![]() |
wat word de trend komende zomer?
omdat ik me zelf beetje wil gaan restylen,
wat word volgens jullie DE trend deze zomer, zoals bij robijn reclame WIT? of bepaalde soort kleding. let me know. mvg. Patrick |
wit. (y)
linnen enzo zie je ook weer veel. |
Relaxed, ik heb wel twee witte tshirts en een paar witte sokken.
|
korte rokjes (L)....hoop ik dan :o
ohja en van die tuttige maar daarom ook wel weer leuke platte schoentjes en witte sneakertjes geloof ik (leuk voor mensen die maat boot hebben) ik houd het niet zo bij, maar het viel me op toen ik op zoek was naar nieuwe leuke schoenen, winkels liggen vol met die schoentjes en witte sneakers. ik heb mijn ultieme paar nog niet gevonden voor deze zomer. dat eerste over de rokjes was meer een suggestie... :o |
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de klomp weer helemaal terugkomt.
|
nouw...dat hopen de jongens ook dahn...
ik ga iig niet in een rokje lopen:P hahaha en over grote voeten ik zelf ben bijna 2m lang, dan is maat45/46 tog verhoudings gewijs goed, of lijken ze dan groter in dat soort schoenen of s dat alleen voor de vrouwtjes die schoenen. over een paar maandjes ens gaan shoppen denk ik. |
Stippen, strepen enzo zullen ook wel in blijven (y)
|
Citaat:
nou over het algemeen is toch dat je voeten best wel groter lijken als je witte schoenen aan hebt? ik heb er iig een trauma aan over gehouden van de gymlessen :( maar witte sneakers vind ik wel mooi bij jongens eigenlijk...stiekem! maar dan klop je wel in verhouding :), als je maar geen wortelbroeken erbij gaat dragen...ik hoorde trouwens dat dat ook weer 'mode' wordt :( :( |
Citaat:
http://image01.otto.de/bonprixbilder.../acv125x10.jpg En ik vind ze eigenlijk best gaaf. Oh ja, ik zie in de etalages overal turquise hangen. In combinatie met geel. bahbah. |
WORDT :(
En verder wit idd en ik weet het voor jongens niet precies en voor meisjes wel een beetje maar ik heb geen zin om dat hele verhaal te typen. Ik ben lui :) |
Citaat:
|
Ik hoop dat waterschoenen weer helemaal JE VAN HET worden.
|
Citaat:
|
- Strepen,
- Ruitje. |
Wit komt elke zomer in de mode.
|
Citaat:
ik vind die klompdingen ook best grappig, maar om ze nou ook aan te gaan trekken...misschien als je gaat schoffelen? :confused: edit: ik snap al wat er is, het gaat niet om mijn wordt in mijn post, maar om die in de topic titel... :bloos: :bloos: :bloos: |
Die klompdingen mogen alleen in ziekenhuizen gedragen worden en zelfs dan vind ik ze eigenlijk al niet kunnen :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ohja nog even ontopic, want er schoot me weer iets te binnen. Op tv had ik gezien/gehoord dat de piloten zonnebril ofzo weer 'in' wordt voor de mannen :D. ik wilde een link plaatsen, maar aangezien dat niet lukt zeg ik het wel gewoon, op de site van dyanne (die over mode enzo een programma heeft) staan ook wel alle mode tips, ook voor de mannen: www.dyanne.nl :o |
Jaja, iedereen een zwarte spijkerbroek aanschaffen.
|
Wit, strepen en de marinelook.
|
Ik denk een gebeeldhouwde borst.
|
Borsthaar.
|
|
En karatemoves. Oftewel een mooi wit martial arts outfit.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat pak mag dan weer wel, maar niet met zo'n bos haar wat eruit puilt. |
Citaat:
|
Omggg 'Met dyanne.nl hoop ik je aan te reiken hoe je naar jezelf kunt kijken; wie je bent; hoe je in het leven staat en hoe je dit vertaalt naar je eigen imago.' :(
|
de trend wordT het juist gebruiken van de nederlandse spelling (Y)
|
Ik zie overal polkadots en dat komt veels te snel terug.
|
[Paranoide]
Zomg, ik ben een paar dagen niet on teh internets en men reageert serieus in trendtopics. APOCALYPSE IS NEAR, wat ik je brom. |
Dit topic verdient leuke opmerkingen, maar ik kan er zo geen bedenken.
ot: Ik zie oveal van die lelijke romijnse drama-sandalen. :( |
oh oh oh oh wat een topic
ik denk dat ik deze zomer maar mooi binnen blijf :( :( :( :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Badpakken
|
tangastringetjuh en limegreen badpakken met strapless top gedragen door vieze lelijke walrussen die een zomerslaap op scheveningen houden (y)
|
Citaat:
|
Om Anthony voor te zijn:
Camo shorts en Timberlands. |
Citaat:
En gewoon geen T-shirt, en moet het wel dan een 3XL-6XL wit T-shirt, met mouwen tot onder je ellebogen :) |
M.I.A style(Y) en zwart/wit gestreepte tanktops en shirts. Dikke witte nike gympen en ik denk dat de adidas shelltoe deze zomer weer veel gedragen gaat worden
|
Citaat:
|
ja ach ik kom uit brabant he, daar doen ze alles pas een jaar of drie later, de volvo 740 is hier ook pas vijf jaar in de verkoop
|
Citaat:
|
hitting people in the face with a tire iron
|
Stewie > Quagmire
|
time for another one of my sexy parties :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |