![]() |
Omg wtf koninginnenachhh!!!!
Doe jij aan koninginnenach(t)?
En waar dan? Helemaal los op de koninginnenach der nachten in Den haag of ga je lekker dichtbij!?!?:) Ik ga naar Amsterdam en ik ga kaput hihihihihihihi -(k)(l)(k)- aUg0esT0essssss!!!! |
Amsterdam, ruigoord, goa. (y)
|
Ik blijf thuuus.
|
Zijn morgen overdag de winkels dicht?
|
zometeen arnhemmm
|
Citaat:
|
Meh. Ik vind het maar een opgeklopte boel.
|
Citaat:
waar mensen heen gaan die we kennen denk, of waar we binnen komen :o |
Citaat:
de move is leuk, maar weet niet of dat wat voor jou is ;) anders moet je naar het kerkplein denk ik |
Citaat:
|
Citaat:
Vandaag ga ik naar Amsterdam en daar de dronken mongool uithangen, maar dat is niet per se omdat het koninginnenacht is maar meer omdat mijn ouders rond 3 uur vannacht op vakantie vertrekken en het hen en mij mooi uitkomt als ik vannacht wegblijf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben kansloos en 13.. :( |
IK ga lekker de hele dag achter mijn bureau en de tv zitten met mn been VER uitgestrekt(gebroken :( ).
|
Neu, blijf lekker thuis... zo maar eens uitgebreid badderen ofzo
|
Ik heb nog geen moment de behoefte gevoeld om met koninginnenach(t) naar buiten te gaan.
|
Citaat:
|
omfg ik had een biiigg lulverhaal opgehangen bij m'n ouders over wat ik ging doen en ze zijn erachter gekomen. :mad:
|
Ik ben net wezen studeren.
|
tering koninginnedag/nach/whatever
ik moest werken en moet dat morgen weer |
Het was vreselijk in de stad. Wijselijk niet the warp in gegaan maar gewoon verstandig naar Cadia a.k.a. Café De Störtebeker geweest. Roel heeft mij overtuigd niet nog een tientje uit te geven aan een laatste pitcher maar om deze morgen deste beter uit te geven op Kings of Metal.
Het leven is maar wat mooi. Maar niet als je Koninginnennacht viert in Arnhem. |
Citaat:
nou ik ging naar de nach in den haag en dat was vol tuig maar wel gezellig vooral de binennach met spinvisje <33 |
en een pit bij vive la fete aahahahahaha :)
|
ik was naar koninginnenacht in gorcum of all places, eerst naar de opus four daar draaide djfunkson en later speelde Kosan Rofu, hele goede band, echt supergaaf. daarna naar het amsterdammertje waar mongolen debiel dansde en my heart will go on aanvroegen (:(), wel een cool gesprek gehad met een jongen uit mijn klas en nu zit ik thuis en ben ik klaarwakker en nuchter
|
oja en ik spotte shoarm
|
Hoi, ik ben naar Vive La Vete geweest en toen nog even door Den Haag gehobbeld met huisgenoten tot een uurtje of 04.00, en nu moet ik weer fris en fruitig zijn voor morgen :)
Trouwens ze speelde niet echt een lekkere show vond ik, maybe lag het ook aan de setlist. |
drugs & alcoholmeet ftw
|
Citaat:
Maar waarom heet de Stort Cadia? |
Wezen hangen in de Stairway, erg druk.
|
Citaat:
De menigte is makkelijk te zien als The Eye. |
Gewoon net als andere vrijdagavonden suip'm in Zwolle (y)
|
Over 3 uurtjes beginnen de eerste biertjes los te gaan denk ik. Kutweer. En dan 's avonds.. ik zie wel.
|
ik moet werken.
|
Citaat:
|
Ik zou wel iets gaan doen, maar toen werd ik ziek en eigenlijk moet ik vandaag werken (en gisteravond ook), maar ziek, sjah... Jammer, maar meer ook niet.
|
omgwtf = happ'nin'
|
ik ben naar Utrecht geweest, en dat was gaaf. en daarom ga ik vanavond weer B)
|
k ging naar de bios
en vanavond PRSPCT rotterdam |
Ik had gister verjaardag van een van mijn vrienden en aansluitend zijn we de stad ingegaan.
Gezellig, maar Koninginnedag en -nacht leeft in Maastricht nou eenmaal niet, zodat het gisteravond niet anders was dan elk ander stapavondje. |
ik moest tot half 1 werken hoewel de planning natuurlijk weer eens tot 22u of 23u ofzo was. daarna nog een halfuurtje ofzo uitgeweest maar dat was maar vreemd want iedereen was vet aangeschoten en had de grootste lol en ik was zo nuchter als de tering :confused: ik heb me nog gewaagd aan het 'gek meedansen' maar dat was toch maar erg vreemd met al die zatte mensen. dus toen ging ik maar weg. dat was mijn koninginnenacht. :(:(
|
opgeblzen gezeik elk jaar met koninginnennacht,alsof dat een reden is om te gaan zuipen,
zuipen zonder reden is nog altijd net zo leuk. |
niks, ik vind het koningshuis maar irritant
|
Kater.
|
ik ben de hele middag enzo in wageningen en bennekom geweest met allemaal meisjes en er werd me gezegd dat ik 'em binnen moest houden en dat ik naar de amnesty kraam moest komen' er werd me ook gezegd door een kutjong dat bennekom van hem was en dat ik een kklijer was. :D :confused:
|
ik werkte :) !!!
gisternacht en vanmiddag. kk zooi. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gister al naar Eindhoven geweest.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |