![]() |
Commentaar gevraagd op track
Hoihoi allemaal..
Ik heb nu eindelijk een track weten te mixen waar ik zo goed als 100% tevreden over ben, afgezien van de anti-climax die hieronder wordt besproken. (wordt aan gewerkt :)) Hij is HIER te downloaden. (mp3@192kbps; 4,39 MB) Graag wat commentaar van jullie :) (aub wel onderbouwd, dan heb ik er nog iets aan ;) ) Alvast bedankt |
Hooi,
ik zelf maak ook muziek (zing enzo ) en heb dus redelijk veel verstand van muziek wel in andere genre maar hier weet ik ook wel het 1 en ander van af:) het klink IDD heel erg goed,, wat ik jammer vind is het begin ik vind het nogal monotoon:) wat ik wel mooi vind is dat je het heel goed opbouwt zegmaar tot het midden op :) HEEL goed;) ga zo door! groetjes, Eileen |
Citaat:
Tnx:) |
maak je alleen van dit soort tracks??
of ook echt van alles?? welk programma gebruik je enzo? |
Citaat:
|
Citaat:
dat soort dingen laat ik doen haha;) Moet er altijd alleen voor betalen maar dat verdien ik gelukkig weer terug:) maar ik vind het ECHT mooi wat je gemaakt heb zou graag meer van dit soort dingen van je horen een keer :) |
Citaat:
|
Whahah,,
sjáá Als je wat meer laat horen van jezelf ofzo:) haha ;) |
Citaat:
|
Wel als je bekijkt wat ik er allemaal bij doe,
en wat voor lessen ik nog naast zangles en gewoon school volg om alles van de muziekwereld goed te begrijpen:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
O ja als je zoveel weet, ik wil eigenlijk meer weten van fm synthese. Kun je me ophelderen? |
Amaaii
een verhoor ofzo HAAT HAAAT HAAT! zoek het uit stelletje zieke mensen :| beetje respect voor mensen is er hier ook niet bij hé,, maargoed;) zoek het uit ofzo |
Jullie dwalen af trouwens van het onderwerp waar het EIGENLIJK overging
en ik denk niet dat hij aan deze ONZINNIGE informatie iets heeft,, het ging om de klank hoe het klonk enzo,, NIET om waarme ! |
Nog erger dan Ilsetjuuuhhhh :(
|
wtf is dit nou weer voor een wanvertoning (moneycat)
|
Citaat:
|
Ik zei toch
ik heb geen verstand van die aparatuur, maar wel van de MUZIEK zelf:) dan gaan jullie mij dingen vragen over de APARATUUR,, jaa waar gaat het dan heen;) maargoed,, zo als ik zei we gaan nogal afdwalen,, |
Noise is geen apparatuur :)
Verblijd ons met je wijsheid! |
Inderdaad. Dwaal eens wat minder af, leden van het gele forum.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat ik iemand aan t regelen ben voor een nieuwe track wil nog niet zeggen dat meteen alle argumenten van diegene moeten worden aangevochten.. |
Citaat:
Bij voorbaat dank :) |
Citaat:
Als je weet hoe het muziekwereldje in elkaar steekt, dan weet je dat het om sex en drugs gaat:D ik heb niet de ambitie door te breken, maar ik oefen veel en ik begin het al redelijk door te krijgen. Zelfs met sex en drugs kom je een heel eind, hoef je geen noot voor te kunnen lezen (Y) junkies zijn een elitegroep van zichzelf :D |
Goed.. bij dezen dan graag weer ontopic verder, dan heb ik deze thread niet voor niks geopend :D
|
er zit een dikke anticlimax in het midden van het nummer.
Dooddoener imo |
Citaat:
|
ik weet niet ik luisterde em via quicktime in firefox. Maar je drum geeft een fill, waardoor je het gevoel opwekt dat er iets gaat komen. Daarna valt er geluid weg, dan is gelijk je aandacht weg zeg maar.
|
Citaat:
|
In het begin doet hij vrij elektroachtig aan met die kille percussie en die synth, maar na die drumfill wordt het zo'n trancedeuntje, wat ik niet helemaal trek. (dan druk ik me zacht uit)
Verder denk ik wel dat van dat sensation (white) volk hier hard op kan gaan, dus blijf zeker oefenen, compositie rammelt nog een beetje (wat ezblade zei, die anticlimax) |
Mijn huisgenoot ging er hard op, gister.
|
Citaat:
Ik ben trouwens bezig met het verhelpen van die anti-climax, heb volgende week wel wat nieuws online. Moet nu eerst nog 8 dossiers maken, 2 presentaties, 4 verwerkingsopdrachten... :rolleyes: Dus t gaat ff duren, maar dan heb je ook wat |
mja het is sowieso mijn muziekstijl niet, dus ik gooi het na het luisteren ook gelijk weer weg ;)
|
Citaat:
Mjah, ieder diertje zn biertje he.. //Edit: Wow.. dat was flauw, zelfs voor mijn doen :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03. |