![]() |
In de zomer is het weer tijd.
Voor het buitenbad natuurlijk! Hoevaak per week gaan jullie naar het buitenbad? Gaan jullie überhaupt naar het buitenbad? Zo nee: waarom niet? Met wie ga je naar het buitenbad? Naar welk buitenbad? Ga je in de winter naar het binnenbad? Vertel me alles!
|
HET buitenbad :confused:
Als ik ga buiten ga zwemmen dan is dat meestal in een kanaal of meer en nee dit doe ik niet in de winter :o |
Je bent zelf een buitenbad.
|
Citaat:
|
Ondanks het feit dat ik deze bikini bezit, zal ik niet naar een buitenbad gaan, want ik heb niet het bijbehorende lichaam.
|
Weet ik veel. Ik ga zeker nog wel een aantal keer zwemmen van de zomer. Of dat dan in het buiten- of binnenbad is boeit me niet, het is allebei wel gezellig. :p
|
De zeldzame keren dat ik vrij ben met mooi weer (als ik vrij ben regent het en k moet werken of zit op school met mooi weer) dan zit ik aan het meertje, of zwemmen in Nieuwegein of Houten.
met vrienden. |
Niet als het druk of koud is.
|
als het mooi weer is
of hij open is ofniet boeid me niet zo veel maar om echt te zwemmen is hij open leuker ;) |
Citaat:
|
Dat zijn alleen foto's from the neck up, en bovendien 4 jaar oud ;) En ik was uiteraard wel naar complimentjes aan het vissen over de bikini <3
|
Nee.
|
Ik ga niet naar een zwembad.
In de zomer is het weer tijd om in de weilanden treinen te kijken. |
Citaat:
|
Nee hoor. But enough about me.
|
Citaat:
|
Tja, ik heb ook niet het lichaam van een fotomodel, maar ik ga mooi wel lekker in bikini als ik dat wil. Binnen of buitenbad.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vorig jaar ben ik 2 keer geweest ofzo. ik ga wel aan de rijn zitten, en ik ga drie weken op vakantie naar Kreta, kan ik ook genoeg aan het strand/zwembad liggen.
|
Citaat:
Tegelijkertijd ben ik ook blij dat jij 'm niet aandoet met dat vatsige lichaam van je. :) |
Citaat:
|
Wij hebben niet een buitenbad, alleen maar een klein buitenbadje bij een zwembad. En de UT natuurlijk.
|
Citaat:
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan die bikini? |
Citaat:
|
In de zomer is het vooral tijd om De Kantine weer te veranderen in Het Terras. Dáár dacht ik aan toen ik de titel las :)
|
k ga naar mn oma die heeft een zwembad (ik typte eerst zwambed :confused: ) in de tuin
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
in de zomer is het weer tijd we komen in grote getalen. neem een abonnement de massa wil lekker bruin bakken buitenwesten buitenbad, en in de winter gaan wel lekker naar het binnenbad. nee ik persoonlijk haat zwemmen. dus helemaal niet. |
Ik denk dat de laatste keer dat ik naar een buitenbad ging zo'n tien jaar geleden was. En dat was toen met mijn opa, oma en broer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |