![]() |
In slaapvallen na ZIJN orgasme
Ik vroeg me iets af...
Zijn er hier meer jongens die nadat ze geneukt hebben en klaargekomen zijn zich omdraaien en in slaap vallen? Zonder ook maar iets van moeite voor je partner te doen? Als ik met mijn vriend geneukt heb draait hij zich om en gaat slapen.. zonder mij ook nog maar enige aandacht tegeven... Op het begin dacht daar nog wel verandering in zou komen na een tijdje.. Maar nu gaan we al ff met elkaar en het is nog steeds zo. Maar omdat het al een tijdje zo gaat vind ik het meoilijk om er opeens iets van te zeggen. zijn er meer meisjes die dit probleem gehad hebben? en hoe hebben jullie dit opgelost? en zou mn vriend het gewoon niet doorhebben of gwn weinig om me geven :s |
Citaat:
en er is maar 1 oplossing: neem een minnaar |
Als jij er nooit wat van hebt gezegd, hoe moet hij dan weten dat jij het niet leuk vindt? Ik vind het altijd wel een plan om al knuffelend in slaap te vallen - als het avond is, wil ik daarna ook wel slapen hoor.
|
Ik heb het 1 keer meegemaakt en dat vond ik eigenlijk heel grappig. Vooral omdat ik er nog onder lag en hij heel hard snurkte. Na een tijdje heb ik em natuurlijk wakker geport en toen schaamde hij zich heel erg hard.
Euhm, maar van mijn vriend zou ik dat een kutactie vinden en er absoluut iets van zeggen. Boeiend dat je dat meteen had moeten doen. Je gaat je toch niet de hele relatie daar kut over zitten voelen, als hij een beetje om je geeft zou hij ook willen dat je het gewoon zegt. |
Plenty!
Persoonlijk ben ik van mening dat hij het gore lef niet zou moeten hebben, dan loosd hij zijn zaad voortaan maar in een bloembak of ander vochtig gat; Maar hij hoeft niet te denken dat ik er genoegen mee neem. Seks heb je samen, en het is imo wel zo fijn om het 'samen' af te sluiten. Geeft hij mij niet genoeg aandacht, dan is de weg naar de deur voor hem al snel gevonden. Ik laat zijn ballen immers ook niet blauw aanlopen... :| Het woord: Praten, en hem vertellen dat je dat niet leuk vind. Niet luisteren? Prima, daar is het gat van de deur. :evil: Sell-by.date |
aan de hand van de topictitel dacht ik dat dit over een meisje ging die in slaap viel na haar vriends orgasme :confused:
|
Ik vind het altijd een beetje vreemd als je niet met je vriend durft te praten, maar wel seks met hem hebt....
Gewoon zeggen want als je dat niet doet, verandert er ook niets. |
of heel hard gaan schreeuwen ' ooooh jaaa bijnaaaaaa komoooooop' als hij in slaap valt. (y)
|
Doe dan zelf wat, na zijn orgasme ?
|
bedoel je slaan of bedoel je zlef ook in lsaap vallen?
|
Ik zou niet weten waarom die jongen niet lekker in slaap mag vallen nadat ie met jou heeft gevreeen....
je wilt toch niet dat hij iets doet waar hij zich niet prettig bij voelt.... of wel soms? harhar |
ik snap heel dat issue ook niet zo eigenlijk. je slaapt na sex altijd veel beter dan ehh niet dus watsdeprobleempje.
|
Ja ach - lijkt me ook een beetje een anticlimax om na een orgasme nog te gaan zitten vozen. Ga lekker tegen em aanliggen ofzo.
|
of pak een glas koud water en stop zijn vinger erin ahahaha.
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn vriend doet dat gelukkig niet, ik vind het ook echt stom klinken :| Als hij het wel zou doen, zou ik hem wakker maken en meteen zeggen dat hij op z'n minst even lekker tegen me aan moet kruipen, beetje knuffelen. Daarna mag hij best slapen, wil ik ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
want ik heb geen idee wat mijn vriend daar wel niet van zou vinden, zeker niet als ie dan ook nog in zijn broek ( de spreekwoordelijke bgroek he, want in bed heb je die niet aan) piest.
|
Er zijn ook vrouwen die dat doen hoor :mad:
|
ja de vrouwen die er betaald voor krijgen zeker?
|
Vrij onnodig, in die tijd had je al een uur slaap te pakken kunnen hebben :(
|
Ik zou dat stom vinden. Een heel enkele keer als het heel laat was ofzo kan 't natuurlijk gebeuren, maar als het elke keer gebeurt zou ik er écht wel wat van zeggen. Als je er niets van zegt en de jongen in kwestie is niet zo goed in nadenken, komt-ie er ook nooit achter dat je 't liever anders hebt.
Ik denk dat je vriend het niet echt door heeft, maar dat zou ik niet 'gewoon' noemen, want zoiets kun je toch wel bedenken. Het kan ook zijn dat 't hem niets kan schelen of jij 't wel of niet lekker vindt, dat hoeft niet meteen te betekenen dat hij niets om je geeft, maar het kan dan ook gewoon zijn dat hij een enorme egoïst is. Citaat:
|
"Ja en na het lunchen gaat ie ook gewoon zelf uitbuiken zonder moeite te doen voor mij" :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Sell-by.date :cool: |
na het orgasme komt er in het mannelijk lichaam een stof vrij die een slaapverwekkende werking heeft.
het is simpel biologisch bepaald dat een man in slaap valt na een orgasme. kan-hij-dus-niks-aan-doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
je hebt een mond, gebruik hem. (OM TE PRATEN)
sommige mensen.... oef... :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Wel dat we beide naderhand in slaap zijn gevallen, bedenk ik me opeens dat ik nog wel even moet gaan plassen (blaasontsteking weet je wel) dus ik stap snel uit bed, kijk op de wekker is het half zes, en het was een uur of 11 dat we seks hadden gehad :D
Maar goed. Uh zeg het hem dat je dat niet leuk vind, niet moeilijk toch? |
Ik lees nergens waar in dit scenario de TS haar orgasme gebeurd. Uit de eerste post dacht ik namelijk op te maken dat hij na zijn orgasme gelijk in slaap valt... of zij nou wel of niet gekomen is.
In dat geval, tja, eh... "hey man, en ik dan??" ofzo. Ik weet het niet. Als hij zo lomp is dat hij dat of niet merkt of het kan hem niet schelen, dan zou ik hem zowieso niet in m'n bed hoeven. Als jullie samen klaar zijn en hij draait zich om en gaat slapen zal je gewoon je mond open moeten trekken. Dat je je slaperig voelt wil niet zeggen dat je daaraan toe moet geven. En ik zou het ook niet leuk vinden, als hij zich zo afsloot na zoiets intiems. Alsof de sex de hoofdzaak was en nu het voorbij is je maar een bijzaak ben, een vereiste voor die sex maar verder niet. |
Als het donker is maak je ook stofjes aan waar je slaperig van wordt. Het is alleen niet gebruikelijk voor mensen boven de 12 om altijd onmiddelijk toe te geven aan stofjes waar ze slaperig van worden. Dat is namelijk niet altijd sociaal wenselijk. In collegezalen en discotheken enzo. En na de seks.
Overigens maken zowel mannen als vrouwen bij een orgasme oxytocine aan, een stofje waar je knuffelig van wordt. Het is ook niet altijd sociaal wenselijk om dáár aan toe te geven, bij vreemden op straat enzo. Maar wel na de seks. |
krijg jij op straat weleens een orgasme dan? (y)
top! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou het behoorlijk vreemd vinden ik na een orgasme in slaap zou vallen en zij zou er niets van zeggen.
Knuffelend in slaap vallen vind ik trouwens ook niks, veel te warm en je kunt nauwelijks bewegen, maar natafelen doen we altijd. |
Citaat:
|
Grandmommy in dit topic. (y)
|
Citaat:
ghehehehe ' ik ben moe' |
Citaat:
|
ah arme jongens met hun blauwe ballen ahahahaha
|
wahahahaha nou nee, eerder het omgekeerde: dat IK wil slapen nadat HIJ is klaargekomen, maar dat hij mij per se nog wil verwennen. Dat kan namelijk ook erg vermoeiend zijn, maargoed, dat is uiteraard meer ene luxe probleem :D:D
|
Citaat:
ik ben vrijwel altijd compleet gesloopt na de sex, en ik zorg er dan ook wel voor dat mn bedpartner eveneens gesloopt is, maar ondanks enorme vermoeidheid blijf ik toch nog wakker om eventueel het karwei af te maken.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:00. |