![]() |
M en O
wat vonden jullie ervan?
ik: in een woord, het viel ongeloofelijk mee |
hej,
Ik vond hem ook meevallen, ik had wel meer verwacht dat je echt met balansen enso moest gaan werken, gelukkig viel dat mee,, haha Nou wachten op de antwoorden.. :) Kus lon. |
De 1e helft ging bij mij wel oké, maar de 2e helft (vanaf dat auto bedrijf) vond ik echt wel pittig (n) ..
|
spyker? ik vond het wel interresant enzo. en niet zo moeilijk angezien ik dat inzicht meestal wel heb :)
next up: GS+Ned (n) |
Citaat:
|
Een totaal gebrek aan uitdaging :s (n) .
Ik was binnen anderhalf uur klaar. De weinige foutjes die ik gemaakt zal hebben, zullen in het theoriegedeelte zitten. Dit komt omdat ik eigenlijk niet geleerd heb. |
spyker opgave's vond ik wel aardig moeilijk. en had het gevoel alsof dit examen moeilijker was dan de vorige examens.
|
nigga what?
|
Citaat:
|
Zijn er hier nog meer mensen die bij de opgaven van Eureka zijn vergeten de gegeven getallen (omzetten uit informatie bronnen enzo) x1000 te doen??
|
Citaat:
Ik kan trouwens mijn cijfer niet berekenen op eindexamen.nu?? |
Citaat:
Normering is nog niet bekend, hangt af van hoe het gemiddeld gemaakt is. |
Hmm heb 27 punten gehaald van de 61.
Ik moet een 4,1 halen op me Examen. Denk je dat 27 punten genoeg is? |
http://www.examen.nl/
kan je berekenen wat je ong. zou hebben |
Ik vond het ook heel erg meevallen, maar ik ga de antwoorden niet bekijken op internet want dan verdwijnt mijn goede gevoel misschien en dat heb ik liever niet. :p
|
Citaat:
hahahahaha ja dat is waar, ik had het zonet. Ik dacht dat ik hem goed had gemaakt :\ terwijl ik 27 punten maar heb... Nou ja moet toch maar een 4.1 halen.... Hopelijk lukt dat wel!!! :s |
nou ik heb ook t eindexamen m&o gedaan
en ik vond t best onduidelijk toen je die contstante kosten moetst uitrekenen of je nou die €10 moest nemen of die €8... en t bleek uiteindelijk €8 te zijn en dat had ik goed.. wel blij om gelukkig:D paar dingetjes nageken en die had ik goed ik sta een 5,0 voor mn SE dus hopen op een 6 ik had een oefen examen gedaan en daarvoor had ik een 6,7 dus tis haalbaar :P |
en ik moet er nog ff bijvermelden hij was wel moeilijk :P
HAHA |
Bij vermelden kan je gewoon met wijzigen doen en hoeft niet met een dubbele post ;) vinden de moderators hier niet zo leuk.
Anyway!! Oude examens moet je het cijfer niet echt gebruiken als steun dat je een goed cijfer voor het echte examen krijgt. Oude examens zijn ervoor om bepaalde dingen waar je nog niet goed in ben bij te schroeven. =P |
Citaat:
dus dat ;) |
ik vond het opzich best... kudt gaan, veel begrippen had ik nog nooit eerder gezien, of had ik geen flauw idee van wat het betekende.. kheb een 4.7 nodig, maar ik denk dat ik dat niet haal :|, ochja, nu maar hopen dat ik de rest niet verknal
|
Vraagje:
Ik wou dit naar laks sturen, maar eerst even controleren door mijn medescholieren voordat ik een blunder bega :o Opgave 20: Ik kan zo gauw de som niet meer vinden, maar volgens mijn berekening is dit het antwoord. Ik dacht dat ik een van de cijfers verkeerd ingevoerd had, maar ik kom precies op hetzelfde uit. Ik denk dus een leesfout, maar toch Som: 1000*1,0318^20=€1870,30 €2191,12-€1870,30= €320,82 Er word dus €320,82 in rekening gebracht Antwoordenformulier geeft: 321,21 als antwoord. |
Citaat:
Geen eentje terug gevonden op dat examen :s Wel jammer. =P anders ging het wel makkelijk!! Ohja en wie heeft dat boekje Samengevat? Die heeft me nog bestwel geholpen! |
Citaat:
(de fout zit dus bij dat jij zelf uitrekent wat het bedrijf rekent voor 20 jaar, terwijl je de gegevens uit de tekst moet gebruiken, i guess..) |
Citaat:
|
Ik baalde er ook van dat er 2 sommen inzaten van de liquiditeits- en resultatenbegroting, dat is niet m'n sterkste kant (n) ..
|
mwah ik was klaar en de rest was op de helft.
mensen keken me aan van"wtf gaat ie nu WEER weg" aangezien ik dit jaar 3 maanden ofzo gespijbeld heb :o (ik ben vreemd genoeg nooit gepakt) ergeren mensen zich eraan dat het simpel was voor me :o |
Bij één van de vragen moest je de afschrijvingskosten van de inventaris bereken. Ik ben uitgegaan van de aanschafprijs excl. btw, terwijl in het antwoord de prijs incl. btw wordt gebruikt.
Dat lijkt me toch raar, want een bedrijf kan in feite de btw terugkrijgen van zijn investeringen en ingekochte goederen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik ben hier niet voor het medelijden. het was iig niet zo moeilijk :) |
Citaat:
|
Heb ong 40 punten van de 41. voldoende moet erin zitten hoop ik. Examen vond ik lastig, maar ik heb dan ook niet zo'n heel erg economisch inzicht. Ben meer van de maatschappelijke vakken en de talen (y).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
grr, ik heb er 28 vd 61 :@ kutexamen, snpate er geen drol van, terwijl ik t altijd makkelijk vind! |
28 op 61 zal dan wel een 4,7 worden ofzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22. |