Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2006, 15:52
annemarte
annemarte is offline
heej,

T zal wel onzinnig zijn dat k hier wat post maar k moet t toch ff kwijt.
Ik heb een vriend, bijna 4 maand, we hebben elkaar ontmoet via het internet.. Hij woont in in Twente, dus is toch al zo'n 2 uur met de trein vanuit Heerenveen.
Eerst zagen we elkaar zo'n 1 a 2 keer in de week, en bleven bij elkaar thuis slapen.
Als we niet bij elkaar waren msn'den we veel en smsten ook af en toe.
Nu is hij voor 8 maanden naar Breda voor zijn werk. De week voordat hij weg ging, heeft hij helemaal niks laten horen, ik op msn zitten, hij de hele week niet. ik hem smsen en later ook bellen, stuurt niks terug en neemt niet op... Later eindelijk toch gesproken 2 dagen voordat hij weg ging. Hij zeggen ja mn beltegoed was op, ik heb het druk gehad. Oke dat is goed. Hij zal snel nieuw btg kopen en me zsm wat laten horen. Nu bijna een week later, ik hoor nog niks. Ik heb hem al een smsje gestuur, niks terug gekregen. T lijkt wel of het alleen van mijn kant komt. En hij er geen moeite mee heeft, dat we geen contact hebben en niet aan mij denkt. Ik zal hem binnekort nog ff bellen en horen wat hij zegt want k vind dit niet leuk... maargoed gezeur...

Wat zouden jullie doen??

xx Anne
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2006, 15:55
Verwijderd
Dus als ik het goed begrijp heeft hij al een week niets van zich laten horen?

En hoe was het contact daarvoor? Was dat een beetje regelmatig?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 15:56
loveys
loveys is offline
Ik heb dit zelf ook meegemaakt. Je kan het, volgens mij, beter even laten rusten. Totdat hij ook weer aan jou aandacht geeft. Niet alles moet van jou kant komen! Ik heb dat toen ook gedaan, hem even gaan aandacht meer geven, het is later vanzelf weer goed gekomen.
Oud 03-04-2006, 15:59
annemarte
annemarte is offline
Citaat:
Nala schreef op 03-04-2006 @ 16:55 :
Dus als ik het goed begrijp heeft hij al een week niets van zich laten horen?

En hoe was het contact daarvoor? Was dat een beetje regelmatig?

Ja een week heb ik al niks meer gehoor, dinsdag nog gebeld van hoe t zat met dat hij niet terug smste en niet opnam. Maar het druk en had geen btg meer.

Het contact daarvoor was veel op msn, en ook regelmatig smsen. Dus ik weet niet wat er opeens is. Ja te druk met z'n werk, maar dan denk je toch wel aan mekaar, en koop je toch ff nieuw btg ofzo...

xxx
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 16:02
Verwijderd
Ik zou een sms sturen: Koop eens wat beltegoed want ik heb je nu al een week niet meer gesproken en dat vind ik niet zo leuk!

ofzo

Misschien heeft hij het inderdaad heel erg druk. Niet meteen ruzie schoppen, maar je mag best laten merken dat je een beetje aandacht wilt
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 16:05
stout!
stout! is offline
Ik zou het daarna ook echt even laten zitten en van zijn kant laten komen, het lijkt me wel duidelijk (ook voor hem) dat dat de bedoeling is.
Oud 03-04-2006, 16:06
stout!
stout! is offline
Als hij het echt belangrijk vond, had hij het namelijk echt wel geregeld of even bij iemand anders een smsje gestuurd. Blijkbaar kan het hem niet zoveel schelen dat jij je zorgen maakt of je genegeerd voelt. Ik wil je niet bang maken maar heb dit ook weleens bij een vriendin van me gezien; een vriendje dat te laf is om straight te zijn en maar gewoon niets meer van zich laat horen. Het laagste wat je kunt doen. Maar denk dus niet dat jij nu nog wat moet doen, jij hebt het initiatief al genomen en nu is het aan hem om erop te reageren.
Succes
Oud 03-04-2006, 16:07
terror koekjes
terror koekjes is offline
Het lijkt me duidelijk dat hij je niet meer wilt.
Oud 03-04-2006, 16:18
annemarte
annemarte is offline
Citaat:
Nala schreef op 03-04-2006 @ 17:02 :
Ik zou een sms sturen: Koop eens wat beltegoed want ik heb je nu al een week niet meer gesproken en dat vind ik niet zo leuk!

ofzo

Misschien heeft hij het inderdaad heel erg druk. Niet meteen ruzie schoppen, maar je mag best laten merken dat je een beetje aandacht wilt
Ik heb hem net ff zo'n soortgelijk smsje gestuurd. En nu maar zien wanneer ik wat hoor. Ik laat t nu helemaal aan hem, hij mag weer contact zoeken..
Ik laat nog wel ff horen als ik wat van hem gehoord heb of niet..

xx
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 16:49
Thee Muts
Thee Muts is offline
En als je dan niks van hem hoort lijkt het me duidelijk natuurlijk. Wat een erg lage en laffe actie van hem zou zijn

Maar wie weet komt hij wel met een heeeele goed verklaring en is het daarna allemaal weer goed... *denkt heel optimistisch*
Oud 03-04-2006, 18:34
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Druk en geen tijd is echt onzin.
Als je iemand leuk vindt heb je altijd tijd om even wat te sturen.
Oud 03-04-2006, 18:52
Metal
Metal is offline
Ja, als je nog geen smsje kan sturen, jezus haha
Oud 03-04-2006, 19:11
Iveauh
Iveauh is offline
jullie antwoorden allemaal wel heel negatief...
maar goed misschien hebben ze wel gelijk
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 20:47
annemarte
annemarte is offline
Citaat:
Iveauh schreef op 03-04-2006 @ 20:11 :
jullie antwoorden allemaal wel heel negatief...
maar goed misschien hebben ze wel gelijk
Tja, tis misschien ook allemaal wel negatief. Iets positiefs hierover zou k ook niet weten waarom hij niks meer van zich laat horen.
Ik hoop zo dat hij snel wat laat horen, want dit is echt niks. En k kan t dan ook strax natuurlijk ook weer niet laten om hem toch binnekort ff op te bellen ofzo.. Maar k weet wel, t is nu aan hem, ik heb al genoeg initiatief genomen.
Maargoed ik zal nog ff wachten...

Ik hoop trouwens niet dat jullie gelijk hebben..
en als hij me niet meer zou willen, zou k niet weten waarom...

xx
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 21:02
Smokin'
Smokin' is offline
Mensen die veel interesse in elkaar hebben en elkaar erg leuk vinden vertonen een consistent gedragspatroon. ze laten niet te lang niks van zich horen, ze sms-en terug en ze zeggen vrijwel nooit afspraken met diegene af.

Komt er een einde aan dit voorheen consistente gedrag dan is er A) een speciale reden (hij is gegijzeld door criminelen, een grote zendmast in zijn buurt werkt niet, hij ligt in het ziekenhuis in een coma etc etc)
of B) er is sprake van een gebrek aan interesse of uitdaging
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 21:04
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
annemarte schreef op 03-04-2006 @ 21:47 :
Tja, tis misschien ook allemaal wel negatief. Iets positiefs hierover zou k ook niet weten waarom hij niks meer van zich laat horen.
Ik hoop zo dat hij snel wat laat horen, want dit is echt niks. En k kan t dan ook strax natuurlijk ook weer niet laten om hem toch binnekort ff op te bellen ofzo.. Maar k weet wel, t is nu aan hem, ik heb al genoeg initiatief genomen.
Maargoed ik zal nog ff wachten...

Ik hoop trouwens niet dat jullie gelijk hebben..
en als hij me niet meer zou willen, zou k niet weten waarom...

xx
Doe dit: neem geen contact met hem op..en als hij contact op neemt en vraagt wat je bv in weekend hebt gedaan dan vertel je dat je de hele zaterdagnacht met je ex en een calvin klein model dronken bent geworden en om kwart over 7 thuis was.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 09:44
stout!
stout! is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 03-04-2006 @ 22:04 :
Doe dit: neem geen contact met hem op..en als hij contact op neemt en vraagt wat je bv in weekend hebt gedaan dan vertel je dat je de hele zaterdagnacht met je ex en een calvin klein model dronken bent geworden en om kwart over 7 thuis was.
Oud 05-04-2006, 12:17
annemarte
annemarte is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 03-04-2006 @ 22:04 :
Ja laten we dat es gaan zeggen hee... lijkt me heel goed.. niet dus..
Grapje zeker... - zal die ook gaan zeggen en niet geloven maargoed.. eerst afwachten tot hij wat laat horen natuurlijk..

Ik begrijp nog steeds niet waarom hij niks meer laat horen, hij vind me toch leuk.. ... 2 weken terug nog gezellig bij mekaar geweest, niks aan de hand, snap er niks van

Zal nog een weekje wachten en ga hem dan echt ff opbellen (volgende week dus).. k kan hier echt niet tegen...

xx
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 14:30
ilse
ilse is offline
sorry maar ik denk echt dat dit een soort van, ik-wil-je-niet-meer-boodschap is, maar hij durft het niet te zeggen..

als het hem boeide had ie allang van zich laten horen..

'he's just not that into you..' (moest ineens weer aan dat zinnetje denken )
Oud 05-04-2006, 14:44
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
annemarte schreef op 05-04-2006 @ 13:17 :
Ja laten we dat es gaan zeggen hee... lijkt me heel goed.. niet dus..
Grapje zeker... - zal die ook gaan zeggen en niet geloven maargoed.. eerst afwachten tot hij wat laat horen natuurlijk..

Ik begrijp nog steeds niet waarom hij niks meer laat horen, hij vind me toch leuk.. ... 2 weken terug nog gezellig bij mekaar geweest, niks aan de hand, snap er niks van

Zal nog een weekje wachten en ga hem dan echt ff opbellen (volgende week dus).. k kan hier echt niet tegen...

xx
Interessante reactie. Ik denk dat je veel te veel ontzag voor hem hebt. Hij is je vriend en laat zomaar een tijdlang zonder verklaring niet van zich horen. Jou reactie: ik ga hem over een week echt bellen. Wow. powerfull stuff. Dan ga je hem vast het vuur aan de schenen leggen. Als hij dan een slap excuus geeft accepteer je dat waarschijnlijk en dan zal je alleen maar meer in zijn achting dalen. Hij heeft geen respect voor je, want hij 'heeft' je. Period.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 15:59
annemarte
annemarte is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 05-04-2006 @ 15:44 :
Interessante reactie. Ik denk dat je veel te veel ontzag voor hem hebt. Hij is je vriend en laat zomaar een tijdlang zonder verklaring niet van zich horen. Jou reactie: ik ga hem over een week echt bellen. Wow. powerfull stuff. Dan ga je hem vast het vuur aan de schenen leggen. Als hij dan een slap excuus geeft accepteer je dat waarschijnlijk en dan zal je alleen maar meer in zijn achting dalen. Hij heeft geen respect voor je, want hij 'heeft' je. Period.

Tuurlijk, dat zal best allemaal.. Wat bedoel je trouwens met 'hij heeft je'??
Maar wat zou jij dan doen als je in zo'n situatie zat??
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 16:12
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
annemarte schreef op 05-04-2006 @ 16:59 :

Tuurlijk, dat zal best allemaal.. Wat bedoel je trouwens met 'hij heeft je'??
Maar wat zou jij dan doen als je in zo'n situatie zat??
Wat ik bedoel met 'hij heeft je' ? Precies zoals het er staat. Jij pikt dit soort gedrag gewoon als hij een beetje redelijk verklaring zou geven. Als ik in zo'n situatie zat zou ik geen contact opnemen tot die persoon contact opnam, en dan zou ik het uitmaken. maargoed, ik zit nooit in zulke situaties, enkel op de positie die je vriend nu inneemt.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 16:52
Roos
Roos is offline
Hallo dit is je vriend?

Bel die loser en zeg dat het uit is. Zorg dat je een vriendin en een fles martini in de buurt heb staan.

Je gaat toch niet nog een WEEK wachten totdat je vriend eens belt?
Oud 05-04-2006, 17:50
Thee Muts
Thee Muts is offline
Idd, bespaar jezelf alsjeblieft het eindeloos wachten op die knul om vervolgens keihard teleurgesteld te worden. Dat die jongen geen zin meer in jou heeft, is wel duidelijk. Waarom dat weet alleen hij, dus ik snap dat je hem daarom zo graag op wil bellen. Maar zorg dan eerst ook voor jezelf dat je hem alleen maar om dié reden opbelt. Hij wil je niet meer, dat is wel duidelijk. Neem voor jezelf dus de beslissing dat het uit is en laat hem dat dan ook weten. Maar bel hem niet op in de hoop op een goed excuus en het wij-leven-daarna-nog-lang-en-gelukkig verhaal, want dat zit er echt niet meer in.

Bovendien zou je dat niet eens meer moeten willen als hij zo met jou omgaat. Hou dus de eer aan jezelf, laat hem weten dat jij er een punt achter zet en als je niet uit hem krijgt waarom hij zich zo gedraagt, dan moet je het gewoon maar afsluiten voor jezelf.
Oud 05-04-2006, 21:38
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Mensen willen altijd hebben wat ze niet kunnen krijgen, en bij jou voorbeeld is dat niet anders. In principe kan hij je gebruiken voor al zijn doeleinden, je ligt toch aan zn voeten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2006, 13:41
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 06-04-2006 @ 14:37 :
Dat is allemaal wel mooi gezegd en het zou fijn zijn als het zo zou gaan, maar in de praktijk gebeurt dat dus mooi niet. Als je verliefd op iemand bent kun je een hoop hebben, zie je soms niet dat het allang mis is, bekijk je het echt niet objectief. Als je een leuke tijd met iemand hebt gehad kún je niet gewoonweg denken "Oh, hij laat een tijd niets horen, nou, dan is het uit, ik bel hem misschien nog eens op om opheldering en dat was het." Dat ligt gewoon niet zo simpel.
Ik begrijp wel dat je het niet zo bedoelt en je advies is ook wel goed, maar zoiets kun je echt niet makkelijk naast je neerleggen als jij nu schetst.
Tuurlijk weet ik dat dat in de praktijk niet zo werkt. Ik heb zelf ook bij mijn ex ervaren dat ik heel veel pik van de persoon waar ik van hou. Maar precies wat jij zegt, als je verliefd bent kun je daar niet helemaal objectief tegenaan kijken. En wij, als buitenstaanders, kunnen dat in dit geval wel. En dus kunnen wij haar ook een objectief beeld schetsen, wat haar mogelijk wel aan het denken zet. En dat was mijn bedoeling hiermee
Oud 06-04-2006, 13:53
Verwijderd
waarom zou je in godsnaam nog een week wachten op een lullig smsje . bel hem op en confronteer hem!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 16:01
Roos
Roos is offline
Citaat:
& @ Roos:

Dat is allemaal wel mooi gezegd en het zou fijn zijn als het zo zou gaan, maar in de praktijk gebeurt dat dus mooi niet. Als je verliefd op iemand bent kun je een hoop hebben, zie je soms niet dat het allang mis is, bekijk je het echt niet objectief. Als je een leuke tijd met iemand hebt gehad kún je niet gewoonweg denken "Oh, hij laat een tijd niets horen, nou, dan is het uit, ik bel hem misschien nog eens op om opheldering en dat was het." Dat ligt gewoon niet zo simpel.
Ik begrijp wel dat je het niet zo bedoelt en je advies is ook wel goed, maar zoiets kun je echt niet makkelijk naast je neerleggen als jij nu schetst.
Ja, dat heb ik ook, als je elkaar nog maar pas kent, en je dus nog 'niks hebt'. Bijvoorbeeld als je 2x gedate hebt. Dan is er nog veel onzekerheid enzo.

Maar als je een relatie met elkaar hebt, zou ik nooit zo lang wachten. En me al helemaal niet zo onzeker en besluiteloos opstellen.
Oud 06-04-2006, 19:38
Jannekus
Jannekus is offline
Citaat:
z0pperd schreef op 06-04-2006 @ 14:53 :
waarom zou je in godsnaam nog een week wachten op een lullig smsje . bel hem op en confronteer hem!
Idd mee-eens!

Internetrelaties werken toch vaak niet... (*bereidt me nu al voor op de lading tegenargumenten die ik op deze uitspraak krijg* )
Oud 06-04-2006, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Jannekus schreef op 06-04-2006 @ 20:38 :
Idd mee-eens!

Internetrelaties werken toch vaak niet... (*bereidt me nu al voor op de lading tegenargumenten die ik op deze uitspraak krijg* )
Het is dat er 'vaak' staat, anders had ik je er een paar gegeven. Verder, die vriend (inmiddels ex?) van de TS kan best prioriteiten stellen. Als je iemand leuk vindt, gaan andere dingen daar ten koste van. Bovendien, sinds wanneer heb je op een dag geen kwartier vrije tijd?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 12:28
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Laat hem nou jou maar bellen, is een veel beter idee, maar ga ervan uit dat hij niet meer zo geinteresseerd in je is.. Want niks van je laten horen en je heb 4 maanden verkering..?! Kan niet hoor (vind ik).

succes!
Oud 08-04-2006, 16:15
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 03-04-2006 @ 17:07 :
Het lijkt me duidelijk dat hij je niet meer wilt.
Oud 08-04-2006, 16:26
Verwijderd
Hoe staat het er ondertussen mee?
* weer nieuwsgierig ja *
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 16:40
annemarte
annemarte is offline
Citaat:
[B@ annemarte: Bel hem gewoon op, stel het niet uit. Neemt hij niet op dan stuur je hem een smsje dat je hem wilt spreken en dat het belangrijk is, dat het over jullie relatie gaat. Dan komt hij heus wel met een uitleg. Doet hij dat niet, dan moet je toch proberen in te zien dat jij waarschijnlijk meer wilt dan hij. En zo'n relatie wil je waarschijnlijk zelf ook niet.
Ik begrijp dat je niet 'moeilijk' wilt doen, maar zoals de rest ook al zegt, ik denk dat dat wel terecht is. En dat hij maar eens met een verklaring moet komen. [/B]
Ik heb toch wel ff gebeld gister, hij nam niet op dus ff een smsje gestuurd van dat k hem nou egt wel ff wil spreken en dat t dus belangrijk is.. Maargoed nog niks gehoord, vandaag weer ff geprobeerd en nam weer nie op..
K weet niet wat k hier van moet denken, ja dat hij me nie meer wil ofzo... k zou nie weten waarom niet meer, en dan nog.. had hij me ook wel ff kunnen vertellen dan..wel zo netjes vind k..

@ Theemuts
Je/jullie hebben me zeker aan het denken gezet hierover, k kan er ook niet objectief tegenover kijken (ik vind hem leuk, ik wil niet dat t uit is...) maar jullie kunnen wel objectief kijken en daarom heb k hier ook een topic geopend..

Maargoed, k zie wel ff..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 17:03
Anijs
Anijs is offline
Het is iig niet normaal als je vriend een week niets van zich laat horen, en al helemaal al reageert hij niet op je smsjes/telefoontjes. Blijkbaar is er dus iets aan de hand vanaf zijn kant.. ik zou er niet tegen kunnen en zou naar hem toe gaan om erover te praten, jezelf thuis zitten drukmaken daar schiet je ook niets mee op.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 17:38
Lunaaaaa
Lunaaaaa is offline
Ik denk dat je je erbij zult moeten neerleggen dat het uit is.
Alleen een gijzeling of een reden waardoor hij echt niet kon bellen is in dit geval nog gerechtvaardigd. Je vriendin zo om aandacht laten smeken, dat doe je gewoon niet en dan denk ik niet dat een verdere relatie nog mogelijk is.

Tussen mij en mijn ex is het ook zo uitgegaan, hij liet niets meer van zich horen, beantwoordde mijn smsjes niet en ik moest hem bellen zodat hij kon zeggen dat het uit was...

Hou de eer aan jezelf, verspil je tijd niet aan die gast en probeer hem uit je hoofd te zetten. Iedereen maakt zoiets wel mee en je bent nog jong, de ware zal dit zeker niet geweest zijn.

Veel sterkte!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 14:29
juno
juno is offline
Wees blij dat je die jongen kwijt bent zeg. Wat een loser.

Laatst gewijzigd op 09-04-2006 om 14:35.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Lunaaaaa schreef op 08-04-2006 @ 18:38 :
Je vriendin zo om aandacht laten smeken, dat doe je gewoon niet
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 19:52
annemarte
annemarte is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 09-04-2006 @ 13:08 :
Dat is wel zo, maar ik kan me voorstellen dat je toch wel wilt dat het officieel uit is, en ook dat je hem nog even gesproken wilt hebben. Anders kun je het ook niet echt afsluiten.

Wel heel erg vreemd dat hij nergens op reageert hoor.
Ik wil zeker wel duidelijk wat er nu helemaal aan de hand is, en van hem horen wat hij te zeggen heeft en dat t uit is. Nu heb k zoiets van ja waarom doet zoiemand dit, waarom laat hij niks meer horen... k snap t niet.. Ik ga hem zeker nog proberen te bellen (en dan maar om aandacht vragen/smeken ofzo en achter hem aan lopen)... maar k wil t gewoon van hem horen (dat t uit is) dan heb k zekerheid..
K vind het ook egt heel erg vreemd en raar waarom hij nergens op reageert.. (geen btg meer ofzo zeker of te druk... ja tuurlijk)

xx
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 19:53
Verwijderd
Zijn er ook geen vrienden van hem waar je contact mee hebt die je eens zou kunnen vragen wat er aan de hand is ofzo? Als ik al zó lang niets meer had gehoord van mijn vriend zou ik wel even rond gaan vragen...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 19:57
annemarte
annemarte is offline
Citaat:
Nala schreef op 09-04-2006 @ 20:53 :
Zijn er ook geen vrienden van hem waar je contact mee hebt die je eens zou kunnen vragen wat er aan de hand is ofzo? Als ik al zó lang niets meer had gehoord van mijn vriend zou ik wel even rond gaan vragen...
Ik ken eigenlijk helemaal geen vrienden van hem. Alleen zijn ouders en broers. Ik heb t nummer van z'n ouders ook wel maar om die op te bellen.. misschien doe k dat ook wel als t egt niks wordt..

En naar hem toe gaan kan ook nog, k weet wel waar hij nu werkt bij Breda, tis wel een eind weg. k ben daar nog nooit geweest, zou niet weten daar te komen..

Tis is wat..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 19:58
Verwijderd
Citaat:
annemarte schreef op 09-04-2006 @ 20:57 :
Ik ken eigenlijk helemaal geen vrienden van hem.
Dat is eigenlijk ook wel raar
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 20:02
annemarte
annemarte is offline
Citaat:
Nala schreef op 09-04-2006 @ 20:58 :
Dat is eigenlijk ook wel raar
Tja.. zo vaak kwam ik niet bij hem thuis, en dan gingen we altijd gewoon met z'n tweeen wat doen of bleven thuis bij z'n ouders en broers..
Niet hij mijn vrienden wel kent, nou ja hij is een keer mee geweest naar de sport met mij maar verder ook niet..

Maarja anders had ik een van z'n vrienden nog ff kunnen vragen ofzo maar dat kan nu ook niet.. wel jammer...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 20:17
Verwijderd
Citaat:
annemarte schreef op 09-04-2006 @ 21:02 :
Maarja anders had ik een van z'n vrienden nog ff kunnen vragen ofzo maar dat kan nu ook niet.. wel jammer...
Inderdaad, weer een optie minder.
Wat ik me wel afvraag: heb je voor jezelf een limiet ingesteld over hoe lang je dit gaat pikken van hem?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 20:26
annemarte
annemarte is offline
Citaat:
Nala schreef op 09-04-2006 @ 21:17 :
Inderdaad, weer een optie minder.
Wat ik me wel afvraag: heb je voor jezelf een limiet ingesteld over hoe lang je dit gaat pikken van hem?
Tis is nu al bijna 2 weken sinds toen ik hem heb opgebeld, en heb het steeds nog gepikt eigenlijk dat hij niks van zich liet horen.. Maar de limiet is egt over een paar dagen bereikt egt.. dan is t gwoon voorbij met t gebel/gesms dat om aandacht vragen... dan is t genoeg.. dan is t over...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 21:34
Verwijderd
Misschien dat het dan een moeilijke beslissing is, maar ik denk zeker dat het een goede beslissing is!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 21:58
Roos
Roos is offline
Er was laatst iets op Oprah hierover.

Oprah zei toen zoiets: "Blijkbaar is die jongen nogal asociaal en kan het hem niets/weinig schelen wat jouw gevoelens zijn.
Jij wilt afsluiting, een reden waarom hij zo doet, een verklaring. Reken erop dat hij deze niet geeft, want hij geeft er niet om. Probeer het dus voor jezelf af te sluiten, en laat dit niet afhangen van hem, want dan kan je lang wachten".

(Oprah qouten kan soms ook nuttig zijn, want hier ben ik het wel mee eens )
Oud 10-04-2006, 16:11
;Fashion_babe_*
;Fashion_babe_* is offline
er zijn 2 dingen die je kunt doen

jezelf pijn laten lijden en met hem blijven houden enjezelf voor de gek houden

slim zijn voor jezelf en voor je hartje en er een einde aanmaken,

ik zelf zou voor de laatste kiezen:
je zit alleen maar zo diep in de put niet wetent wat hij nou eigenlijk wil..
je hoort,ziet hem amper
je weet niet wat hij allemaal uitspookt
hij belt/smst je niet
IS DAT NOU EEN MAN?
meisje moeilijk maar ik zou er echt een eind aan maken , zoals ik het hoor kan je veel beters krijgen!
jij wil het wel
maar liefde moet vn 2 kanten komen!
Oud 10-04-2006, 17:46
Mindfields
Mindfields is offline
Heb echt enorm met je te doen.
Wat een sukkel..
Oud 10-04-2006, 18:09
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 10-04-2006 @ 18:46 :