![]() |
niks laten horen..
heej,
T zal wel onzinnig zijn dat k hier wat post maar k moet t toch ff kwijt. Ik heb een vriend, bijna 4 maand, we hebben elkaar ontmoet via het internet.. Hij woont in in Twente, dus is toch al zo'n 2 uur met de trein vanuit Heerenveen. Eerst zagen we elkaar zo'n 1 a 2 keer in de week, en bleven bij elkaar thuis slapen. Als we niet bij elkaar waren msn'den we veel en smsten ook af en toe. Nu is hij voor 8 maanden naar Breda voor zijn werk. De week voordat hij weg ging, heeft hij helemaal niks laten horen, ik op msn zitten, hij de hele week niet. ik hem smsen en later ook bellen, stuurt niks terug en neemt niet op... Later eindelijk toch gesproken 2 dagen voordat hij weg ging. Hij zeggen ja mn beltegoed was op, ik heb het druk gehad. Oke dat is goed. Hij zal snel nieuw btg kopen en me zsm wat laten horen. Nu bijna een week later, ik hoor nog niks. Ik heb hem al een smsje gestuur, niks terug gekregen. T lijkt wel of het alleen van mijn kant komt. En hij er geen moeite mee heeft, dat we geen contact hebben en niet aan mij denkt. Ik zal hem binnekort nog ff bellen en horen wat hij zegt want k vind dit niet leuk... maargoed gezeur... Wat zouden jullie doen?? xx Anne |
Dus als ik het goed begrijp heeft hij al een week niets van zich laten horen?
En hoe was het contact daarvoor? Was dat een beetje regelmatig? |
Ik heb dit zelf ook meegemaakt. Je kan het, volgens mij, beter even laten rusten. Totdat hij ook weer aan jou aandacht geeft. Niet alles moet van jou kant komen! Ik heb dat toen ook gedaan, hem even gaan aandacht meer geven, het is later vanzelf weer goed gekomen.
|
Citaat:
Ja een week heb ik al niks meer gehoor, dinsdag nog gebeld van hoe t zat met dat hij niet terug smste en niet opnam. Maar het druk en had geen btg meer. Het contact daarvoor was veel op msn, en ook regelmatig smsen. Dus ik weet niet wat er opeens is. Ja te druk met z'n werk, maar dan denk je toch wel aan mekaar, en koop je toch ff nieuw btg ofzo... xxx |
Ik zou een sms sturen: Koop eens wat beltegoed want ik heb je nu al een week niet meer gesproken en dat vind ik niet zo leuk!
ofzo ;) Misschien heeft hij het inderdaad heel erg druk. Niet meteen ruzie schoppen, maar je mag best laten merken dat je een beetje aandacht wilt |
Ik zou het daarna ook echt even laten zitten en van zijn kant laten komen, het lijkt me wel duidelijk (ook voor hem) dat dat de bedoeling is.
|
Als hij het echt belangrijk vond, had hij het namelijk echt wel geregeld of even bij iemand anders een smsje gestuurd. Blijkbaar kan het hem niet zoveel schelen dat jij je zorgen maakt of je genegeerd voelt. Ik wil je niet bang maken maar heb dit ook weleens bij een vriendin van me gezien; een vriendje dat te laf is om straight te zijn en maar gewoon niets meer van zich laat horen. Het laagste wat je kunt doen. Maar denk dus niet dat jij nu nog wat moet doen, jij hebt het initiatief al genomen en nu is het aan hem om erop te reageren.
Succes (y) |
Het lijkt me duidelijk dat hij je niet meer wilt.
|
Citaat:
Ik laat nog wel ff horen als ik wat van hem gehoord heb of niet.. xx |
En als je dan niks van hem hoort lijkt het me duidelijk natuurlijk. Wat een erg lage en laffe actie van hem zou zijn (n)
Maar wie weet komt hij wel met een heeeele goed verklaring en is het daarna allemaal weer goed... *denkt heel optimistisch* |
Druk en geen tijd is echt onzin.
Als je iemand leuk vindt heb je altijd tijd om even wat te sturen. |
Ja, als je nog geen smsje kan sturen, jezus haha
|
jullie antwoorden allemaal wel heel negatief...
maar goed misschien hebben ze wel gelijk :bloos: |
Citaat:
Ik hoop zo dat hij snel wat laat horen, want dit is echt niks. En k kan t dan ook strax natuurlijk ook weer niet laten om hem toch binnekort ff op te bellen ofzo.. Maar k weet wel, t is nu aan hem, ik heb al genoeg initiatief genomen. Maargoed ik zal nog ff wachten... Ik hoop trouwens niet dat jullie gelijk hebben.. :confused: en als hij me niet meer zou willen, zou k niet weten waarom... :s xx |
Mensen die veel interesse in elkaar hebben en elkaar erg leuk vinden vertonen een consistent gedragspatroon. ze laten niet te lang niks van zich horen, ze sms-en terug en ze zeggen vrijwel nooit afspraken met diegene af.
Komt er een einde aan dit voorheen consistente gedrag dan is er A) een speciale reden (hij is gegijzeld door criminelen, een grote zendmast in zijn buurt werkt niet, hij ligt in het ziekenhuis in een coma etc etc) of B) er is sprake van een gebrek aan interesse of uitdaging |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Grapje zeker... ;) - zal die ook gaan zeggen en niet geloven maargoed.. eerst afwachten tot hij wat laat horen natuurlijk.. Ik begrijp nog steeds niet waarom hij niks meer laat horen, hij vind me toch leuk.. :confused: ... 2 weken terug nog gezellig bij mekaar geweest, niks aan de hand, snap er niks van :s Zal nog een weekje wachten en ga hem dan echt ff opbellen (volgende week dus).. k kan hier echt niet tegen... xx |
sorry maar ik denk echt dat dit een soort van, ik-wil-je-niet-meer-boodschap is, maar hij durft het niet te zeggen..
als het hem boeide had ie allang van zich laten horen.. 'he's just not that into you..' :p (moest ineens weer aan dat zinnetje denken :bloos: ) |
Citaat:
|
Citaat:
Tuurlijk, dat zal best allemaal.. Wat bedoel je trouwens met 'hij heeft je'?? Maar wat zou jij dan doen als je in zo'n situatie zat?? |
Citaat:
|
Hallo dit is je vriend? :rolleyes:
Bel die loser en zeg dat het uit is. Zorg dat je een vriendin en een fles martini in de buurt heb staan. Je gaat toch niet nog een WEEK wachten totdat je vriend eens belt? |
Idd, bespaar jezelf alsjeblieft het eindeloos wachten op die knul om vervolgens keihard teleurgesteld te worden. Dat die jongen geen zin meer in jou heeft, is wel duidelijk. Waarom dat weet alleen hij, dus ik snap dat je hem daarom zo graag op wil bellen. Maar zorg dan eerst ook voor jezelf dat je hem alleen maar om dié reden opbelt. Hij wil je niet meer, dat is wel duidelijk. Neem voor jezelf dus de beslissing dat het uit is en laat hem dat dan ook weten. Maar bel hem niet op in de hoop op een goed excuus en het wij-leven-daarna-nog-lang-en-gelukkig verhaal, want dat zit er echt niet meer in.
Bovendien zou je dat niet eens meer moeten willen als hij zo met jou omgaat. Hou dus de eer aan jezelf, laat hem weten dat jij er een punt achter zet en als je niet uit hem krijgt waarom hij zich zo gedraagt, dan moet je het gewoon maar afsluiten voor jezelf. |
Mensen willen altijd hebben wat ze niet kunnen krijgen, en bij jou voorbeeld is dat niet anders. In principe kan hij je gebruiken voor al zijn doeleinden, je ligt toch aan zn voeten :)
|
Citaat:
|
waarom zou je in godsnaam nog een week wachten op een lullig smsje :confused:. bel hem op en confronteer hem!
|
Citaat:
Maar als je een relatie met elkaar hebt, zou ik nooit zo lang wachten. En me al helemaal niet zo onzeker en besluiteloos opstellen. |
Citaat:
Internetrelaties werken toch vaak niet... (*bereidt me nu al voor op de lading tegenargumenten die ik op deze uitspraak krijg* :D ) |
Citaat:
:s |
Laat hem nou jou maar bellen, is een veel beter idee, maar ga ervan uit dat hij niet meer zo geinteresseerd in je is.. Want niks van je laten horen en je heb 4 maanden verkering..?! Kan niet hoor (vind ik).
succes! |
Citaat:
|
Hoe staat het er ondertussen mee?
* weer nieuwsgierig ja * |
Citaat:
K weet niet wat k hier van moet denken, ja dat hij me nie meer wil ofzo... k zou nie weten waarom niet meer, en dan nog.. had hij me ook wel ff kunnen vertellen dan..wel zo netjes vind k.. @ Theemuts Je/jullie hebben me zeker aan het denken gezet hierover, k kan er ook niet objectief tegenover kijken (ik vind hem leuk, ik wil niet dat t uit is...) maar jullie kunnen wel objectief kijken en daarom heb k hier ook een topic geopend.. Maargoed, k zie wel ff.. |
Het is iig niet normaal als je vriend een week niets van zich laat horen, en al helemaal al reageert hij niet op je smsjes/telefoontjes. Blijkbaar is er dus iets aan de hand vanaf zijn kant.. ik zou er niet tegen kunnen en zou naar hem toe gaan om erover te praten, jezelf thuis zitten drukmaken daar schiet je ook niets mee op.
|
Ik denk dat je je erbij zult moeten neerleggen dat het uit is.
Alleen een gijzeling of een reden waardoor hij echt niet kon bellen is in dit geval nog gerechtvaardigd. Je vriendin zo om aandacht laten smeken, dat doe je gewoon niet en dan denk ik niet dat een verdere relatie nog mogelijk is. Tussen mij en mijn ex is het ook zo uitgegaan, hij liet niets meer van zich horen, beantwoordde mijn smsjes niet en ik moest hem bellen zodat hij kon zeggen dat het uit was... Hou de eer aan jezelf, verspil je tijd niet aan die gast en probeer hem uit je hoofd te zetten. Iedereen maakt zoiets wel mee en je bent nog jong, de ware zal dit zeker niet geweest zijn. Veel sterkte! |
Wees blij dat je die jongen kwijt bent zeg. Wat een loser.
|
Citaat:
|
Citaat:
K vind het ook egt heel erg vreemd en raar waarom hij nergens op reageert.. (geen btg meer ofzo zeker of te druk... ja tuurlijk) xx |
Zijn er ook geen vrienden van hem waar je contact mee hebt die je eens zou kunnen vragen wat er aan de hand is ofzo? Als ik al zó lang niets meer had gehoord van mijn vriend zou ik wel even rond gaan vragen...
|
Citaat:
En naar hem toe gaan kan ook nog, k weet wel waar hij nu werkt bij Breda, tis wel een eind weg. k ben daar nog nooit geweest, zou niet weten daar te komen.. Tis is wat.. |
Citaat:
|
Citaat:
Niet hij mijn vrienden wel kent, nou ja hij is een keer mee geweest naar de sport met mij maar verder ook niet.. Maarja anders had ik een van z'n vrienden nog ff kunnen vragen ofzo maar dat kan nu ook niet.. wel jammer... |
Citaat:
Wat ik me wel afvraag: heb je voor jezelf een limiet ingesteld over hoe lang je dit gaat pikken van hem? |
Citaat:
|
Misschien dat het dan een moeilijke beslissing is, maar ik denk zeker dat het een goede beslissing is!
|
Er was laatst iets op Oprah :bloos: hierover.
Oprah zei toen zoiets: "Blijkbaar is die jongen nogal asociaal en kan het hem niets/weinig schelen wat jouw gevoelens zijn. Jij wilt afsluiting, een reden waarom hij zo doet, een verklaring. Reken erop dat hij deze niet geeft, want hij geeft er niet om. Probeer het dus voor jezelf af te sluiten, en laat dit niet afhangen van hem, want dan kan je lang wachten". (Oprah qouten kan soms ook nuttig zijn, want hier ben ik het wel mee eens ;)) |
er zijn 2 dingen die je kunt doen
jezelf pijn laten lijden en met hem blijven houden enjezelf voor de gek houden slim zijn voor jezelf en voor je hartje en er een einde aanmaken, ik zelf zou voor de laatste kiezen: je zit alleen maar zo diep in de put niet wetent wat hij nou eigenlijk wil.. je hoort,ziet hem amper je weet niet wat hij allemaal uitspookt hij belt/smst je niet IS DAT NOU EEN MAN:)? meisje moeilijk maar ik zou er echt een eind aan maken , zoals ik het hoor kan je veel beters krijgen! jij wil het wel maar liefde moet vn 2 kanten komen! |
Heb echt enorm met je te doen. (n) :(
Wat een sukkel.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53. |