![]() |
Even snel.
Ik ben aan het duimen, lekker zuigen op mijn duim. Stiekem lust ik wel een sigaret maar het mag niet, foei. Was hij maar hier maar zijn laatste lach staat in mijn geheugen tezamen met zijn felblauwe ogen. Soms verwar ik ze met de zee in Zuid-Frankrijk. Ik verheugde me er deze zomer weer te zijn zodat ik me gerust kon stellen met het feit dat het blauw uit je ogen mee gereisd was en dat je bij me was maar helaas. Dat mijn lichaam omhult door je kon worden en het alle plekjes kuste zoals je altijd doet. Het prikkelt, het balanceert, het is verfrissend om je lief te hebben en je zo graag te zien zoals ik nu doe.
Zodra je de deur opent of me ziet verschijnen in je gezichtsveld dan straal je. Je straalt nog erger dan dat rotnachtlampje wat je in mijn kop duwde die nacht. Je straalt en dooft niet zoals die sigaret die ik uit je raam schoot, die bleef gloeien en gloeien tot hij niet meer kon. Tot hij de tranen van de wolken niet meer aankon en besloot met de vijand te gaan smeulen. Ik zal niet erom huilen maar het blijft bij me, heel dichtbij. Dichtbij als een intiem sms-je dat ik van je krijg en de vlinders op zoek voel gaan naar hun bloem. Het idee dat jij hetzelfde voor mij voelt als ik voor jou maakt me stil en soms bang maar vooral stil. En soms kan ik er heerlijk over dagdromen. Joost, Joost, JOOST! Joost, oh je naam kan ik dromen, ik kan het tekenen met mijn tong op mijn gehemelte. Want je bent ook hemels, zo zacht als mijn onderarmen in de zomer. Ik smeer ze goed in verzorg ze goed! Zo wil ik jou ook verzorgen, liefkozen en liefhebben. Er is iemand die ik graag zie en dat is pinguin. En kip. |
Eh, heel surrealistisch?
|
Citaat:
|
Ervaring hè. Als het nergens over lijkt te gaan kan het zijn:
A) Zen B) Quantum Mechanica C) Surrealisme |
Citaat:
|
Citaat:
|
Euhhh, ik ga voor optie D.
|
Magritte is surrealisme
Paar opmerkingen: tijden nogal gemixt in de eerste paragraaf? Ik begrijp de pinguïn-kip referentie niet goed, voel u geroepen mij die uit te leggen! |
Citaat:
|
@ Blood Fire Rage, Sanctus; OT
@ Emily Eau; het gaat over mijn vriend, we hebben samen wat met pinguins en kippen. Haha. |
Citaat:
Vraag 2: De paarse groei van de bloemen ter hemel gaande! Ziet! Twaalf vissen klommen omhoog en brachten een bezoek aan god en hij sprak: Laat er water zijn! Er was water en god voelde zich tevreden met zichzelf. Daarna greep de kerstman een vis in legde het op zijn rendier en de hemelen vulden zich met angst en passie. Was dit: A) Zen B) Quantum Mechanica C) Surrealisme D ) Onsamenhangend geheel van te lange zinnen, met naar het einde toe pure nonsens |
Ik weet niet of de zinnen te lang zijn, er staan in ieder geval gewoon stijlfouten in.
Dat mijn lichaam omhult door je kon worden en het alle plekjes kuste zoals je altijd doet. wat mij betreft: Dat mijn lichaam door jou omhuld kon worden en je het op alle plekjes kuste zoals altijd. Zodra je de deur opent of me ziet verschijnen in je gezichtsveld dan straal je. wat mij betreft: Zodra je de deur opent of mij ziet verschijnen in je gezichtsveld (ik weet niet wat ik hiervan moet maken zonder het heel erg te veranderen) straal je. Het idee dat jij hetzelfde voor mij voelt als ik voor jou maakt me stil en soms bang maar vooral stil. wat mij betreft: Het besef dat jij hetzelfde voor mij voelt als ik voor jou maakt me stil en soms bang, maar vooral stil. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lol raar dat er zoveel gefilosofeerd wordt over zo'n vreemd verhaaltje :)
de stijlfouten irriteerden me idd maar vooral fouten met werkwoorden!!! omhult door je kon worden :s je leraar NE zou zich moeten schamen! dat zou ie eruit moeten slaan! :evil: ;) |
Jouw leraar Nederlands ook, overigens. De mijne durft nogal eens te slaan als je MSN-taal gebruikt. Bovendien is je interpunctie ook nog niet vlekkeloos.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Bedankt voor alle suggesties en offtopic gezwans. Grappig dat nu juist dit verhaal (en niet van mijn andere account Ruby Blue) zoveel aandacht trekt en iets teweegbrengt (vast niet goed gespeldtdtdt?).
Ik ga eens kijken of de Esso of een ander tankstation open is! Zonder sigaretten Pinksteren vieren vind ik maar niks namelijk! |
Citaat:
|
Citaat:
En daarnaast vind ik het bagger. Het hangt van de loshangende draadjes aan elkaar, om het maar even zo uit te drukken. Wat heeft het allemaal met elkaar te maken? (Waarom vind je het zo grappig dat dit verhaal aandacht trekt?) |
Citaat:
2. zie een maar vervang interpunctie door msn taalgebruik ik had het dus (zoals nogal duidelijk vermeld staat) over haar werkwoorden, ik vind zagen over interpunctie voor muggenzifters :) |
Citaat:
Daarnaast: Citaat:
Tenslotte: Citaat:
Ditto voor je MSN-taal. Alles behalve aangenaam om MSN-taal te moeten lezen in een antwoord. Als je graag MSN-taal gebruikt, ga je [dat] dan op MSN botvieren en laat hier uw prachtig vloeiende zinnen (mét interpunctie!) los. |
Citaat:
|
Citaat:
|
WTF-topic. Zowel de openingspost als het commentaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47. |