![]() |
[POLL]Regelmatig seks of vinden dat je er goed uitziet?
Dit onderwerp betreft in mijn optiek een schemergebied, maar ik vind hem het beste passen in het subforum Psychologie.
Wat vinden jullie het belangrijkst? Er goed uitzien (en dus nooit/zeer zelden seks) of regelmatig seks (maar een stuk minder uiterlijk)? het is dus óf óf. ik ben heel benieuwd naar jullie motivaties. Ik vind het persoonlijk het belangrijkst om er goed uit te zien. |
Er goed uitzien (maar zelden seks), puur omdat ik er graag goed uitzie. Anderzijds, ga je mij niet vertellen dat je dan zelden seks hebt maargoed.
Sell-by.date :cool: |
Citaat:
|
Er goed uitzien. De aandacht en de jongens voor de seks genereer ik dan zelf wel. :cool:
|
Er goed uitzien.
|
Liever regelmatig seks. Dan krijg ik daardoor vanzelf wel het gevoel dat ik er goed uitzie, ook al is dat niet zo.
|
Ik kan geen keuze maken :| Het lukt me echt niet.
|
Citaat:
|
SeX!!!1!
|
Citaat:
|
ik ben te vaak uitgescholden (gepest), gewoon puur vanwege mijn uiterlijk. Daarom zou ik er echt liever goed uitzien, zodat ik zeker wist dat ik nooit meer zo gekwetst kon worden!Dat zou me ook een veel beter gevoel geven ove mezelf en me minder onzeker maken.
|
Citaat:
|
ik heb nooit interesse in seks en zie er het liefst oerlelijk uit
|
Regelmatig seks en dan een minder uiterlijk.
Als het schijnbaar niet nodig is om er goed uit te zien om seks te hebben, waarom zou ik er dan goed uit willen zien, was mijn redenering. En wat heb je eraan om er goed uit te zien, als je toch geen seks hebt. |
Er goed uitzien (maar zeer zelden seks).
ik zie er wel graag goed uit, maar eigenlijk houd ik niet echt veel van seks, dus vandaar. :o |
Er zit nogal een verschil in vinden dat je er goed uit ziet en er goed uitzien. Dus eh, ik vind het prima om te vinden dat ik er goed uitzie terwijl ik dat niet doe, maar wel regelmatig seks heb. Beter dan vinden dat ik er goed uitzie en dat inderdaad doen, maar geen seks.
|
Regelmatig seks. Lelijke mensen die veel seks hebben gaan zichzelf wel mooi vinden.
|
Ik ga voor het goede uiterlijk omdat de weinige seks die je dan hebt wel met mooie meisjes is en niet met de lelijke vatsige wijfen die ik me bij de andere optie voorstel.
|
Dit vind ik een te lastige keuze. Bijna nooit seks is helemaal niet erg als je geen relatie hebt, maar ik heb momenteel een relatie en als wij niet regelmatig intiem zouden zijn zou ik me behoorlijk onzeker voelen over de relatie. Terwijl die relatie erg belangrijk voor me is; hij is geen scharrel.
Er goed uitzien wil iedereen, maar tegelijkertijd is het ook niet belangrijk een supermodel te zijn. Netjes verzorgd, schoon en passende kleren doen zoveel meer. Maar aantrekkelijk gevonden worden is zeker leuk, met name buiten een relatie, als je niemand hebt om je onvoorwaardelijk mooi en lief te vinden. |
Ik heb geen relatie, mis sex eigenlijk ook helemaal niet. Ik ga voor het uiterlijk
|
Haha, wat een ijdelheid hier ;)
|
Nee hoor, je hebt meer kans op succes op alle fronten met een uiterlijk dat meezit. Ik ga ook voor het leuke uiterlijk, en dan stiekem toch regelmatig seks hebben.
|
Zelden seks en een mooi uiterlijk...
Beetje vreemde vraag, maargoed. Ik voel me nooit perfect en dat zal ook nooit gebeuren (heeft elke vrouw wel volgens mij). En heel vaak seks vind ik ook weer overdreven. |
Minder uiterlijk klinkt trouwens wel raar. Alsof je gedeeltelijk onzichtbaar bent.
|
Ik heb gestemd op er goed uitzien, want ik ben liever mooi dan 'lelijk' natuurlijk maar wat Sarah hier zegt, ben ik het ook wel mee eens.
Citaat:
|
Ik hoef er niet zo graag goed uit te zien. Ik bedoel, ik ga niet als een slons rondlopen of zo (alhoewel - af en toe best lekker), maar ik ben te lui om ervoor te zorgen dat ik er mooier uitzie dan gewoonlijk. Althans, het grootste gedeelte van de tijd.
Doe mij maar seks. |
Ik heb gekozen voor er goed uitzien. Omdat je jezelf, als je "lelijk" bent, tijdens seks heel onzeker kunt voelen, waardoor het plezier erin minder wordt.
|
Er goed uitzien :)
|
Citaat:
|
Regelmatig seks (maar een stuk minder uiterlijk)
mn uiterlijk boeit me niet echt, en ik heb liever sex dan dat mensen 24/7 zeggen dat ik mooi ben, heb ik geen fuck aan namelijk |
Vreemde polluitslag. Laat me raden... Grotendeels allemaal vrouwen die miss beauty willen zijn maar dan met minder seks omdat vrouwen toch vaak niet zo'n seksdrift als mannen hebben.
Ik zou het wel weten: veel seks natuurlijk, dan maar iets minder knap. Het gaat er uiteindelijk toch om dat je neukt, of niet dan? Oja, het is eigenlijk maar een kutvraag. |
Citaat:
Zelf kies ik voor:"Er goed uitzien (maar zeer zelden seks)." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Regelmatig seks. Ik ben nog van 't conservatieve dat 't de taak is van een vrouw om er mooi uit te zien. Ik neuk er dan ondertussen wel op los. :p
|
ik heb liever zelden seks met mooie meisjes dan vaak seks met lelijke meisjes ;)
|
regelmatig seks
|
Citaat:
|
Het is volgens mij niet zozeer dat vrouwen (op dit forum dan) een enorm lagere seksdrift hebben als wel misschien een grotere onzekerheid over het uiterlijk? Je weet wel, kindertrauma's over mooie, roze wespentailebarbies en modellen met maatje 34 en zulk psychisch gedoe of zo. Weettikket.
Zelf doe ik net zo hard mee en ging ik ook voor er mooi uitzien maar zelden seks. |
Citaat:
|
Ik heb gekozen voor : "Regelmatig seks (maar een stuk minder uiterlijk)."
|
ik kies voor een mooi uiterlijk dan. als je je goed over je zelf voelt, zit je een stuk lekkerder in je vel en dan heb je ook niet zo heeel vaak seks nodig. en dan nog als je er zo mooi uit ziet regel je de seks ook wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou ja, dat is misschien een tikkeltje overdreven, maar men heeft hier zeker geen problemen met seks en uiterlijk. Maar goed, mijn sociaal inschattingsvermogen laat soms te wensen over. Soms. |
Citaat:
En dat is trouwens nìet denigrerend bedoeld! |
Ik ga voor seks - en me dan geliefder te voelen.
Te weten dat zij me mooi vindt, is mij genoeg. |
heel rare stelling maar ik ben liever zelfverzekerd.
|
Regelmatig seks. M'n uiterlijk zou me een zorg wezen.
Kun je me uitleggen waarom je niet verder mag denken bij deze poll? Als in; Er goed uitzien, dan krijg ik automatisch regelmatig(er) seks. |
wat een loze poll, hoe kwam je hierbij?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |