, een bletje kan dezelfde impact hebben als zweepje. Hangt eraf hoe hard je ermee slaat. |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar weet je hoe duur die krengen zijn???
|
|
||
|
Citaat:
Tjah helaas zijn zweepjes vrij duur, maarja je moet er wat voor over hebben hè
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Onzin |
Hoi Haters #1884 Holland Oates | 501 | 22-07-2016 22:30 | |
| Studeren |
Studiebegeleiding door middel van billenkoek/spanking Markjanssen | 3 | 18-07-2016 23:10 | |
| Seksualiteit |
Wat jou 'irriteert' als het om seks gaat. Irshad | 75 | 26-10-2008 14:08 | |
| Liefde & Relatie |
Hoe versier jii een meisje Aksarayli68 | 53 | 04-07-2003 21:15 | |