Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2006, 18:41
Fritske1987
Fritske1987 is offline
Hallo,

Ik zit met een "probleempje". Ik wil graag muziek van de laptop op mn telefoon zetten, maar dit lukt niet met de bijgeleverde "PC Suite".
Ik heb op de site van SE even gezocht en kwam uit op hetzelfde programma. Heb ik gedownload (exe-bestand) en geïnstalleerd. Wanneer ik daarna op het logootje van PC Suite klik, gebeurt er niks.. Mijn vraag; hoe zorg ik ervoor dat mn telefoon met mn pc verbonden raakt?
Met bluetooth en infrarood heb ik ook al e.e.a. geprobeerd, dit werkt ook niet.. grrr

alvast bedankt voor advies!
Oud 09-06-2006, 19:11
MTpower
MTpower is offline
Als je bluetooth gebruikt moet je dat wel aanzetten op je telefoon EN je computer.
Oud 09-06-2006, 19:42
Darko
Darko is offline
Citaat:
Fritske1987 schreef op 09-06-2006 @ 19:41 :
Hallo,

Ik zit met een "probleempje". Ik wil graag muziek van de laptop op mn telefoon zetten, maar dit lukt niet met de bijgeleverde "PC Suite".
Ik heb op de site van SE even gezocht en kwam uit op hetzelfde programma. Heb ik gedownload (exe-bestand) en geïnstalleerd. Wanneer ik daarna op het logootje van PC Suite klik, gebeurt er niks.. Mijn vraag; hoe zorg ik ervoor dat mn telefoon met mn pc verbonden raakt?
Met bluetooth en infrarood heb ik ook al e.e.a. geprobeerd, dit werkt ook niet.. grrr

alvast bedankt voor advies!
Als je via de usb kabel muziek wil overzetten, heb je naast die pc suite, usb drivers nodig. Ook die zijn op de site te vinden
Oud 09-06-2006, 19:43
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn K700i. Die hele PC-suite rotzooi heb nooit aan de praat gekregen: er gebeurde gewoon niets als ik op de snelkoppeling klikte.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 20:35
LB06
LB06 is offline
Citaat:
Laurens schreef op 09-06-2006 @ 20:43 :
Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn K700i. Die hele PC-suite rotzooi heb nooit aan de praat gekregen: er gebeurde gewoon niets als ik op de snelkoppeling klikte.
Hmm, met mijn w810i kan ik gewoon drag&droppen, zonder additionele software. Volgens mij moet dat met de K7xxi ook kunnen.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2006, 10:09
Verwijderd
Mijn K700i werd helemaal niet herkend door de PC. Ik heb inmiddels geen telefoon meer, dus het maakt ook niet zoveel meer uit, al ben ik nog wel nieuwschierig naar hoe het kan.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2006, 10:41
Relief
Relief is offline
Zoals iemand al zei:

USB drivers downloaden. Je telefoon wordt niet herkend. Dit betekent dat er geen stuurprogramma geinstalleerd is.

Voor de luie mensen:

Klik

Downloaden en volg de instructies
Oud 10-06-2006, 11:04
Verwijderd
Ok, bedankt
Met citaat reageren
Oud 10-06-2006, 11:35
Fritske1987
Fritske1987 is offline
Citaat:
Laurens schreef op 09-06-2006 @ 20:43 :
Precies mijn probleem ja..
Oud 10-06-2006, 11:36
Fritske1987
Fritske1987 is offline
Citaat:
Darko schreef op 09-06-2006 @ 20:42 :
Als je via de usb kabel muziek wil overzetten, heb je naast die pc suite, usb drivers nodig. Ook die zijn op de site te vinden
Oke zal het proberen met drivers, daarmee moet het dus lukken zonder usb-kabel (alleen met bluetooth dus)?
Oud 10-06-2006, 12:41
Darko
Darko is offline
Citaat:
Fritske1987 schreef op 10-06-2006 @ 12:36 :
Oke zal het proberen met drivers, daarmee moet het dus lukken zonder usb-kabel (alleen met bluetooth dus)?
als je bluetooth wil gebruiken, moet je de drivers gebruiken die bij je bluetooth stick/je laptop zat, dan hoef je dus niet de usb drivers te dloaden. Bovendien heb je via bluetooth die pc suite niet nodig (iig ik niet icm met mijn k700i en interne bluetooth op mijn Asus laptop)
Oud 14-06-2006, 17:07
ILUsion
ILUsion is offline
Om met de kabel als over te zetten, moet je die USB-drivers gebruiken en dan moet je alles in de juiste map zetten op het kaartje in je gsm (met die USB drivers kan je niet aan je telefoongeheugen), de map noemt audio en zit in één van de drie mapjes die al aanwezig zijn.

Alternatief is via USB of IR, dan moet je gewoon heel zeker zijn dat je of AAC-bestanden of MP3-bestanden gebruikt (WMA, OGG, FLAC, APE, ... werken niet), gewoon versturen zoals je normaal zou doen (zorg er wel voor dat je BT aanstaat en zichtbaar is op je telefoon). Ze worden normaal automatisch in de goede map gezet.

Ander alternatief is met een kaartlezer voor Sony Memory Sticks, daar steek je de bijgeleverde adapter in en dan je kaartje (zonder adapter gaat soms ook, behalve als de contactpuntjes te diep zitten). Verder is de werkwijze zoals met de USB-kabel.
Oud 15-06-2006, 15:18
Relief
Relief is offline
Een cardreader/writer is idd beter vanwege de snellere schrijfsnelheden. Voor 10 euro heb je er al eentje.
Oud 24-06-2006, 16:43
mumumumumugen
mumumumumugen is offline
dat probeleem had ik ook met mn K700i

maar fritsieboy, je kunt ook via je memorycard adapor muziek op je shizzle pluggen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten