![]() |
Wie denkt ermee...
Opdracht:
Bedenk minimaal 20 andere formuleringen voor volgende zin: Uw brief heeft me buitengewoon verheugd. Barst los. |
Ik ben op een wel zeer aangename wijze verrast door uw brief.
|
Leuke brief!
|
Je brief maakte me blij.
Brief, ik, blij. Ik werd vrolijk van je brief. |
Het was je brief die mij opvrolijkte.
Dankzij je brief slaap ik nu weer hele nachten door. Het ontvangen van je brief maakte me zeer gelukkig. |
Door deze brief sliep ik met LUH-3417 in één bed.
Deze brief verhoogt mijn libido. |
"Hoideboi, een brief!"
"Gezien het feit dat ik noch een brievenbus, noch een sociaal leven heb pleziert het feit dat u meerdere letters aan mijn bestaan heeft gespild mij zeer." "Een brief: nu kan ik in vrede sterven." Oh en: "我是以您信件高興" |
Door uw brief verdient u een plaats in mijn testament.
|
Ik vond de brief die u mij stuurde zeer aangenaam om te lezen, en was dan ook aangenaam verrast.
|
nog 4.
|
Uw brief bracht mij op een niveau van extase dat ik alleen in allerzaligste tijden beleefd heb.
De teksten die u me schreef voldeden aan alles wat ik me kon wensen. |
Wat een kutbrief!
|
Wat een moeilijke opdracht zeg.
|
Uw brief maakte me kei blij!
|
Het heugelijke feit dat ik een brief van u heb onvangen stemde mij in een zeer prettige gemoedstoestand
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jij doet echt alles om hogerop te geraken in dit forum hé kuch*slet*kuch ;) :D |
Citaat:
|
Uw brief bracht me in vervoering.
|
Wat u schreef, bracht alles in mij tot orgasmische hoogten.
De schoonmaakster viel flauw bij het aanzien des kwijls, nadat ik uw brief gelezen had. |
Aanzien des kwijls :D :D :D
|
Orgasmische spreekt mij meer aan. :o
|
Citaat:
|
Lach niet met mij. Het doet pijn hoor. :(
(Is dit niet heel erg offtopic? :p ) |
Citaat:
|
Ik breng gevoelens naar boven bij beiden? :D
|
1. Uw brief heeft me buitengewoon verheugd…
2. Wel bedankt voor uw brief, waarnaar ik reeds had verlangd. 3. Het lezen van uw brief was een waar genoegen. 4. Uw brief heeft me buitengewoon geïnspireerd 5. Hartelijk bedankt voor uw brief. 6. Bedankt voor uw brief, ik heb hem met een waar genoegen gelezen 7. Bedankt voor uw schrijven. 8. Buitengewoon verrast door uw brief van… 9. Uw brief inspireerde mij… 10. Hartelijk dank voor het ontvangen van uw brief… 11. Naar aanleiding van uw brief wil ik uw hartelijk bedanken 12. Uw brief bood een ware verruiming 13. In antwoord op uw verrassende brief van …April j.l. 14. Het was me een waargenoegen uw brief te ontvangen 15. Ik ben op een wel zeer aangename wijze verrast door uw brief. 16. Je brief maakte me blij. 17. Het ontvangen van je brief maakte me zeer gelukkig. 18. Het was je brief die mij opvrolijkte. 19. Je brief inspireerde me enorm. 20. Bedankt voor je ontzettend mooie brief. 21. Het was je brief die mij tot denken aanzetten. 22. Ik was aangenaam verrast door je brief. 23. Het heugelijke feit dat ik een brief van u heb ontvangen stemde mij in een zeer prettige gemoedstoestand 24. Uw brief bracht mij op een niveau van extase dat ik alleen in allerzaligste tijden beleefd heb. 25. Uw brief bracht me in vervoering. 26. De schoonmaakster viel flauw bij het aanzien des kwijls, nadat ik uw brief gelezen had. 27. Ik vond de brief die u mij stuurde zeer aangenaam om te lezen, en was dan ook aangenaam verrast. |
Citaat:
Poor Leno, je vergeet orgasmische hoogten :o (Niet eerlijk als je er wél extase in laat staan denk ik zo.) |
Hij heeft de charts toch niet gehaald... :( :P
|
Citaat:
|
Ik, plagen? :o
|
Ja, jij, plagen. Onwetende. :p
(Geef toe mensen, dit topic vráágt om offtopic? :D ) |
Geen echt Letterentopic, nee. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52. |