![]() |
(29 JUNI) Cold World/Justice in Tilburg
Wie?
Cold world: Another Lockin Out exclusive. Justice: Heersers uit Belgie. BLEH! Nothing Done: Kakkers, apen en kroketten doen Black Flag Cracks in the Wall: Snel Brabants/Limburgs combo feat. Toni Crack. Wat: Enige Nl. show, tour kickoff Waar: Tilburg denk! Little Devil Wanneer: donderdag 29 juni Kosten: 6 euro Start: 20.00 |
Ach waarom niet. Klinkt leuk.
|
Cracks in the wall, is dat jouw bandje?
|
Yep.
|
Jammer dat die Lockin Out kutband er dan weer bijstaat. Kan er overigens niet bijzijn, helaas.
|
Ja ik heb t net uitgechecked en ik hoorde scratches en dikke chugga. Niks voor mij.
|
justice, super
nothing done, super cracks in the wall.... nog geen idee :) |
Ach beginnend bandje. Hoop dat mensen t cool vinden.
|
referenties?
|
Converge, Burst, Hasselhoff...zoiets toch?
|
Als dat zo is...(y)
|
Klopt. Nieuwe nummers gaan overigens wat meer richting de Atreyu/Trustkill sound.
|
Citaat:
Converge wilde ik nog wel geloven ;) |
Citaat:
Citaat:
ik ga proberen hier bij te zijn! coole lineup, straks Cold World eens even checken. |
sikey!
|
Citaat:
|
Dat nieuwe Cold World nummer, enorm matig begin, maar het 2de deel is erg cool. Rare band.
Benieuwd naar de Comeback Kid band van Takkeherie trouwens. |
Hoewel ik Cracks in the wall nog niet gezien heb, vind ik dat ze een DRI cover moeten spelen.
Ik had het erg gisteren nog over. Waarom speelt niemand DRI-nummers. Het mag natuurlijk niet zo zijn dat dit onderschat wordt. |
Dat zit er wel in in de toekomst. Nu hopelijk naast BGK een cover van een andere band beginnend met een B, als alles goed gaat he.
Verwacht er overigens niet teveel van he. Beginnend bandje enz. |
ik ben eigenlijk wel benieuwd om davids band te zien.
maar tilburg is al snel eind reizen. maar wel overnachtingsplek. Ik zal der hengeloers eens vragen. |
Friso: www.myspace.com/cracksinthewall voor 2 songs. Wel ongemastered. Dinsdag krijgen we de demo's binnen. 6 nummers in 5.14. Hoppa.
|
Citaat:
Snees zal vast doelen op het latere werk(crossover, thrashzone en 4 of a kind). Violent Pacification, dirty rotten lp en dealing with it moet te doen zijn voor een brak hc bandje :) Hou overigens meer van het latere werk. Stagediving headwalkin like maaaaad. |
Haha dat was ik, maar er zitten zoveel gekke breaks/fills en shit in bij de meeste nummers...'niet te doen'.
|
Aha! Jij en Snees zijn dus 1 en dezelfde persoon. Altijd al vermoed! Of een evil twin ofzo.
|
en waar blijven de bad brains covers;)?
|
Nee geen bad brains.
|
Citaat:
wannner in de inno te zien;)? |
Wanneer de Inno/boeker ons vraagt om te spelen :)
|
Citaat:
|
Thanks!
|
Citaat:
Overigens is alles van DRI gewoon super. |
Maar niet over de woorden struikelen dan..Ik zeg tone deaf! ;)
|
donderdag!
klootviool. |
"maar ik bats wel je moeder"
|
zeg sjoerd, wil jij even meekomen, dan gaan we een kopje thee drinken
|
Dat zei ik ook toen ik vanacht van je moeder af klom.
|
Zijn moeder heet 'Babette', niet 'Sjoerd'. Een beetje respect is wel op zijn plaats lijkt me.
|
Arjan van Veen?
|
Babette, klinkt geil (y).
|
je schrijft Babette, maar zegt Babet.
|
Da's jammer. Babette klinkt leuker. Ik zal vanacht even overleggen met haar.
|
Komt Babet "two steppen" voor de Nizzle?
|
Nee, maar Fred wel hoorde ik!
|
Fred, Babette en de kroket? Lachen gieren brullen met die Kruithofjes. :D
Ik kom donderdag wel even kijken trouwens. Zo kom je er nooit en zo zit je twee keer per week in Little Devil. |
Citaat:
|
Present.
|
Denk dat ik ook even langskom.
|
Misschiennn.
|
Staat die demo op cd-r of tape?
|
Citaat:
|