Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ja een week heb ik al niks meer gehoor, dinsdag nog gebeld van hoe t zat met dat hij niet terug smste en niet opnam. Maar het druk en had geen btg meer. Het contact daarvoor was veel op msn, en ook regelmatig smsen. Dus ik weet niet wat er opeens is. Ja te druk met z'n werk, maar dan denk je toch wel aan mekaar, en koop je toch ff nieuw btg ofzo... xxx |
![]() |
||
Citaat:
Ik laat nog wel ff horen als ik wat van hem gehoord heb of niet.. xx |
![]() |
||
Citaat:
Ik hoop zo dat hij snel wat laat horen, want dit is echt niks. En k kan t dan ook strax natuurlijk ook weer niet laten om hem toch binnekort ff op te bellen ofzo.. Maar k weet wel, t is nu aan hem, ik heb al genoeg initiatief genomen. Maargoed ik zal nog ff wachten... Ik hoop trouwens niet dat jullie gelijk hebben.. ![]() en als hij me niet meer zou willen, zou k niet weten waarom... ![]() xx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Grapje zeker... ![]() Ik begrijp nog steeds niet waarom hij niks meer laat horen, hij vind me toch leuk.. ![]() ![]() Zal nog een weekje wachten en ga hem dan echt ff opbellen (volgende week dus).. k kan hier echt niet tegen... xx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tuurlijk, dat zal best allemaal.. Wat bedoel je trouwens met 'hij heeft je'?? Maar wat zou jij dan doen als je in zo'n situatie zat?? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar als je een relatie met elkaar hebt, zou ik nooit zo lang wachten. En me al helemaal niet zo onzeker en besluiteloos opstellen.
||
Citaat:
Internetrelaties werken toch vaak niet... (*bereidt me nu al voor op de lading tegenargumenten die ik op deze uitspraak krijg* ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
K weet niet wat k hier van moet denken, ja dat hij me nie meer wil ofzo... k zou nie weten waarom niet meer, en dan nog.. had hij me ook wel ff kunnen vertellen dan..wel zo netjes vind k.. @ Theemuts Je/jullie hebben me zeker aan het denken gezet hierover, k kan er ook niet objectief tegenover kijken (ik vind hem leuk, ik wil niet dat t uit is...) maar jullie kunnen wel objectief kijken en daarom heb k hier ook een topic geopend.. Maargoed, k zie wel ff.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
K vind het ook egt heel erg vreemd en raar waarom hij nergens op reageert.. (geen btg meer ofzo zeker of te druk... ja tuurlijk) xx |
![]() |
||
Citaat:
En naar hem toe gaan kan ook nog, k weet wel waar hij nu werkt bij Breda, tis wel een eind weg. k ben daar nog nooit geweest, zou niet weten daar te komen.. Tis is wat.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Niet hij mijn vrienden wel kent, nou ja hij is een keer mee geweest naar de sport met mij maar verder ook niet.. Maarja anders had ik een van z'n vrienden nog ff kunnen vragen ofzo maar dat kan nu ook niet.. wel jammer... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik me wel afvraag: heb je voor jezelf een limiet ingesteld over hoe lang je dit gaat pikken van hem? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
jullie mening? stuitertje | 36 | 20-03-2007 12:00 | |
Liefde & Relatie |
Vanavond gaan of niet?! martina1991 | 428 | 20-08-2006 11:26 | |
Liefde & Relatie |
Ik krijg vaak het idee dat ik de enige ben die wat aan vriendschappen doet Curtis Jackson | 19 | 21-12-2004 03:06 | |
Liefde & Relatie |
Twijfels..... Chosen | 3 | 09-08-2004 13:26 | |
Liefde & Relatie |
opeens laat hij niks meer van zich horen... en nu??? Palmboompje | 5 | 16-08-2002 13:52 | |
Liefde & Relatie |
wat moet je met een vriend die niks van zich laat horen?? blackwitch | 4 | 22-03-2002 15:40 |