Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2006, 10:39
Tamaida
Tamaida is offline
Ik vroeg me iets af...
Zijn er hier meer jongens die nadat ze geneukt hebben en klaargekomen zijn zich omdraaien en in slaap vallen?
Zonder ook maar iets van moeite voor je partner te doen? Als ik met mijn vriend geneukt heb draait hij zich om en gaat slapen.. zonder mij ook nog maar enige aandacht tegeven... Op het begin dacht daar nog wel verandering in zou komen na een tijdje.. Maar nu gaan we al ff met elkaar en het is nog steeds zo. Maar omdat het al een tijdje zo gaat vind ik het meoilijk om er opeens iets van te zeggen.
zijn er meer meisjes die dit probleem gehad hebben? en hoe hebben jullie dit opgelost? en zou mn vriend het gewoon niet doorhebben of gwn weinig om me geven
Oud 23-05-2006, 10:41
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Tamaida schreef op 23-05-2006 @ 11:39 :
zijn er meer meisjes die dit probleem gehad hebben?
bwahahaha, meid... de halve wereldbevolking, als het al niet meer is.

en er is maar 1 oplossing: neem een minnaar
Oud 23-05-2006, 10:52
Verwijderd
Als jij er nooit wat van hebt gezegd, hoe moet hij dan weten dat jij het niet leuk vindt? Ik vind het altijd wel een plan om al knuffelend in slaap te vallen - als het avond is, wil ik daarna ook wel slapen hoor.
Oud 23-05-2006, 10:58
Verwijderd
Ik heb het 1 keer meegemaakt en dat vond ik eigenlijk heel grappig. Vooral omdat ik er nog onder lag en hij heel hard snurkte. Na een tijdje heb ik em natuurlijk wakker geport en toen schaamde hij zich heel erg hard.

Euhm, maar van mijn vriend zou ik dat een kutactie vinden en er absoluut iets van zeggen. Boeiend dat je dat meteen had moeten doen. Je gaat je toch niet de hele relatie daar kut over zitten voelen, als hij een beetje om je geeft zou hij ook willen dat je het gewoon zegt.
Oud 23-05-2006, 11:56
Sell-by.date
Sell-by.date is offline
Plenty!

Persoonlijk ben ik van mening dat hij het gore lef niet zou moeten hebben, dan loosd hij zijn zaad voortaan maar in een bloembak of ander vochtig gat; Maar hij hoeft niet te denken dat ik er genoegen mee neem. Seks heb je samen, en het is imo wel zo fijn om het 'samen' af te sluiten. Geeft hij mij niet genoeg aandacht, dan is de weg naar de deur voor hem al snel gevonden. Ik laat zijn ballen immers ook niet blauw aanlopen...

Het woord: Praten, en hem vertellen dat je dat niet leuk vind. Niet luisteren? Prima, daar is het gat van de deur.

Sell-by.date
Oud 23-05-2006, 12:53
grandmommy
grandmommy is offline
aan de hand van de topictitel dacht ik dat dit over een meisje ging die in slaap viel na haar vriends orgasme
Oud 23-05-2006, 13:11
Verwijderd
Ik vind het altijd een beetje vreemd als je niet met je vriend durft te praten, maar wel seks met hem hebt....

Gewoon zeggen want als je dat niet doet, verandert er ook niets.
Oud 23-05-2006, 13:14
grandmommy
grandmommy is offline
of heel hard gaan schreeuwen ' ooooh jaaa bijnaaaaaa komoooooop' als hij in slaap valt.
Oud 23-05-2006, 13:15
EggeD
EggeD is offline
Doe dan zelf wat, na zijn orgasme ?
Oud 23-05-2006, 13:17
grandmommy
grandmommy is offline
bedoel je slaan of bedoel je zlef ook in lsaap vallen?
Oud 23-05-2006, 13:21
Midget
Midget is offline
Ik zou niet weten waarom die jongen niet lekker in slaap mag vallen nadat ie met jou heeft gevreeen....

je wilt toch niet dat hij iets doet waar hij zich niet prettig bij voelt....
of wel soms?

harhar
Oud 23-05-2006, 13:23
grandmommy
grandmommy is offline
ik snap heel dat issue ook niet zo eigenlijk. je slaapt na sex altijd veel beter dan ehh niet dus watsdeprobleempje.
Oud 23-05-2006, 13:26
EggeD
EggeD is offline
Ja ach - lijkt me ook een beetje een anticlimax om na een orgasme nog te gaan zitten vozen. Ga lekker tegen em aanliggen ofzo.
Oud 23-05-2006, 13:30
grandmommy
grandmommy is offline
of pak een glas koud water en stop zijn vinger erin ahahaha.
Oud 23-05-2006, 13:40
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Sell-by.date schreef op 23-05-2006 @ 12:56 :
Geeft hij mij niet genoeg aandacht, dan is de weg naar de deur voor hem al snel gevonden. Ik laat zijn ballen immers ook niet blauw aanlopen...
Je doet net alsof je hem een dienst verleend en er zelf geen reet aan vindt :')
Oud 23-05-2006, 14:05
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 23-05-2006 @ 14:30 :
of pak een glas koud water en stop zijn vinger erin ahahaha.
Zodat hij het bed waar jij nog graag in wil slapen onderzeikt, heel slim ja

Mijn vriend doet dat gelukkig niet, ik vind het ook echt stom klinken Als hij het wel zou doen, zou ik hem wakker maken en meteen zeggen dat hij op z'n minst even lekker tegen me aan moet kruipen, beetje knuffelen. Daarna mag hij best slapen, wil ik ook.
Oud 23-05-2006, 14:06
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 23-05-2006 @ 15:05 :
Zodat hij het bed waar jij nog graag in wil slapen onderzeikt, heel slim ja

Mijn vriend doet dat gelukkig niet, ik vind het ook echt stom klinken Als hij het wel zou doen, zou ik hem wakker maken en meteen zeggen dat hij op z'n minst even lekker tegen me aan moet kruipen, beetje knuffelen. Daarna mag hij best slapen, wil ik ook.
oh nurt natuurlijk niet als hij in MIJN bed ligt he. bovendien zie ik de vriend van de ts nog niet zo vlug in mijn bed liggen
Oud 23-05-2006, 14:07
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 23-05-2006 @ 15:06 :
oh nurt natuurlijk niet als hij in MIJN bed ligt he. bovendien zie ik de vriend van de ts nog niet zo vlug in mijn bed liggen
Oud 23-05-2006, 14:09
grandmommy
grandmommy is offline
want ik heb geen idee wat mijn vriend daar wel niet van zou vinden, zeker niet als ie dan ook nog in zijn broek ( de spreekwoordelijke bgroek he, want in bed heb je die niet aan) piest.
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Er zijn ook vrouwen die dat doen hoor
grandmommy
grandmommy is offline
ja de vrouwen die er betaald voor krijgen zeker?
Oud 23-05-2006, 14:18
EggeD
EggeD is offline
Vrij onnodig, in die tijd had je al een uur slaap te pakken kunnen hebben
Oud 23-05-2006, 14:21
Verwijderd
Ik zou dat stom vinden. Een heel enkele keer als het heel laat was ofzo kan 't natuurlijk gebeuren, maar als het elke keer gebeurt zou ik er écht wel wat van zeggen. Als je er niets van zegt en de jongen in kwestie is niet zo goed in nadenken, komt-ie er ook nooit achter dat je 't liever anders hebt.

Ik denk dat je vriend het niet echt door heeft, maar dat zou ik niet 'gewoon' noemen, want zoiets kun je toch wel bedenken. Het kan ook zijn dat 't hem niets kan schelen of jij 't wel of niet lekker vindt, dat hoeft niet meteen te betekenen dat hij niets om je geeft, maar het kan dan ook gewoon zijn dat hij een enorme egoďst is.

Citaat:
Pruttelpot schreef op 23-05-2006 @ 15:09 :
Er zijn ook vrouwen die dat doen hoor
ja die zijn dan toch net zo goed stom?
Oud 23-05-2006, 14:26
EggeD
EggeD is offline
"Ja en na het lunchen gaat ie ook gewoon zelf uitbuiken zonder moeite te doen voor mij"
Oud 23-05-2006, 14:39
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 23-05-2006 @ 15:09 :
ja de vrouwen die er betaald voor krijgen zeker?
Slapen onder werktijd is nergens toegestaan.
Oud 23-05-2006, 15:39
Sell-by.date
Sell-by.date is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 23-05-2006 @ 14:40 :
Je doet net alsof je hem een dienst verleend en er zelf geen reet aan vindt :')
Er is ook geen reet aan als hij voortijdig in slaap zou vallen. En voor mijn gevoel verleen ik hem inderdaad 'een dienst' wanneer hij een dergelijk lef zou hebben om in slaap te vallen. Ik kick hem niet voor niets mijn bed uit als hij mij geen aandacht geeft, juist omdat ik ook éxtra plezier wil hebben.

Sell-by.date
Oud 23-05-2006, 15:48
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
na het orgasme komt er in het mannelijk lichaam een stof vrij die een slaapverwekkende werking heeft.

het is simpel biologisch bepaald dat een man in slaap valt na een orgasme.

kan-hij-dus-niks-aan-doen.
Oud 23-05-2006, 15:51
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Sell-by.date schreef op 23-05-2006 @ 16:39 :
Er is ook geen reet aan als hij voortijdig in slaap zou vallen. En voor mijn gevoel verleen ik hem inderdaad 'een dienst' wanneer hij een dergelijk lef zou hebben om in slaap te vallen. Ik kick hem niet voor niets mijn bed uit als hij mij geen aandacht geeft, juist omdat ik ook éxtra plezier wil hebben.

Sell-by.date
Zo ik voel de liefde meid.
Oud 23-05-2006, 15:53
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Sell-by.date schreef op 23-05-2006 @ 16:39 :

Sell-by.date
Feminist.
Oud 23-05-2006, 16:01
zeep007
zeep007 is offline
je hebt een mond, gebruik hem. (OM TE PRATEN)

sommige mensen.... oef...
Oud 23-05-2006, 16:33
Nona
Nona is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 23-05-2006 @ 17:01 :
je hebt een mond, gebruik hem. (OM TE PRATEN)

Eens. En als hij weigert verdient hij dat jij vlak voor zijn orgasme stopt. Sorry schat, volgende keer beter.
Oud 23-05-2006, 16:34
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 23-05-2006 @ 16:48 :
na het orgasme komt er in het mannelijk lichaam een stof vrij die een slaapverwekkende werking heeft.

het is simpel biologisch bepaald dat een man in slaap valt na een orgasme.

kan-hij-dus-niks-aan-doen.
haha
Oud 23-05-2006, 17:31
Sell-by.date
Sell-by.date is offline
Citaat:
EggeD schreef op 23-05-2006 @ 16:51 :
Zo ik voel de liefde meid.
Nee in de door de TS beschreven situatie voel je de liefde, right. Sorry hoor maar het zou niet aan mij besteed zijn, en nee ik hou ook geen rekening met slaapverwekkende stofjes in het mannelijk lichaam. Mijn reactie is puur gericht op de situatie van de topicstarter, niet op in-slaap-vallen in zijn algemeen, dat doe ik ook wel eens. Amen.

Sell-by.date
Oud 23-05-2006, 17:39
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Sell-by.date schreef op 23-05-2006 @ 18:31 :
Nee in de door de TS beschreven situatie voel je de liefde, right. Sorry hoor maar het zou niet aan mij besteed zijn, en nee ik hou ook geen rekening met slaapverwekkende stofjes in het mannelijk lichaam. Mijn reactie is puur gericht op de situatie van de topicstarter, niet op in-slaap-vallen in zijn algemeen, dat doe ik ook wel eens. Amen.

Sell-by.date
De meeste mannen hebben nou eenmaal niet die behoefte om daarna nog te knuffelen enzo. Als die jongen er toch niks meer aan vindt, wil je dan dat hij dat tegen zijn zin in doet en zogenaamd doet alsof hij het fijn vindt? Knuffelen doe je maar ervoor ofzo.
Oud 23-05-2006, 17:58
Qimm
Qimm is offline
Wel dat we beide naderhand in slaap zijn gevallen, bedenk ik me opeens dat ik nog wel even moet gaan plassen (blaasontsteking weet je wel) dus ik stap snel uit bed, kijk op de wekker is het half zes, en het was een uur of 11 dat we seks hadden gehad

Maar goed.

Uh zeg het hem dat je dat niet leuk vind, niet moeilijk toch?
Oud 23-05-2006, 19:06
Streepjescode
Streepjescode is offline
Ik lees nergens waar in dit scenario de TS haar orgasme gebeurd. Uit de eerste post dacht ik namelijk op te maken dat hij na zijn orgasme gelijk in slaap valt... of zij nou wel of niet gekomen is.

In dat geval, tja, eh... "hey man, en ik dan??" ofzo. Ik weet het niet. Als hij zo lomp is dat hij dat of niet merkt of het kan hem niet schelen, dan zou ik hem zowieso niet in m'n bed hoeven.

Als jullie samen klaar zijn en hij draait zich om en gaat slapen zal je gewoon je mond open moeten trekken. Dat je je slaperig voelt wil niet zeggen dat je daaraan toe moet geven. En ik zou het ook niet leuk vinden, als hij zich zo afsloot na zoiets intiems. Alsof de sex de hoofdzaak was en nu het voorbij is je maar een bijzaak ben, een vereiste voor die sex maar verder niet.
Oud 23-05-2006, 19:08
Verwijderd
Als het donker is maak je ook stofjes aan waar je slaperig van wordt. Het is alleen niet gebruikelijk voor mensen boven de 12 om altijd onmiddelijk toe te geven aan stofjes waar ze slaperig van worden. Dat is namelijk niet altijd sociaal wenselijk. In collegezalen en discotheken enzo. En na de seks.

Overigens maken zowel mannen als vrouwen bij een orgasme oxytocine aan, een stofje waar je knuffelig van wordt. Het is ook niet altijd sociaal wenselijk om dáár aan toe te geven, bij vreemden op straat enzo. Maar wel na de seks.
Oud 23-05-2006, 19:32
Midget
Midget is offline
krijg jij op straat weleens een orgasme dan?
top!
Oud 23-05-2006, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Midget schreef op 23-05-2006 @ 20:32 :
krijg jij op straat weleens een orgasme dan?
top!
Je kunt oxytocine ook aanmaken zónder orgasme.
Oud 23-05-2006, 19:34
Dutch-Boost
Dutch-Boost is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-05-2006 @ 20:08 :
Als het donker is maak je ook stofjes aan waar je slaperig van wordt. Het is alleen niet gebruikelijk voor mensen boven de 12 om altijd onmiddelijk toe te geven aan stofjes waar ze slaperig van worden. Dat is namelijk niet altijd sociaal wenselijk. In collegezalen en discotheken enzo. En na de seks.

Overigens maken zowel mannen als vrouwen bij een orgasme oxytocine aan, een stofje waar je knuffelig van wordt. Het is ook niet altijd sociaal wenselijk om dáár aan toe te geven, bij vreemden op straat enzo. Maar wel na de seks.
Zo...heb je dan een orgasme bij vreemden op straat?
Oud 23-05-2006, 19:35
Uice
Uice is offline
Ik zou het behoorlijk vreemd vinden ik na een orgasme in slaap zou vallen en zij zou er niets van zeggen.

Knuffelend in slaap vallen vind ik trouwens ook niks, veel te warm en je kunt nauwelijks bewegen, maar natafelen doen we altijd.
Oud 23-05-2006, 20:05
Skreature
Skreature is offline
Citaat:
EPD schreef op 23-05-2006 @ 11:41 :
bwahahaha, meid... de halve wereldbevolking, als het al niet meer is.

en er is maar 1 oplossing: neem een minnaar
2 oplossingen, een vibrator blijft na het orgamse nog wel ff door gaan met zijn doel
Oud 23-05-2006, 21:34
Uice
Uice is offline
Grandmommy in dit topic.
Oud 23-05-2006, 21:52
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 23-05-2006 @ 17:33 :
Eens. En als hij weigert verdient hij dat jij vlak voor zijn orgasme stopt. Sorry schat, volgende keer beter.

ghehehehe ' ik ben moe'
Oud 23-05-2006, 21:56
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 23-05-2006 @ 22:52 :
ghehehehe ' ik ben moe'
Evil-doers!
Oud 23-05-2006, 22:03
grandmommy
grandmommy is offline
ah arme jongens met hun blauwe ballen ahahahaha
Oud 23-05-2006, 23:01
Optima
Optima is offline
wahahahaha nou nee, eerder het omgekeerde: dat IK wil slapen nadat HIJ is klaargekomen, maar dat hij mij per se nog wil verwennen. Dat kan namelijk ook erg vermoeiend zijn, maargoed, dat is uiteraard meer ene luxe probleem
Oud 23-05-2006, 23:02
Sell-by.date
Sell-by.date is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 23-05-2006 @ 18:39 :
De meeste mannen hebben nou eenmaal niet die behoefte om daarna nog te knuffelen enzo. Als die jongen er toch niks meer aan vindt, wil je dan dat hij dat tegen zijn zin in doet en zogenaamd doet alsof hij het fijn vindt? Knuffelen doe je maar ervoor ofzo.
Ik hoef ook absoluut geen geknuffel aan me lijf, godsglodieoza niets is voor mij een groter hekelpunt dan knuffelen na de seks. De topicstarter heeft het over 'geen aandacht aan haar schenken' klinkt als 'Hij komt klaar, zij niet, en hij doet er ook geen moeite voor' Believe me, dan heb je lef.

Sell-by.date
Oud 23-05-2006, 23:42
Mephisto
Mephisto is offline
ik ben vrijwel altijd compleet gesloopt na de sex, en ik zorg er dan ook wel voor dat mn bedpartner eveneens gesloopt is, maar ondanks enorme vermoeidheid blijf ik toch nog wakker om eventueel het karwei af te maken.
Oud 23-05-2006, 23:57
Skreature
Skreature is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 23-05-2006 @ 23:03 :
ah arme jongens met hun blauwe ballen ahahahaha
Komt er van als je er op gaat staan
Topic gesloten

Regels voor berichten