![]() |
SE K750i
Hallo,
Ik zit met een "probleempje". Ik wil graag muziek van de laptop op mn telefoon zetten, maar dit lukt niet met de bijgeleverde "PC Suite". Ik heb op de site van SE even gezocht en kwam uit op hetzelfde programma. Heb ik gedownload (exe-bestand) en geïnstalleerd. Wanneer ik daarna op het logootje van PC Suite klik, gebeurt er niks.. Mijn vraag; hoe zorg ik ervoor dat mn telefoon met mn pc verbonden raakt? Met bluetooth en infrarood heb ik ook al e.e.a. geprobeerd, dit werkt ook niet.. grrr (n) alvast bedankt voor advies! |
Als je bluetooth gebruikt moet je dat wel aanzetten op je telefoon EN je computer.
|
Citaat:
|
Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn K700i. Die hele PC-suite rotzooi heb nooit aan de praat gekregen: er gebeurde gewoon niets als ik op de snelkoppeling klikte.
|
Citaat:
|
Mijn K700i werd helemaal niet herkend door de PC. Ik heb inmiddels geen telefoon meer, dus het maakt ook niet zoveel meer uit, al ben ik nog wel nieuwschierig naar hoe het kan.
|
Zoals iemand al zei:
USB drivers downloaden. Je telefoon wordt niet herkend. Dit betekent dat er geen stuurprogramma geinstalleerd is. Voor de luie mensen: Klik Downloaden en volg de instructies |
Ok, bedankt :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Om met de kabel als over te zetten, moet je die USB-drivers gebruiken en dan moet je alles in de juiste map zetten op het kaartje in je gsm (met die USB drivers kan je niet aan je telefoongeheugen), de map noemt audio en zit in één van de drie mapjes die al aanwezig zijn.
Alternatief is via USB of IR, dan moet je gewoon heel zeker zijn dat je of AAC-bestanden of MP3-bestanden gebruikt (WMA, OGG, FLAC, APE, ... werken niet), gewoon versturen zoals je normaal zou doen (zorg er wel voor dat je BT aanstaat en zichtbaar is op je telefoon). Ze worden normaal automatisch in de goede map gezet. Ander alternatief is met een kaartlezer voor Sony Memory Sticks, daar steek je de bijgeleverde adapter in en dan je kaartje (zonder adapter gaat soms ook, behalve als de contactpuntjes te diep zitten). Verder is de werkwijze zoals met de USB-kabel. |
Een cardreader/writer is idd beter vanwege de snellere schrijfsnelheden. Voor 10 euro heb je er al eentje.
|
dat probeleem had ik ook met mn K700i
maar fritsieboy, je kunt ook via je memorycard adapor muziek op je shizzle pluggen :D(Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40. |