![]() |
|
Hoihoi allemaal..
Ik heb nu eindelijk een track weten te mixen waar ik zo goed als 100% tevreden over ben, afgezien van de anti-climax die hieronder wordt besproken. (wordt aan gewerkt ![]() Graag wat commentaar van jullie ![]() ![]() Alvast bedankt Laatst gewijzigd op 29-05-2006 om 19:31. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tnx ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat soort dingen laat ik doen haha ![]() Moet er altijd alleen voor betalen maar dat verdien ik gelukkig weer terug ![]() maar ik vind het ECHT mooi wat je gemaakt heb zou graag meer van dit soort dingen van je horen een keer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
O ja als je zoveel weet, ik wil eigenlijk meer weten van fm synthese. Kun je me ophelderen? |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dat ik iemand aan t regelen ben voor een nieuwe track wil nog niet zeggen dat meteen alle argumenten van diegene moeten worden aangevochten.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij voorbaat dank ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je weet hoe het muziekwereldje in elkaar steekt, dan weet je dat het om sex en drugs gaat ![]() ik heb niet de ambitie door te breken, maar ik oefen veel en ik begin het al redelijk door te krijgen. Zelfs met sex en drugs kom je een heel eind, hoef je geen noot voor te kunnen lezen ![]() junkies zijn een elitegroep van zichzelf ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben trouwens bezig met het verhelpen van die anti-climax, heb volgende week wel wat nieuws online. Moet nu eerst nog 8 dossiers maken, 2 presentaties, 4 verwerkingsopdrachten... ![]() Dus t gaat ff duren, maar dan heb je ook wat |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mjah, ieder diertje zn biertje he.. //Edit: Wow.. dat was flauw, zelfs voor mijn doen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
[mp3] the red pill. (goa / acid ) cha0s | 49 | 09-08-2005 15:42 | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II Machiavelli | 500 | 28-09-2004 20:34 |