![]() |
Hoeveel punten had je voor examen biologie?
Ik had er 33 .. :S
|
59
|
ook 33
|
35.. (n)
|
34
|
ongeveer.
het is zo moeilijk te zeggen of iets goed of fout is |
tussen 45 en 49 verwacht ik
|
45 van de 72 (compex-examen)
|
Ongeveer 40.
|
wat is compex eigenlijk :s
|
Citaat:
|
tussen de 57 en 64 (van de 79)
|
35
|
dat Compex lijkt me immens kut eigenlijk.
|
Citaat:
|
Hmm, het is wel pittig als je er niet zoveel affiniteit mee hebt. Het verschilt bij mij nogal; 2005-I had ik hier heel veel punten gescoord tov de rest. 2004-I juist iets minder en dit jaar ongeveer hetzelfde..
|
42 is mijn hoopvolle schatting, toch lastig beoordelen die open vragen.
|
Het grappige is dat veel mensen op mijn school het relatief goed gemaakt hebben.
|
iig 20.. vast niet heel veel meer....
|
33 à 35 punten :(
|
Ik denk in de 31-35 range
|
Zijn vet veel mensen met weinig punten volgens mij, ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen als ze de norm niet te veel willen verhogen :o
|
Ik zeg iedereen 3 punten erbij.
|
in het CIJFER
|
Citaat:
Niet dat mijn docent niet goed is, maar het zou een verklaring kunnen zijn... |
TOPIDEE (y)
|
Citaat:
Of zoiets Ik wilde even voelen dat ik niet voor niets geleerd had :( |
heeeeeel streng gerekend, en ik heb niet alles overgenomen dus als ik het niet zeker weet 0 punten
12 :| :| :| :| :| :| :| :| :( |
30-38
|
rond de 31, kan meer zijn, ook minder, i dunno
kep iig een 5,3 nodig voor een 6 |
hmm heb iig 29 punten heel streng gerekend...kan nog btje meer worden dus...hope so!
|
Strengste geval: 35/72
Iets soepeler: 38/72 Heb Compex gedaan. |
Rond de 40 denk ik
|
Heel lomp streng 40
Normaal 44 gewoon cse :) |
Ik heb er zo'n 47 (van de 79). Lekker handig zo'n schatting op internet: 'Je hebt een cijfer tussen de 5,4 en 7,4' :eek: :rolleyes: :D
|
+/- 30 punten (van de 79, gewoon examen dus)
|
Streng nagekeken: 29 :eek: v/d 72 (compex)
Soepel: 34 v/d 72 (n) Nodig voor 6: 4.3 *hopend dat mijn leraar en 2e corrector in een good mood zijn* p.s. met open vragen kun je trouwens alle kanten op, er staat wel blij 'voorbeelden van juiste oorzaken', maar dan weet je nog niet of je het goed hebt of niet. |
heb er ongeveer 37
moet een 4.9 halen. zit nu tussen 4.2 en 6.2 hopen dat ik het red.. denk het wel want ze zullen toch wel meer dan een punt erbij doen? |
maar Lindasilief is wel een lekker ding, dus dan hebben we wel goede kansen op puntenverhoging
of zoiets :p |
Citaat:
|
Ik schat zo ongeveer tussen de 30-35...
Ik heb minimaal een 4.3 nodig dus hopelijk kijken ze wat soepel na en is de norm ook soepel :) :D |
38 punten (compex)
|
Citaat:
|
46 punten streng gerekend..Dus ik hoop stiekem op nog wat meer..:)
Mijn leraar biologie had het er vanochtend nog over dat dit examen net zo moeilijk was al een tentamen van de STUDIE biologie.. Lekker dan.. :s |
Citaat:
|
Citaat:
Onze bovenbouwleraren gingen namelijk deze week op excursie met niet-examenklassen terwijl wij eigenlijk nog uitleg wilden... kwamen wij dus op het idee om dan maar vmbo leraren te gaan vragen, bleek dat ze van die dingen van ons nog nooit gehoord hadden. Ben je ook biologieleraar... :| |
32 ofzo waarschijnlijk...
gaat missch net, ik moet een 4,3 halen... |
49 punten. Doe maar een normering van 1.3, met dit puntenaantal, en ik heb nét een 8 op mijn eindlijst. :o
|
33 ongeveer :( Ik wil norm 2 :mad:
|
34 - 42 ligt eraan 34 is héél streng
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46. |